Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä viisikymppinen voi saada deittailuseuraa?

Vierailija
10.02.2025 |

Mä olen vähän alle viisikymppinen, muutama vuosi sitten eronnut nainen. Sosiaalinen ja hymyileväinen tyyppi, yliopistokoulutettu, johtajan hommissa viestintäalalla, varmaan aika tavallisen näköinen ikäiseni ihminen. 

Nyt on sellainen olo, että voisi olla kiva käydä joskus treffeillä.

Mutta missä mä voin tavata kiinnostavia miehiä? 

Tinder ei houkuttele, olen kuullut niin paljon huonoa siitä, ettei oikein huvita edes kokeilla. 

Olen joissakin FB:n sinkkuryhmissä, mutta ei siellä ole kiinnostavalta vaikuttavia "oman oloisia" tyyppejä. 

Mieluiten tapaisin ihmisiä ihan livenä, mutta eipä sitä huvita missään yökerhoissa pyöriä ja pubeissakin harvakseltaan. Enkä mä kuulu naisiin, joita spontaanisti missään kaupan vihanneslaarin ääressä lähestyttäisiin...

Mä haluaisin sosiaalisen ja puheliaan, fiksun ja kivan miehen, joka on valmis lähtemään mun kanssa yhtä lailla oopperaan kuin futismatsiin. Ulkonäöllä nyt ei suurempaa väliä ole, mutta tykkään aika isokokoisista miehistä, sellainen Iso-Börje ilman huumekauppamenneisyyttä olis just hyvä. 

Oikeesti, missä keski-ikäiset ihmiset tapaa toisiaan? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodista ehkä? Eikö sinunkin olisi jo aika rauhoittua ja vanheta arvokkaasti?

Vierailija
2/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen oikein mitään muuta keinoa ole kuin se Tinder. Ei minusta sitä ole mitään syytä pelätä tai välttää, moni keski-ikäinenkin sieltä on seuraa löytänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sieltä Tinderistä mä ainakin löysin. En mä käy missään muualla kuin ruokakaupassa ja töissä, joten selvää oli, etten arjesta ketään löytäisi. Joten menin sinne Tinderiin. Kolmas tavattu mies jo natsasi ja ollaan jo neljättä vuotta yhdessä.

Vierailija
4/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisesi miehet etsivät Tinderistä pääasiassa 18-24v naisia. Jos olet lapseton, se on erittäin suuri etu deittimarkkinoilla. Tinderin lisäksi kannattaa kokeilla mm. Hinge, Bumble ja Facebook Dating (näissä on vähemmän alemman koulutustason ihmisiä).

Vierailija
5/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon edelleen sitä mieltä että ihan sattumalta voi tavata. Noi deittiäpit on vähän semmosia että pillumiehiä lähinnä. itse en yritä yhtään mitään vaan jätän pallon miehille. Pärjään kyllä hyvin yksinkin. Kuntosalilla tulee käytyä siellä on aina 9 miestä yhtä naista kohden. Mutta en mä sinne mene miehiä katsomaan iskemään. Ne vaan on siellä. Niin ja oon pikkasen nuorempi. Neljäkymmentävuotias, mutta viiskytä tulee  sekin tässä :)

Vierailija
6/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
7/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nelikymppinen, ja yhtä lukuun ottamatta kaikki tuttavapiirini uudet suhteet on syntyneet tinderin kautta. 

Eli vastaan että tinderistä.

Vierailija
8/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin viime marraskuussa Tukholman-risteilyllä 49-vuotiaan naisen ja tulimme heti hyvin juttuun ja sain viettää hänen kanssaan kaksikin yötä. Itse olen 43-vuotias, pidin heti tuosta naisesta. Harmi vain kun hän asuu monen sadan kilometrin päässä, mutta pidimme tiiviisti yhteyttä tuon risteilyn jälkeen ja vierailin tuon naisen luona muutama viikko sitten ja tuo uudelleenkohtaaminen oli hyvin lämmin, oli hyvin luontevaa olla kahdestaan muutama päivä. Ja ensi viikolla tuo ihana nainen tulee luokseni, odotan häntä kovasti.

Vierailija
9/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallemaiset, menestyvät miekkoset taitavat viihtyä kuule golf-kentillä, autourheiluradoilla ja veneillään parikymppisten naisten kanssa

https://x.com/ZackVanNus/status/1798775384722510281

Vierailija
10/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, että yökerho, Tinder vai kuntosali - kai niitä kiinnostavia ihmisiä voi tavata missä vaan.

Mutta tunnistan AP:n ongelman. Viisikymppisen korkeakoulutetun ja omillaan hyvin toimeen tulevan naisen on vaikeaa löytää miestä. Juuri siksi, että ne oman ikäluokan miehet, jotka vaikuttavat kiinnostavilta, tuntuvat hakevan itse aika paljon nuorempaa seuraa ja sinkkuryhmissä taas on tarjolla paljon elämäm koululaisia, joiden kanssa maailmat ja intressit ei kohtaa.

En mä etsi mitään huvipurren omistajaa tai Marbellassa golflomien viettäjää, olen liian juureva sellaiseen elämään. Mutta arvostaisin kyllä jonkinlaista lukeneisuutta ja kulttuurin tuntemusta sekä kohtalaisissa varoissa olemista miehessä.