Millainen ihminen ei tilaa paperista sanomalehteä?
Onko tämä se ihminen, joka ei oikein ymmärrä yhteiskuntaa eikä maailmaa ja kaikki tulee hänelle yllätyksenä? En arvosta tätä ihmistä ja kadulla menisin toiselle puolelle tervehtimättä.
Kommentit (57)
Sama lehti se on diginäkin. Ilman jätepaperia vaan
Sellainen, jolla ei ole varaa siihen. Tai sellainen, joka ei halua kantaa sitä paperimäärää jatkuvasti roskikseen.
En koe jääväni paitsi mistään, vaikket mua tervehtisikään - päinvastoin😉
Nettiin päivittyy uutiset nopeammin. Ei mulla ole aikaa odotella että uutinen painetaan paperille.
Aihe Vapaa pitäisi saada paperisina palstailmoituksina.
Sellainen jolla on kaks kilsaa postilaatikolle ja "Aamulehti" tulee päiväpostin mukana eli pääset lukemaan sen vasta töiden jälkeen viideltä
Paperilehdessä jutut on monta päivää vanhoja. Jätepaperia kertyy turhaan.
Paperilehdessä oli nostalgiaa, mutta vaihdoin digitaaliseen, kun lehden jako muuttui epäluotettavaksi ja puolet lehdistä jäi kokonaan tulematta tai löytyi kerrostaloyhtiömme oven ulkopuolelta, kun jakelija ei jaksanut jakaa.
En jatka lukea eilisen uutisia paperilta. Paperilehdet loppui 10 vuotta sitten. Monesta nettilehdesta maksan kylläkin. Mm Hesari ja Kauppalehti.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolla on kaks kilsaa postilaatikolle ja "Aamulehti" tulee päiväpostin mukana eli pääset lukemaan sen vasta töiden jälkeen viideltä
Sama, ja sunnuntain lehden maanantaina kun tulee vasta silloin päiväpostin mukana. Kyllästyin ja lopetin tilauksen.
Vierailija kirjoitti:
Sama lehti se on diginäkin. Ilman jätepaperia vaan
Sama juttu!
EI huvita kantaa roskia.
Sitäpaitsi ne lehti-uutiset ovat jo vanhoja kun se lehti tulee!
Ei ole aikaa aamuisin lukea mitään sanomalehtiä. Illalla kun tulen töistä kotiin tieto on jo vanhentunutta. En halua myöskään maksaa kalliita lehtitilauksia. Lehdissä on myös paljon turhaa tietoa, millä en tee mitään. Netistä löytyy ne uutiset ja tiedot mitä tarvitsen.
Enemmän ihmetteln, miksi kukaan nettiaikakaudella haluaa tilata ja maksaa jostain paperiroskasta, joat tulee kotiin. Paperiset lehdet saisi jo jäädä historiaan. Vosi olla myös ympäristöystävllisempi ratkaisu. Kun kaikill kuitenki netti nykyään on.
Miten voisit kadulla mennä mihinkään kun hallusinoit vaan siellä betonikuutiosi kuluneella sohvalla?
Minä ja siihen on monia syitä. Pääsyy on jakelun huonontuminen. Nousen ylös klo 5:30. Lehti ei ole vielä tullut, lähden töihin klo 8:00:ksi. Lehti ei ole monesti vielä tullut silloinkaan. Aiemmin tuli jo joskus 3-4 aikoihin.
Muutin tilausta siten, että viikonloppulehti tulee paperisena, mutta olemme usein pois kotoa viikonloppuisin. Siirryin tilaamaan vain digilehteä Ja sieltä luen näköislehden.
Lisäksi minulle tuli valtakunnallinen lehti sunnuntainumerona. Sunnuntaijakelu loppui. Lehti tulee vasta maanantaina. Ei järkeä tilata sitä.
Maakuntalehtemme ostanut isompi lehti lopetti sunnuntainumeron lehdestämme. Sillä itsellä ilmestyy lehti sunnuntainakin.
Luen näköislehden digitaalisena. Ihan samannäköiset sivut kuin paperisessa. Säästyy kaikki vanhatkin numerot arkistossa, eikä tarvitse roudailla papereita keräykseen.
Kallista paperiroskaa.
Netistä luen sen mitä ilmaiseksi saa ja loput töllö uutisista kerran päivässä.
semmonen joka pelastaa maailmaa ylimääräseltä roskalta
Vierailija kirjoitti:
Arvostan kaikkia jotka vielä lukevat sanomaLEHTIÄ (eivätkä pelkkiä digialustoja)
keltasta lehdistöökin ?
Ei ollut rahaa tilata kalliita lehtiä edes kun olin vakituisessa työssä, saati nyt työttömänä.
Arvostan kaikkia jotka vielä lukevat sanomaLEHTIÄ (eivätkä pelkkiä digialustoja)