Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelli Helsingissä johon köyhähköllä varaa

Vierailija
08.06.2024 |

Maalaisperhe lähdössä kesällä pariksi-kolmeksi yöksi Helsinkiin, arkena. Junalla mennään ja julkisilla liikutaan Helsingissä. Ajatuksena käydä parissa jossain ihan tavallisessa kohteessa kuten Korkeasaari, ja tutustua kaupunkiin.

Mitä hotellia suosittelet? Kaksi aikuista ja kaksi lasta. Tyyliltä tykkäisin enemmän boheemista kuin luksuksesta muutenkin, ja kalleinta ei ole mahdollisuus valita muutenkaan. Lapsiperhehenkinen paikka mielellään. 

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotel Arthur

Aika rohjoinen ja nuhjuinen. 

Vierailija
62/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheelle vuokraisin airbnb-kaksion. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helka oli oikein kiinnostava mutta ei löytynyt tilaa. Ehkä toisen kerran, kiitti suosituksesta.

Ap NO et huomannut mun ARTHUR viestiä, heillä tarjoukset!

Olen huomannut! Seuraavaksi katson. Kattelin noita Scandic-hotellejja välissä, ja niistä löytyi vapaita perhehuoneita. Jonnekin vielä pääsee. Mut kuule tsekkaan Arthurin nyt. Mulle ihan kullanarvoista tietoa että siitä pääsisi helposti bussilla Korkeasaareen, kiitos siitäkin. 

Vierailija
64/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airbnb käy myös, sellaisesta on positiivista kokemusta toisesta kaupungista. Toki joskus ois kiva tarjota lapsille hotellikokemus aamiaisineen. 

Ap

Vierailija
65/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan erilaisempi kokemus voisi olla Suomenlinnan hostelli, josta löytyy erikokoisia huoneita. 

Vierailija
66/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arthur tarjosi mulle kahta erillistä 2 h huonetta, hinta kahdelle yölle 1008. Eli ehkä se on totta että tää on liian kallista hupia meille... No ei vais, jatkan etsimistä. 

Ap

Vierailija
67/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citybox. 

Vierailija
68/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotel Arthur

Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Olen aina yöpynyt tuolla, kun olen Helsingissä käynyt. Minusta ihan ok ja suhteellisen halpa hotelli. 

Vierailija
69/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heymo, on kylläkin Espoossa.

Vierailija
70/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arthur tarjosi mulle kahta erillistä 2 h huonetta, hinta kahdelle yölle 1008. Eli ehkä se on totta että tää on liian kallista hupia meille... No ei vais, jatkan etsimistä. 

Ap

Ikävä juttu, ettei tuokaan ollut hyvä. Ehkäpä se hotelli toisiaan sopii paremmin niille jotka maksimissaan kahdestaan ovat liikkeellä. Ihmeen kalliilta kuulostaa, kun yleensä vuorokausihinta yhdestä huoneesta noin 120 euroa. 

Vierailija
71/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotel Arthur

Juu, siskoni on myös kehunut Hotelli Arthuri, on yöpynyt siellä.

Vierailija
72/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Flamingo poissuljettu liian kalliina? Sinne voi saada tarjouksia

Eihän se ole Helsingissä vaan Vantaalla.

Poissuljettu sijainnin takia. Vantaa ei ole Helsinki.

Vierailija
73/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri hotelli? Neljän hengen majoitus kahdeksi yöksi hotellissa tulee joka tapauksessa kalliiksi, etenkin jos lapset sen ikäisiä ja kokoisia, että pitää ottaa kaksi hotellihuonetta. Toisaalta, vaikka onnistuisi löytämään hotellin, jossa neljän hengen majoittuminen onnistuu, niin miten miellyttävää on majailla pienessä tilassa kahden yön verran?

Ottaisin ehdottomasti airbnb-huoneiston. Ja jos hotelliaamiainen on se juttu, niin sellaiselle voi kyllä aivan hyvin mennä maksua vastaan vaikka ei majoittuisi hotellissa. Kannattaa tosin varata etukäteen, varsinkin viikonloppuaamuina voi olla tunkua.

Vierailija
74/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö halvempaa vaihtoehtoa jostakin?

AP 

Vierailija
75/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisiko joku perhe meidät vieraaksi Helsingissä?

Ap

Vierailija
76/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain Helsingissä esim. Matkailuautoa pihassa, johon voisimme tulla maalta?

Ap

Vierailija
77/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Helga vielä olemassa?

Hotelli Helka on olemassa. Serkkuni perheineen yöpyy Helsingin reissuilla aina siellä. Pitävät sitä hyvänä, kohtuuhintaisena ja todella hyvällä paikalla Stadiin tutustuessa. Julkisilla pääsee sieltä helposti minne vaan. Arthur on myös oikein hyvä, mutta hieman syrjässä. 

Arthur syrjässä?!? Ydinkeskustassa sekin on.

Vierailija
78/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastila on hyvä. Niissä mökeissä siis. Nopeasti kaupunkiin. Rastilasta kävely matka Aurinkolahteen. 

Vierailija
79/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan erilaisempi kokemus voisi olla Suomenlinnan hostelli, josta löytyy erikokoisia huoneita. 

Hotellien hinnatkin ovat meille maalaisille liian kalliita Helsingissä.

Ap

Vierailija
80/95 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rastila on hyvä. Niissä mökeissä siis. Nopeasti kaupunkiin. Rastilasta kävely matka Aurinkolahteen. 

Meitä maalaisia pelottaa tuo itähelsingin alue, jos on levotonta siellä päin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän