***** KULTAINEN 60-luku, viikko 5 *****
Huomenta,
laitan pinon pystyyn. Sen verran kiirus, etten nyt kerkiä kirjoitella, mutta ei mitään ihmeellistä :)
Kommentit (85)
Niin Karkas tuo viesti:) ja puhelukin tuli väliin:)
Ihanaa Senniina että alakerran asukki on koputellut vaikkakin aikaisin aamulla. Meillä alakerran asukilla oli hikka puoli viidenaikaan aamulla ja se tuntui toosi ärsyttävältä nykimiseltä. Siinä sitten unet karis kun yritin saada sitä hikkaa jotenkin hoidettua pois:) ei vaineenkaa kaikki ihan hyvin vaikka olisin kyllä voinut nukkua vähän pidempään.
Aatelkaa ollaan jo helmikuussa ja tää on kuukausi kun pitäis jotain meillä tapahtua. Tuossa mietin kun nyt niin hyvä olo että voi olla että tulee kaipaamaan tuota pallomahaa. Tosin taitaa olla kaikkea muutakin ettei ainakaan heti kerkiä ikävöimään kadonnutta palloa.
Täällä lumisateessa olaan ja ihaillaan kaunista maisemaa. Minun kävelylenkit on jääneet kovin lyhyiksi kun ei enää oikein anna myötä tuo maha, supisteleekin niin vietävästi jos kovin pitkiä lenkkejä tekee. Olen ihan kade Emmille pitkistä lenkeistä.
Nyt pitää mennä päästämään mirri ulos kun alkaa ihan villiksi:)
Teti
Mä nauroin hiljaa mielessäni ihan hirmusti, kun luin tota " päästää mirri ulos ennen kuin tulee villiksi" :) :) siis juuri " sitä" osastoa........
Isotikru kyseli vointia, kiitos ihanhyvä. Niin kiiruuna pitää nämä kaksi, ettei kerkiä paljoa raskautta kuulostella. Paitsi aamuöisin, kun toinen pörrää ihan kamalasti. Tai siis ihanaahan se on mutta että juuri yöllä ja eritoten aamuyöllä.
Seniina, onnea tuntemuksista. Mulla liikkeet tuntuu tätä nykyä parhaiten just aamuyöllä, kun nukun varkusti ja herään kaikkeen ja huomaan se hurjan shown :)
Ryynimakkaroita syömään *nam*
Ja Senniinalle vielä miehen matkasta: On ihan ymmärrettävää, että ajattelet miehesi " historiaa" hänen kotimaassaan, ja sitä nimenomaan mitä viime kerralla tapahtui. Hän on ihan varmasti sitoutunut sinuun ja tulevaan vauvaanne :) Ja muistaakseni kerroit joskus, että hänen vanhempansa ja sisarukset tykkäävät sinusta kuin hullut puurosta ;), niin he varmasti pitävät poikansa " ruodussa" joka tapauksessa. Mutta silti olen sitä mieltä, että hänen ei pitäisi lähteä. Ihanaa, että alakerran asukas on sinua tuuppinut hereille :)) Kyllä ne liikkeet siitä voimistuu, ja vielä muistelet (kaiholla) aikaa, kun hän antoi sinun olla potkuiltaan rauhassa :)) Mä olen muuten myös kerran lähtenyt auton lämpöpiuha kiinni autossa.. mutta niin oli vielä toinen pää kiinni tolpassakin :))
Emmi, on hyvä asia, että jaksat ja pystyt tekemään noin pitkiäkin kävelylenkkejä (viis siis siitä mitä äiti sanoo.... nehän ei aina tiedä kaikkea.. paitsi siis me ;) ). Mulla oli viimesellä neljällä viikolla ekassa raskaudessa niin pahat liitoskivut, etten kävellyt vaan konttasin. Jos kävelin, niin täytyi kävellä seiniä pitkin ts. pitää koko ajan jostain kiinni, jalat eivät kantaneet. Tokassa raskaudessa ei sitä enää (onneksi) ollut. Joten NAUTI :))) Ja myös minä kehotan teitä tarttumaan siihen unelmienne taloon, jos se on sellaisessa kunnossa, että pärjäätte kevääseen asti (ei siis akuutteja remonttitarpeita). Keväällä ja kesällä on hyvä rempata, kun vauva nukkuu vaunuissa omenapuiden alla :))
Ja Teti on kokonaisena vielä, hyvä :)) Kohta sitä jakautumista sitten aletaan odotella ihan koko joukolla :)))
Ja Isotikrulle toivon tähden etsintään jackpottia ;)) Sitä taitavat nyt Pietu ja Vm:kin pelailla ahkerasti, kun eivät ehdi meitä moikkaan ;)) Huhuu tytöt!!!!!
