Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***** KULTAINEN 60-luku, viikko 5 *****

29.01.2007 |

Huomenta,

laitan pinon pystyyn. Sen verran kiirus, etten nyt kerkiä kirjoitella, mutta ei mitään ihmeellistä :)

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se oli oikeastaan tiedossa, vaikka aina sitä vähän toivoo.

Vierailija
22/85 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waloa69: tervetuloa porukkaan.

Olen samanikäinen kuin sinä, ja lapsetkin melkein. Meillä tytöt 98, 99,03. (ja ikävä kyllä mulla kaksi keskenmenoa viimevuonna)

Täällä on maailman parhaat jutut. Johtuu ehkä siitä, että kirjoittajat ovat huipputyyppejä!!

Ankkis: Pahoittelut vieraasta!! Ainahan sitä toivoo..

Halit sulle!!

vm69

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta tännekin voin näköjään listautua, kun kuulun tähän 60-luvun sukupolveen. Nyt olen töissä ja 5-v poika päiväkodissa, mutta suurena toiveena on päästä äitiyslomalle vielä tämän vuoden puolella.

Onnea kaikille jo odottaville! Perässä tullaan (toivottavasti)

Vierailija
24/85 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on sitten esimiehelle eilen kerrottu. Onnitteli ja kiroili eli sanoi, että hienoa privaatisti mutta huono töiden kannalta. Mutta eiköhän tässä saada jotenkin hommat järjestymään. Aika monta voi v-ttua sieltä tuli, tosin tietty naureskellen, ja itse naureskelin takaisin että juu, ymmärrän kyllä. Ja oli näköjään aika yllätys. Ehkä se luuli että olen vain lihonut, ei ne miehet osaa niin katsoa. Ja pomon pomo kävi sitten aamulla, onnitteli hänkin ja totesi että katsotaan näitä hommia sitten minun loman jälkeen kun on " toivuttu alkujärkytyksestä" .

Ne on kai kuvitelleen että olen tällainen vanha urahirmu, ettei minulla olekaan yksityiselämää kuin koira ja mies¿Juu, vielä harrastetaan " sitä" .

Nyt sitten voikin tässä heittäytyä ihan virallisesti raskaaksi =), tosin varmaan loman jälkeen kahden viikon päästä kun palailen töihin niin ei varmaan enää pysty peittämään millään joten on varmasti sitten kaikille selvää missä mennään. Voi olla yllätys vielä muutamalle muullekin.

Alkoi siis taas uusi viikko 21, ja herranjestas, sitä ollaan kuudennella kuulla tässä jo. Tuntuu paljon vähemmältä jos laskee viikkoja eikä kuukausia.

Pikkuinen on ollut eilen ja tänään aika vilkas tässä päivällä, moneen kertaan olen tuntenut liikkeitä eli sellaisia pulputuksia tai tömpsäyksiä päivän mittaan. Onkin ollut hiljaiseloa tähän asti. Mutta näyttää menevän ainakin tällä hetkellä neuvolan kirjan mukaan ihan " by the book" tämä raskaus, yöhikoilua ollut muutamana yönä ja tosiaan heti vilkastui tänään nuo liikkeetkin. Rautakuurin aloitin perjantaina ja olo on heti kohentunut, Senniinakin vaan mittauttamaan veriarvoja ettei tipu liian alas ja lisäraudan syöntiin sitten tarvittaessa.

Sori tuli tässä omanapainen tilitys taas, hirveä kiire töissä.

Tervetuloa uusille kuumeilijoille!

Ja peesaan Vm:ää, mahtavat jutut täällä!

Vierailija
25/85 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa uudet Salome, Walo ja Elsamarja (toivottavasti menivät oikein). Täällä on, kuten Vm ja Sonjaemma jo totesivatkin, aivan mielettömät jutut :) Mukaan mahtuu toki niitä vähemmän mukaviakin, mutta tämän porukan kanssa niistä selvitään... ainakin jotenkin ja varmasti paremmin kuin ilman näitä iha-naisia :))

HIH, kiitos Emmi " tärppitoivotuksesta" :) Se onkin tässä kierrossa mun ainoa oljenkorteni.. se että siitä pienemmästäkin pelisessiosta jotain tulosta voisi tulla :)) Toivossa on hyvä elää.. sanoi lapamato :)) Mukavaa, että sait viime yönä jo paremmin nukuttua. Jospa vaavinne tajusi, että nyt olisi paree antaa äidin nukkua ;)

Voi voi Ankkis, pahoittelut puna-armeijan kuoron saapumisesta!!

