***** KULTAINEN 60-luku, viikko 5 *****
Huomenta,
laitan pinon pystyyn. Sen verran kiirus, etten nyt kerkiä kirjoitella, mutta ei mitään ihmeellistä :)
Kommentit (85)
Pikaisesti tulin kertomaan että jännitys jatkuu vielä. Testasin, itse tulkitsin sen negaksi:(
Mies on sitä mieltä ettei kirvestä suotta vielä kaivoon heitetä, kun menkat ei kerran ole vielä alkaneet. Nyt kuiteskin pari päivää myöhässä.
Itse olen kyllä jo menossa sinne kaivolle päin ja kirves olalla painaa...
Muille mukavampaa Sunnuntaipäivää. Me mennään raksalle ja minä yritän olla ajattelematta asiaa.
-minea-
Pakko oli tulla katsomaan Minean testitulos, ja silmääni pisti " tulkitsit negaksi" ?? Eli tuliko sulle haamu?? Mutta jos tätsy ei ole tullut, niin toivoa on. Ja nakkaa se kirves pois olaltasi painamasta, mutta toivo säilytä :))
Kiva juttu Walo, että annan inspiraatiota jollekin.. vaikka sitten siivouksen merkeissä :))
Emmillä on tosiaan tainnut olla eka supistus. Onnentyttö olet, kun näin pitkälle olet päässyt ilman supistuksia :)) Siitä se kroppa sitten alkaa pikkuhiljaa valmistautua H-hetkeen :)))
Meikä on nyt sitten viikonloppuna ottanut piinispunkut ja varoksi toistakin väriä eli piinisvalkut :) Ensi sunnuntaina olisi tädin vierailuaika, jos käy kuten viime kuussa eli tasan kahden viikon päästä ovisplussasta. En olisi uskonut näin sanovani viime kierron jälkeen, mutta piinailuviikko alkakoon :))
Huomisiin :))
ANI
Pikkumieskin alkaa olla kunnossa. Meikäläisen suusta ei kyllä lähtenyt aamulla pihahdustakaan, tilanne korjaantui runsaan räkimisen jälkeen. En tiedä onko muu perhe siitä niin kovin onnessaan.
Emmi, kyllä se " kovamaha" on supistus ja tosi mukavaa että jaksat/pystyt kävelemään pitkiä lenkkejä. Hiihtäminen ei ehkä tuntuisikaan mukavalta, koska siinä tulee kuitenkin aina vähän venytystä lonkan seutuvulle. Sf-mitta yleensä sitten vähän pienenee kun vauva laskeutuu alemmaksi.
Minea, onpa sulla jännät paikat ja oliko testissä tosiaan jotain tulkitsemisen varaa? Koska testaat uudestaan?
Pietu, toivottavasti Las Vegasissa tulee Jackpot
Nyt täytyy tehdä ryhtiliike, että saa tänään jotain aikaiseksikin.
Laskin kirveen hetkeksi olalta ja ajattelin tulla katsomaan taas nettisiskojen kuulumisia.
Niin, siis testi oli Apteekin oma, ensin katsoin että plussahan sieltä, kun testi-ikkuna alkoi kastua, se näytti sellaista rakeista viivaa, mutta sitten tosiaan 5 min kuluttua ei mitään?! Kontrolliviiva vain:/
Vähän olen ymmälläni. Menkkoja ei kuitenkaan vieläkään ole kuulunut, joten en nyt oikein tiedä mitä ajatella.
Oksetusoloa on kuitenkin ollut, kahvi ei maistu, eli sekin vielä tässä hämmentää..
Ajattelin nyt sitten parin päivän päästä tehdä uusintatestin, jos nyt ferrari sitten ei kurvaa pihaan ennen sitä. Tosi ärsyttävää tämmöinen epätietoisuus!
No, olenpa sitten huhkinut raksalla oikein urakalla, ensi kertaa paistettiin uudessa takassa makkaraa! Että oli hienoo! Lakaisin roskia oikein apinanraivolla ja kun tultiin kotiin, niin sama vimma jatkui kotona. Nyt on sitten tehty syntiä ja siivottu koko hela Sunnuntai. Että sen sortin ässää. Pitää olla tekemistä ettei käpertyisi omaan napaan liikaa.
Senniinalta piti kysymäni, että oliko miehes kanssa nyt sitten puhetta tuosta matkahommasta, kun tuolla lailla ensin ilmoitti lähtevänsä ja sitten kuitenkin jääkin menemättä?
Anilla oikein tuplavarmistus kiinnittymisnesteissä. Yäk, viini kyllä kuulostaa paljon houkuttelevammalta.. Pidän peukkuja että olis tarvittavat tehot juomissa.
Viikko olis töitä, sitten lähdetäänkin lomalle pohjoiseen. Vähän irtiottoa raksahommista ja kotihommista. Ihanaa.
-minea-
Tosi kaunis päivä! Tällaisella säällä tulee mieleen esikoisen odotuksen loppumetrit kun sai keskittyä ihan vain itseensä ja ja isoon mahaansa, lyllersi alkukevään auringossa ja haaveili tulevasta..
Isotikru, toivottavasti yö meni ykäämättä ja rauhallisesti. Toipumista pienelle!
Juu Emmi, supistushan tuo lienee ollut; siellä on siis masussa harjoittelu käynnissä :)
Senniinalle pitkää pinnaa moisen sijaisen kanssa! Lomallaan ei kenenkään tarvitse kantaa huolta työpaikan asioista, jos eivät siellä saa hommaa sujumaan, omasta ammattitaidottomuudesta lienee kyse.. Ja joustaminen tuntuu joillekin ihmisille olevan ihan mahdoton asia oppia, vaikka se ei itseltä olisi millään tavalla pois. Itse palaan töihin saikulta maanantaina ja auta armias jos jotain vastaavaa on odotettavissa!
Anille suurkiitokset; esimerkkisi innoittamana pistin eilen kämpän kuntoon ja nyt ei tuo aurinko paljasta ihan niiiiin paljon pölyä :)
Nyt taidan lähteä ukon ja muksujen seuraan ulos happea haukkaamaan! Mukavaa viikonloppua kaikille!
walo