Siivouksessa on katteet kohdallaan Helsingissä
"Helsingin kaupungin Stara siivoaa puistoja. Siivoaminen ei tule ilmaiseksi. Esimerkiksi vapun 2023 juhlinnan jälkien siivoaminen maksoi kaupungille yli 160000 euroa, josta Kaivopuiston siivoaminen maksoi noin 100000 euroa"
Miten voi siivoaminen maksaa160t€???!!!
Kommentit (25)
Kuten joku tuossa jo ehdottikin, niin ei muuta kun marmattajat siivousfirma pystyyn ja osallistumaan kilpailutuksiin. Voitatte ne kaikki, kun kerran lupaatte tehdä merkittävästi halvemmalla. Vai onko liian hankalaa? Onko kotisohvalla ryyppääminen ja vauvapalstalla mokeltaminen sittenkin mukavampaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene itse siivoamaan Helsinki vapun ja Metallican keikan jälkeen. Voit tehdä sen ihan ilmaiseksi.
Voin tehdä sen puolella tuosta 160t eurosta
Tuskin sitä itse tai perheesi kanssa pystyisit hoitamaan. Siihen tarvitaan iso määrä koneita ja ihmisiä, ja autoja joilla paskat kuljetetaan pois. Mutta eikun vain siivousyritystä perustamaan. Aluksi voisi testata jollain ihmisten kotona tapahtuvalla siivouksella.
Joissain maissa on kyllä sellainen kulttuuri, ettei roskia heitellä kaduille ja puistoihin. Tietysti ei niitä roskiksiakaan ilmeisesti ole varaa ostaa tarpeeksi.
Siellä on 5-6 siivoojaa jotka tuon sotku siivoo ja saa vat 10 euroa tunti ja firma laskuttaa kunnalta 160 tonnia. Iso osa rahoista menee firman johtajan palkkaan joka tienaa sen 15000 euroa kk
Satun tietämään jotain tapahtumien siivouksesta koska olin 10 vuotta festareillakin töissä ja siellä sitä roskaa riitti. Festarien järjestäjä maksoi pimeesti monille siivoojille vaikka 200 euroa päivän työstä ja laskutti kunnalta satatonnia ja se jäi sitten itse 90 tonnia voitolle. Niin minulle maksettiin 200 euroa päivän työstä.
Mitä että olipas vähän omituinen lause joku välimerkki olisi saattanut olla ihan paikallaan