Vau, Sonjaemmalla on jo huisisti viikkoja, ja töissäkin meni sitten uutisten kertominen ns. putkeen :)) Ja Tetillä alkaa tosiaan olla viimeiset viikot käsillä. Kohta päästään synnyttään :)))

Mulle on tullut Isotikrun yksisarvinen.. mutta leukaan!!! Töröttää muuten nätisti tuossa leukaperässä... ja on muuten kipee!!! Mä en käsitä miten se tänne pukkas.. *huoh*

Jaaha, piti mennä maksamaan pari laskua nettipankkiin, ja jotensakin vaan taisin ottaa väärät koordinaatit :))

ANI

Vierailija
26/85 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani: Joo, tällä palstalla on kumma vetovoima. Aina kun pitää mennä tekee jotain muuta, just vaikka maksaa laskuja, niin sitten vaan tie vie tänne...

Mullakin on leuassa iso patti. Kierron puoliväli lähestymässä kai, tai sit on vaan syöty liikaa juusoa..

Pitäisi aloittaa kohta se maratoni miehen kanssa. Sovittiin, että jtp, mutta katotaan nyt. Aina kun se ei ole vaan meitä itsestä kiinni.

Ai niin, Sonjamma kertoi töissä. Hieno homma!!

vm69

Vierailija
27/85 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salome ja Elsamarja!!!

vm69

Vierailija
28/85 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne sitä tulee tosiaan aina kurkittua..

Tervetuloa Walo, Salome ja Elsamarja. Mukavaa, kun porukkaa tulee lisää!!

Kuoroharrastuksesta vielä, että siihen tosiaan jää koukkuun. Olen mukana kahdessa kuorossa ja yhdessä yhtyessä. Kaikki rumia puhuvia:-) Ulkomailla en ole päässyt laulun merkeissä käymään, kun ne matkat ovat aika kalliita ja yhdistykset pa. Ja monikos perheenäiti sitä vähäiset lomapäivänsä kuoron matkaan tuhraa..Kotimaata on tullut kyllä kierrettyä jonkin verran. Ilman tuota harrastusta olisin jäänyt montaa kokemusta köyhemmäksi ja onhan se tavallaan myös pitänyt mut ihmiskontakteissa ja mielenterveydessä kiinni..

Mies aikoo lähteä käymään kotimaassaan. Ahdistaa. Tiedän, että hän ikävöi vanhempiaan ja vanhemmat häntä, mutta silti ahdistaa. En ole kai täällä kertonutkaan, mutta tunsimme toisemme jo silloin, kun hän viimeeksi kävi siellä pari vuotta sitten. Ja keksi sitten mennä naimisiin.

Ja perseelleenhän se meni, kun ottaa " sian säkissä" . Ei se nyt ihan noin ykskaks käynyt, mutta siltä se minusta tuntui. Ja mikäs olin siihen mitään sanomaan, kun olin itse tuolloin vielä naimisissa - tosin viimesiään vetelevässä liitossa. Tästä miehen muutaman kuukauden kestäneestä ex-liitosta on tuloksena yksi lapsi. Niinpä tietysti: tämä nainen oli heti raskaana ja sekös tuntui myös mukavalta..No, tulipahan nyt tänne rykäistyä, että tällaistakin taakkaa kannan murhesäkissäni. Ei ole oikein ketään, kenellä tästä voisi puhua, joten puran tämänkin tänne.. Mies kyllä rakastaa minua ja minä häntä, mutta silti ahdistaa tuo matka, ei voi mitään.

Sellaista kauniista ja rohkeista tänä iltana. To be continued..

Vierailija
29/85 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin pääsen koneelle, lukemassa olen töissä käynyt mutta kun siellä on 5 silmäparia kurkkimassa selkäni takana niin ei ihan heti viitsi alkaa kirjoittelemaan teille peli-kuulumisiani ym, vaikka tokkopa nuo edes tajuaisivat kun eivät ole vihkiytyneet sisäpiirin saloihin : -)

Oma (.) ei kerrassaan mitään, ovisajat käsillä mutta ei merkkejäkään siitä että jotain olis tapahtumassa clomeista huolimatta..taitaapi olla vaan niin että syön niitä clomeja vaan siks että ykssarvinen saisi pienet liilat nappinsa ja fiilarinsa kun tuntuu etten niistä huolimatta ovuloi ?? Pitänee aloitella pelejä tässä pikapuoliin ettei sitten parin viikon päästä pähkäile ettei olisi edes yrittänyt !!

Tervetuloa uusille, täällä on mukavaa höpistä kaikenlaista maan ja taivaan väliltä ja kaikenlisäksi täällä on mahtavaa huumoria joka piristää synkimmänkin päivän !!

Unohdinpas painaa dementtinappulaa joten enpäs muista mitä mun piti teille kommentoida mutta lyhyesti, onnea piinailijoille, pahoittelut tädin saavuttamille ja auvoista odotusaikaa jo raskautuneille ja ennenkaikkia toivotaan että saatte nukuttua !!

Yritän palailla huomenna paremalla ajalla, nyt on pakko mennä hmm etsimään afrikan tähteä ennekuin kuopukset taas kävelevät meidän sänkyyn ...

Haleja kaikille kultsuille ja jaksuja !!

Isotikru

Vierailija
30/85 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ! Viime yönä sain nukuttua NIIN hyvin, että vessakin kävin 0x, aivan uskomattoman ihana ja pirteä olotila nyt. Heräsin kylläkin muutamaan otteeseen, mutta jatkoin unia, ja sen verran vain tunnustelin, että kyllä se pikkuinen siellä hyppeli, mutta aika hillitysti . Eilisilta oli yhtä kuperkeikkaa ja pään työntämistä masusta ulos, se sitten on huisin tuntuista :-))

Ankkikselle pahoitteluni !!! Taas uuteen taistoon, kyllä se plussa sieltä tulee aivan varmasti, kuten kaikille muillekin kuumeilijoille.

Toivottavasti Isotikru kerkesi pelamaan ' A-tähteä'

Sonjaemma mukava kuulla, ettei mitään sen kamalampaa tapahtunut työpaikalla, kyllä ne muutamat V:n lausumiset kestää, ja aivan varmasti olivat kuitenkin tyytyväisiä ja onnellisiakin puolestasi.

Senniina aikooko miehesi lähteä juuri nyt, kun odotat vauvaa ? Eihän siinä mitään pahaa ole, mutta itse en hyväksyisi, että mieheni lähtisi kotimaahansa, jos minä olen raskaana. Tai hyväksyisin silloin, jos hänen vanhemmilleen tai lähiomaisilleen olisi tapahtunut jotakin. Muuten ehdoton ei, ja ei varmaan itsekään lähtisi juuri nyt. Miksei miehesi voisi odottaa siihen saakka, että vauva syntyy on vaikkapa muutaman viikon ikäinen tai sitten ensi syksyyn, ja menisitte koko perhe. Onko hänellä kotimaassaan ex-vaimo ja lapsi ? No ehkä lapsikin vaikuttaa asiaan, että hän haluaa nähdä lapsensa. Kurja tilanne, mutta koittakaa löytää sopu ratkaisu.

(.) kaikki hyvin, hyvin nukutun yön jälkeen. Meinaan laittaa ulkovatteet päälle ja tehdä pienen lenkin. On tuo lumisade kaunista !!! Nyt on vauvankin vaatteet kuivia ja odottavat silitystä, josko huomenna aloittaisi sen homman, inhoan silittämistä.

t. emmi rv-32+

Vierailija
31/85 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että Emmikin on saanut nukuttua. Itsekin nukuin suht ok, vaikka vähän piti tökkiä miestä kääntymään kyljelleen. En kuitenkaan jäänyt tuntitolkulla valvomaan sen jälkeen.

Kyllä mies on lähdössä vielä tänä keväänä käymään kotimaassaan. Mitään ihmeellistä siellä ei ole tapahtunut, että olisi pakko lähteä just nyt. Kyllä miehelläni on ex-vaimo ja lapsi kotimaassaan. Lapsi, jota hän ei ole koskaan nähnytkään kuin kuvassa. Ymmärrän, että hän haluaa lasta tavata. Toinen lapsi on nimittäin suomalaisen äitinsä kanssa " kateissa" , eikä mies ole nähnyt tätä lastaan yli 6 vuoteen. Suru siitä on tietysti valtava ja päivittäinen, koska mitään syytä tapaamisten estämiseen ei ole ja oikeuden päätöskin on miehen puolesta. Asioita vaikeuttaa vielä se, että ero tästä " ex" -vaimosta ei ole vielä selvä. Menee nuo asiat siellä vähän eri tavalla kuin täällä.

Miehen vanhemmat ovat kesällä tulossa tänne ja luulin hänen jo luopuneen matka-ajatuksesta, kun ei ollut siitä moneen viikkoon puhunut.

Harmittaa, kun olin ajatellut, että oltais voitu tehdä joku pikku reissu tässä helmikuun aikana kahdestaan vielä kun olen kotona. Sehän jää meiltä nyt kokonaan kokematta paria lyhyttä kylpyläreissua lukuunottamatta. Mies haluaa sitten syksyllä lähteä koko perheen kanssa jonnekin aurinkoon. Itseäni se vähän hirvittää, kun en ole mikään jaksava ja maapalloa kiertävä superäiti. En usko, että saan miehen päätä käännettyä matka-asiassa ja toivon vaan, että kaikki sujuu raskaudessa silloin hyvin. En kestäisi mitään vastoinkäymisiä yksin. Olen itkenyt ja surrut jo niin paljon, että vielä vähän lisää ei varmaan tee hyvää vauvallekaan. Varmaan se pysyy liikkumatta jo pelkästään tämän masennuksen takia.

Tänään on pomon läksiäiset, kun hän vaihtaa työpaikkaa. Mukavaa nähdä työkavereita ja saada ilmainen ruoka:-)

Mukavaa päivänjatkoa!

S rv19

Vierailija
32/85 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukaisemassa pinoa vielä ennenkuin ulos astelen, ja ihan pakko Senniinalle vastata. Ymmärrän tunteesi aivan 100%sti, ja tiedän miltä tuntuu sekin pelko, jos jotakin tapahtuu sillä aikaa, kun miehesi on kotimaassaan. Älä loukkaannu mielipiteestäni, mutta mielestäni miehesi pitäisi jäädä kotiin ja olla sinun/tulevan lapsenne tukena ja turvana. Eikö asiaa ole mahdollista vielä muuttaa, ja jos hän ikävöi vanhempiaan, hehän ovat tulossa kesällä Suomeen, joten eihän siihen montaa kuukautta mene. Ajattele tämä oma mieheni kun asui rapakon takana 15 vuotta niin siinä välissä hän kävi kotimaassaan 2x. Ymmärrän kyllä sen, että hänellä on lapsi siellä ja varmasti hän ikävöi lastaan ' mutta kuitenkin' hiukka kohtuutonta sinua kohtaan.

Ja todella kurjalta kuullostaa sekin, ettei saa tavata lastaan mikä on suomalaisen naisen kanssa. Miksi ihmiset ovat näin julmia, vaikka ei olisi mitään erityistä syytäkään. Miksi lapsi laitetaan kärsimään aikuisen ihmisen tyhmyydestä ja itsekkyydestä. En ymmärrä, mutta en ymmärrä paljon muutakaan.

Senniina älä ole masentunut. Koita ajatella positiivisesti, kaikki menee hyvin, jos miehsi lähteekin, hän sitten palaa tietyn ajan jälkeen takaisin kotiin. Se kun on kuitenkin se ikävä tosiasia niin, että näiden meidän miestemme omaiset, kun eivät asu naapuri kunnassa. Nyt lopetat itkemisen ja alat hellimään itseäsi, järjestät kaikkea mukavaa itsellesi, kampaajaa, kosmetologia, kuoroa, vauvantarvike hankintoja jnejne ja aika menee siivillä. Ja kyllä se pikkuinen alkaa pian elämöidä niin ettet saa hetken rauhaa :-))

Voi hyvin ! t. emmi

Vierailija
33/85 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukava tuntea itsensä näin tervetulleeksi, kiitos kaikille toivotuksista! Ja Vm69, km ei ole mullekaan vieras asia, tosin omani oli jo v.98. Hyvä kuulla että Emmi vihdoin nukkui yönsä ja hyvä kuulla myös muistutus siitä että lumisade on kaunista.. Itse kun vedin aamulla vähän suupieliä alaspäin kun ei aurinkoa näkynytkään. Mutta tosi on että kun tarkemmin katsoo, hyvältähän se näyttää!! Senniinalle haleja; olen Emmin kanssa samaa mieltä siitä, että nyt on aika helliä itseään, tehdä kaikkea sitä mistä tulee itselle hyvä mieli ja olo, siitä se vauvakin nauttii..

T. walo

Vierailija
34/85 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se tuo minun siippanikin sitten on siirtynyt seuraavalle vuosikymmenelle... hän täyttää tänään 40 vee :) Itsehän.. öhömmm.. käyn vielä neljääkymmentä ;))

Voi Senniina, onpa sinulla tilanne!! Olen samaa mieltä kuin Emmi ja Walo, että hemmottelet itseäsi. Hoidat itsesi kuntoon päästä varpaisiin aloittaen jalkahoidosta ja päättäen kampaajallakäyntiin. Siihen väliinhän mahtuu kokovartalohieronta/hartiahieronta, kasvohoito ym. kauneutta esilletuovvat toimenpiteet ;) Sen voin nimittäin sanoa, että lapsen syntymän jälkeen kyseisiin hemmotteluihin et ihan heti pääse!! Sinä pärjäät varmasti sen aikaa, kun miehesi on poissa.. onhan sinulla meidät :) Tottakai ikävöit miestäsi, mutta hänhän tulee takaisin. Hänellä on sinua (ja massuasi ;) ) varmasti suurempi ikävä!! Jos hänen vanhempansa ovat tulossa kesällä Suomeen, niin eikö hän jaksa odottaa siihen asti. Ja vaikka hän ikävöisi kotimaassaan olevaa lastansa (mikä varmasti pitää paikkansa), niin minun mielestä teidän yhteinen lapsenne on nyt tärkeämpi. Anteeksi suorapuheisuuteni (ja asiaan puuttumiseni), mutta ihmettelen tosiaan miehesi ratkaisua. Mutta me olemme täällä ja autamme sinua parhaamme mukaan!! Jaksuja ja hali :))

Ihanaa Emmi, että sait nukuttua.. ja vielä 0 pissireissulla!! Se on jo hatunnostoinen suoritus :)) *kumartaa* Silittäminen ei tosiaan ole minullakaan kotitöisen top kolmosessa, mutta niitä pieniä vaatteita on ihana viikata silittämisen jälkeen somiin pieniin pinoihin :))

Toivottavasti Vm:llä ja Isotikrulla on hetelmällistä hekumointia pelikentillä ;)))

Omassa olossa ei kummempaa. Päivä kerrallaan mennään ja kuulostellaan oireita sitten jos siihen on aihetta. Nyt kaffeelle ja postia hakemaan.

Voikaa hyvin, ja Senniinalle vielä spesiaalivoinnit :))

ANI

Vierailija
35/85 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona tuli käytyä ja koska vointi hyvä niin riuhtaisin sellaisen 10km lenkin, ja samalla reissulla kävin Anttilassa katselemassa verhoja, ja uudet olohuoneen verhot + keittiön kappa tulivat mukaan, ihan oli valmiit verhot, vaikka halvemmaksi olisi tullut, kun olisi kangasta ostanut ja ommellut, mutta laiska mikä laiska, ja konekin on ' rikki' Mutta kauniit verhot ostin vielä kun ikkunaan asti saisin :-))

Oma äitini sattui soittamaan kännyyn juuri kun olin lenkkini aloittanut, ja ihmetteli, että mitä ihmettä miun päässä oikein liikkuu, kun tuollaisia lenkkejä teen ja lumisateessa jne plapla .. Eikös se ole hyvä, että liikkuu (?) Jos ei kerran kolota mistään. Nyt on sellainen mukava väsynnyt olo.

Walo toivotinko sinut jo tervetulleeksi, muisti pätkii .. Mutta jos en niin tervetuloa meidän kultaisten tiimiin. Kiva kun tulee uusia ihmisiä. Kaikille muillekin uusille tervetuloa !!!

Ani oli käynnyt kirjoittamassa, mutta ihmettä on muille kultaisille tapahtunut ? Missä pietu menee, onko täti tullut ?

Taloista: Täällä oli aivan ihana omakotitalo+mukavan kokoinen kaunis tontti myynnissä ja VAIN 145 000e, 85m2 oli talo ja 1000m2 oli tontti, ja jotain remppaa pitäisi tehdä, mutta oli juuri sellainen vanha puutalo mistä olen aina unelmoinnut. Voi helkutin helkutti, jos nyt en olisi tässä tilanteessa, eli vauva masussa niin aivan varmasti menisin ja ostaisin tuon paikan, koska hitakaan ei päätä huimannut. Tuolla rahalla ei täältä saa mitään, tämäkin kerrostalossa oleva 60m2 asunto maksoi 110 000e kun viime vuonna ostettiin, kyllähän me siitä tingittiin. Siellä olisi kaikki vanhanaikaiset hökötykset mm. leivinuuni ja puuhella :-(( Mutta kaikkea ei saa, ja aikansa kutakin, ehkä sitten ensi vuonna ....

Nyt laittamaan verhoja.

t. emmi

Vierailija
36/85 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti avata dementiaikkuna ja painoin sitten kumminkin siitäkin valikosta, että ' avaa' . Noh, ulkomuistista.

Walo ja ???? (kamalaa-en-yhtään-muista-kuka) ; TERVETULOA teillekin!

Senniina; jaksamista sinulle! Minä olen hiukan sivuraiteella miehesi matkasta verrattuna palstan yleiseen mielipiteeseen. Jos hän ei ole sinua nyt heti jättämässä yksin, kun raskaus on epävarmassa vaiheessa (liikkeet), niin toisaalta.... miksei menisi. Jos hän menee myöhemmin, tunnet varmasti liikkeitä ja raskaus on konkretisoitunut kunnolla ja tunnettavissa. (Ymmärsin, että hän menee kevään aikana.) Tavallaan, minun nä' kökulmasta, hän on valinnut ajan, jolloin vielä uskoo sinun pärjäävän kotona " ilman apuja" .

En tiedä, minä taidan olla sellainen erakkoluonne, että se on minulle aika sama, miten toinen menee (siis EI ryyppyreissuja tms.), kun minä kumminkin pärjään. Toki toisen ulkomaanmatka on eri kuin joku pieni kotimaanjuttu ja voi olla, että sinun asemassa minunkin ajatukset olisivat erilaisia.

Meillä kävi viimeksi kuopusta odottaessa niin, että minulle tuli " pakokauhu" ja tein itsekseni muutaman päivän pääkaupunkiseutu-reissun ison pallomahan kanssa. Ajattelin, että sitten olen kuitenkin sidottu kotiin taas hetkeksi imeväisen vauvan kanssa. Ja niin olinkin....

Ankkis(ko) oli tätiin törmännyt. Voih, pahoittelut.

Emmille jotain piti sanoa kai, mutta aivan unohdin. No postaan tämän ja kurkkaan viestejä, jos muistaisin....

Vierailija
37/85 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ostakaa se kämppä jos se on asuttava :) Kyllä siihen varmaan pian saa vauvanurkan ja saa muuten muutella rauhassa. Hyvät tarjoukset/kohteet on harvassa ja se on hetken rykäisy, kun muutto on hoidettu :) :) Elämä päälaelleen - hurlunskis - ja vauvan myötä " raamitkin" uusiksi :) Oikeasti, jos se on asuttava ja uskotte saavanne omanne kaupaksi, niin mikä estää? Siinä teillä olisi unelmien puutalo sitten valmiina. Ja tekemistä tulevaisuuteen :)

Vierailija
38/85 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa pillintinkö, kun luin teidän ihania kirjoituksia. Minnehän joutuisin ilman teitä!! Eniten mua ahdistaa miehen reissussa se, kun siellä kotimaassa on sitä " historiaa" . Kyllä minä tiedän, että mies on " valinnut" minut ja tekee kaikkensa liittomme onnistumiseksi. Tämä kaikki (hänen naimisiinmenonsa, lapsen syntymä..) on kuitenkin tapahtunut sinä aikana, kun me jo tunsimme toisemme ja voitte arvata, minkälaiset arvet siitä on jäänyt. Pakostakin ne repeää auki, kun hän alkaa puhua matkasta.

Miehen vanhemman lapsen kohdalla on tosiaan kammottavaa, miten ihmiset tuijottavat vaan omaan napaansa näissä tapaamisasioissa eivätkä ajattele lasta. Käsittämätöntä, miten Suomen kansalainen voi kadota eu:n alueella sillä tavalla, että olinpaikkaa ei saa tietää mistään. Viranomaiset pompottelevat asiaa, eikä asia tunnu kuuluvan kenellekään.

Pomon läksiäisiä vietettiin tänään ja kyllä tuli syötyä. Massua taputeltiin ja onniteltiin kovasti. Olen kuulema aika iso:-) Tosin yksi ihana ihminen sanoi, että en ole lihonut yhtään, tuo maha vaan tullut esiin. Ilmeisesti poskiläskit valahtaneet ahteriin. Kävin poistulomatkalla Lindexissä ja ostin mammahousut ja paidan 18 eurolla. Kauhean tummia vaatteita oli vaan myynnissä ja nyt tekis mieli kevättä kohti jo jotain räväkämpää.

Meillä tämä talo on sellainen unelmien täyttymys, mutta vuokrasellainen. Tuskin vuokraemäntä tätä koskaan myy ja tontti on sellainen, että hinta kipuaisi varmaan lähemmäs 300 000. Remppaa tässäkin pitäisi tehdä, jos omaksi ostaisi. Toivottavasti Emmille se unelmatalo kohtuuhintaan löytyy, mutta arvata saattaa että sellaisia on harvemmin tarjolla.

Päivän top-tapahtumat:

-Huomasin ripsivärien päässeen kuivumaan, kun ei ole kotona tullut käytettyä.

- Unohdin laittaa deodoranttia pomon läksiäisiin, kun ei ole kotona tullut käytettyä.

- Lähdin ajamaan lämpötolpan töpseli auton nokassa

Mitähän muuta vielä ehtii tapahtua..

Vierailija
39/85 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtinyt illan mittaan muuta tapahtua. Päänsärky iski illalla.

Saattoi olla, että alakerran asukas koputteli emoaan klo 5 maissa tänä aamuna. Jospa se koputtelu pikkuhiljaa lisääntyisi:-)

Missäs kaikki luuhaa?

Vierailija
40/85 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä onkin hiljaista hmm ..oiskos tyyntä myrskyn edellä ; -)

Just laskin että ihanaa kaks viikkoa töitä ja sitten alkaa vapaat ja talviloma. Ollaan lähdössä sinne Pohjois-Karjalaan kylpylä-lomalle 5 vrk.si ja ihanaa on kerrankin jotain mitä odottaa, ainoa paska juttu vaan että jos täti kurvaa paikalle niin sitten ei oo kiva polskutella siellä kun täti änkee mukaan!

Mutta pitäkää peukkuja, että afrikan tähti löytyis ja kyllä sitä joka ilta on pelattu mutta ovislaskurin mukaan löytöpäivä olis tämän viikon lauantai + kaks päivää sinne tai tänne ??

Ihanaa että Senniina oli tuntenut alakerran asukin olemasso-olon ja minä olen kyllä sitä, mieltä että miehen paikka on nyt täällä kotomaassa sinun rinnallasi !! Yhteinen projektihan se tämä asukki on !!

Mitens Emmi ostatteko sen unelmien talon ??

Ani mitens oireet ???

Pinkerton mikäs on vointi ?

VM HUHUU !!

Nyt alkaa olemaan täällä toimistolla sen verran silmiä, että parempi lopettaa ja jatkaa illalla kotona, tosin viikon telkkari-ilta on kun tulee Kotikatu, House ja Poliisi-tv...

Mukavaa torstaita kaikille !!

Isotikru