Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelli Helsingissä johon köyhähköllä varaa

Vierailija
08.06.2024 |

Maalaisperhe lähdössä kesällä pariksi-kolmeksi yöksi Helsinkiin, arkena. Junalla mennään ja julkisilla liikutaan Helsingissä. Ajatuksena käydä parissa jossain ihan tavallisessa kohteessa kuten Korkeasaari, ja tutustua kaupunkiin.

Mitä hotellia suosittelet? Kaksi aikuista ja kaksi lasta. Tyyliltä tykkäisin enemmän boheemista kuin luksuksesta muutenkin, ja kalleinta ei ole mahdollisuus valita muutenkaan. Lapsiperhehenkinen paikka mielellään. 

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Airbnb käy myös, sellaisesta on positiivista kokemusta toisesta kaupungista. Toki joskus ois kiva tarjota lapsille hotellikokemus aamiaisineen. 

Ap

Skandic hotelli Marina, mahtava aamiainen, lähellä kauppatoria ja korkeasaarta. Hinnat löydät netistä.

Vierailija
82/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arthur tarjosi mulle kahta erillistä 2 h huonetta, hinta kahdelle yölle 1008. Eli ehkä se on totta että tää on liian kallista hupia meille... No ei vais, jatkan etsimistä. 

Ap

Katsoin 3-4 hengen huoneet alle 200/yö Arthurissa. Minusta paras aamiaisella ja kauppatorin lähellä on Scandic Marina. En katsonut hintoja nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Helga vielä olemassa?

Hotelli Helka on olemassa. Serkkuni perheineen yöpyy Helsingin reissuilla aina siellä. Pitävät sitä hyvänä, kohtuuhintaisena ja todella hyvällä paikalla Stadiin tutustuessa. Julkisilla pääsee sieltä helposti minne vaan. Arthur on myös oikein hyvä, mutta hieman syrjässä. 

Syrjässä?  Onko olemassa kaksi hotelli Arthuria? 

Onhan Arthur kauempana Kampista kuin Helka, mutta toisaalta lähempänä rautatieasemaa kuin Helka. Mutta jos haluaa esimerkiksi Korleasaareen mennä niin Arthur on siinä mielessä kätevämpi, että on melkein Yliopiston metroasemalla ja siitä sitten Kulosaaressa jää metrosta pois ja menee kävellen/bussilla Korkeasaareen...

Kyllä Korkeasaareen kannattaa lasten kanssa mennä lautalla, kun maalta tulee! Se on elämys, joka jää mieleen!

Vierailija
84/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettakaa tajua, että kaikille joku "mahtava aamiainen" ei ole se pointti. Itse otan aamulla kupillisen kahvia ja ehkä maustamattoman jugurtin, ja siinä se. 

Vierailija
85/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arthur tarjosi mulle kahta erillistä 2 h huonetta, hinta kahdelle yölle 1008. Eli ehkä se on totta että tää on liian kallista hupia meille... No ei vais, jatkan etsimistä. 

Ap

Katsoin 3-4 hengen huoneet alle 200/yö Arthurissa. Minusta paras aamiaisella ja kauppatorin lähellä on Scandic Marina. En katsonut hintoja nyt.

Ehkä mun aikavälille ei ollut 4 h huoneita. Ei tarjonnut mulle. 

Ap

Vierailija
86/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö halvempaa vaihtoehtoa jostakin?

AP 

Tää en ole minä.

Ap

Vierailija
87/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan erilaisempi kokemus voisi olla Suomenlinnan hostelli, josta löytyy erikokoisia huoneita. 

Hotellien hinnatkin ovat meille maalaisille liian kalliita Helsingissä.

Ap

Tämäkään en ole minä...

Ap

Vierailija
88/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisiko joku perhe meidät vieraaksi Helsingissä?

Ap

No varsinkaan tämä en ollut minä. 

Ap

Vierailija
89/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Jos Arthur tosiaan tarjosi sinulle kahta kahden hengen huonetta kahdeksi yöksi yhteishintaan 1008 euroa, niin Helsingissä on pakko olla silloin joku todella iso tapahtuma. Et sinä silloin tule mitään muutakaan hotellia halvemmalla löytämään.

Mitkä ne päivät ovat? Esimerkiksi 27. - 31. heinäkuuta ovat Coldplayn konsertit, ei toivoakaan että löytäisit mitään majoitusta edes siedettävään hintaan enää tässä vaiheessa yhdellekään noista öistä. 

Vierailija
90/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ton Scandic Marinan. Kaksi yötä vähän yli 500e perhehuoneessa, mikä meille käy ihan hyvin. Ois kyllä hyvä sijainti. Eiköhän me päästä reissuun. Kiitti neuvoista.

Vierailija
91/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ton Scandic Marinan. Kaksi yötä vähän yli 500e perhehuoneessa, mikä meille käy ihan hyvin. Ois kyllä hyvä sijainti. Eiköhän me päästä reissuun. Kiitti neuvoista.

Tää oli ap

Vierailija
92/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa kaikkia S-Ryhmän ka Scandicin tarjouksia äpistä ja muualta. Sieltä löytyy parhaat hinnat. 

Vierailija
93/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scandiceissa on tilaa heinä-elokuun vaihteessa. Voihan olla että jotenkin katsoin väärin tuon Arthurin, mutta kyllä moneen kertaan katsoin että oli päivät ja ihmiset oikein, kun oli niin ihmeellisen kallis.

Ap

Vierailija
94/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Jos Arthur tosiaan tarjosi sinulle kahta kahden hengen huonetta kahdeksi yöksi yhteishintaan 1008 euroa, niin Helsingissä on pakko olla silloin joku todella iso tapahtuma. Et sinä silloin tule mitään muutakaan hotellia halvemmalla löytämään.

Mitkä ne päivät ovat?

Tämä on totta! Ap puhui loppukesästä, mikä saattaa tarkoittaa elokuuta. Silloin on esimerkiksi Flow Festival ja Helsingin juhlaviikot, mikä vaikuttaa majoituksen saatavuuteen.

Vierailija
95/95 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arthur voi olla täynnä jos Siellä on vaikka iso turistiryhmä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan