Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yksi lapsi pilaa minun lapseni ryhman
08.06.2024 |
Lapseni on taitava ja loistaa showtanssiryhmassaan. Nyt mukaan on tullut uusi lapsi joka ei pysy mukana hyvin vaan vetelee omiaan. Tämä häiritsee. Miten tämän uuden voisin poistaa ryhmästä.Ryhma on sportclubi Xxn ryhmä. Lapselle voisi löytyä eri ryhmä.En halua loukata mutten myöskään hyväksy että lapseni kärsii.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla oli koulussa sama juttu, olin nopea ja tylsistyin kun muut ähräsi hiki päässä eikä minulla ollut mitään järkevää tekemistä. Opin lukemaan sujuvasti pian, kun muut vielä tavasi sanoja, voi elämän kevät että oli tuskastuttavaa olla siellä. Nuori ensimmäistä kertaa opettajana ollut opettaja kirjoitti reissuvihkooni vielä jotenkin niin että olin hyvä oppilas mutta häiritsin muita. Kyllästyin koko hommaan ja loiston loppu vuosina koulussa pelkillä poissaolo tunneilla. Yksi luokalla kävin enemmän paikalla ja ne kokeet meni läpi ihan kuuntelun perusteella. Sain lähemmäs kahdeksan lopputokariin keskiarvoksi. Olisi voinut olla parempikin mutta se opetuksen sisältö ja opettajat olivat tylsiä. Esimerkiksi 9 . luokan uskontotunneilla opettaja kertoi kirkon paanukatosta. Mitään järkeviä asioita ei käsitelty. Opinto-ohjaaja oli vanha ukko joka etsi koko tunnin ajan kadonneita silmälasejaan, jotka olivat sen otsalla. Ei ihme että paikkakunnalla jossa kävin koulut ja asuin, niin on toiminut surkeassa kunnossa kun opetus oli todella ala-arvoista. Saisin hyvän huumorikirjan niistä opettajista. Yksi opetti ala asteella meille kuvaamataitoa ja neiti karjalaisen mielestä vahaliituilla töherretty paperi oli vain riittävä. Lisää väriä, ei se mies osannut muuta sanoa pikkurilli pystyssä. Ysillä meillä onneksi oli kuvauksen opettajana oikea taiteilija, lähetti minun yhden työn jopa johonkin taidekilpailuun ja sain ilokseni hyvän palkinnon..