Oireita ei meikäläisellä minkäänlaisia. EIlen tosin kävin pissillä valehtelematta 20 kertaa, mutta taitaa johtua monivitamiinista jota syön. Tänään eil ole onneksi tullut rampattua. Tissit on samanlaiset kuin aina, mulla ei juurikaan koko ja tuntoherkkyys vaihtele kierron eri vaiheissa. Eli summasummarum, ei oireita.
ANI
Terveiset neuvolakäynniltä! Hyvin on kohtu kasvanut (eli siis aika iso...). Kaverilla riittää tilaa pyöriä ja yritti jatkuvasti karata kun sykettä mitattiin. Syke oli 150 ja hirmunen touhu oli päällä! Hemoglobiini on laskenut ja pitää aloittaa rautakuuri, muuten kaikki ok.
Senniina: kiva kun sait ekat kunnon koputukset! Mulle terkka sanoi, että kolmen viikon päästä voisin alkaa odottaa liikkeitä. Nyt ei taas " vatsan purinoitakaan" ole kuulunut, ehkä jos sitä tilaa on niin paljon niin purinatkin riippuu siitä missä päin kaveri mahtaa heilua. Äh pitäis varmaan miettiä joku työnimikin, ettei hän ole vaan joku tyyppi tai kaveri :p
Joko teillä on työnimi annettuna?
Harmi, etten osaa kuvitellakaan sun tilannettasi miehesi reissun suhteen. Silloin 15 vuotta sitten olisin repinyt perseet, jos mies olisi lähtenyt reissuun, mutta nyt kun ollaan jyystetty yhteistä taivalta jo niin pitkää, niin välillä sitä toivoo, että toinen olisi poissa silmistä muutaman viikon!
Tosin muutenkin kun elämä on menetyksillään ja vastoinkäymisillään mua koulinut, niin olen huomannut ettei mun elämänfilosofiani käy yksiin muiden kanssa. Joten en neuvo ketään, tukena olen aina jos voin!
Joten tule vaan tänne purkamaan kaikki pahat olot pois!
Eikä kolme ässää auttanut Tetillä mitään?! Vielä oot " yhessä koossa" !
Hienoa Emmi, että olet saanut nukuttua! Sä vaikutat jo juttujen perusteellaakin pirteemmältä! Oon vähän kade tosta sun lenkistäkin. Itse en ole kunnolla ehtinyt ulkoilemaan pariin viikkoon ja nyt on niin kylmä, että lenkkikaverikin (koira), vetää luunsa peiton alle lämpöiseen! Hän ei lenkkeile yli 10 asteen pakkasessa!
Tikrulla ainakin oli tähden metstästys käynnissä, täältä lähtee metsästysonnea mukaan peleihin! Mites muilla? Olikos Pietulla pientä piinanpoikasta, vai muistanko väärin?
Tervetuloa mukaan Elsamarja, Walo ja Salome!
Nyt pitää lähteä kuskin hommiin...
palaillaan
-valdevina 15+5-
Ihan ensimmäisenä: Kyllä eilen järkytyin, kun kuulin Kirkan kuolemasta :-// Hyvä kuntoinen ja itsestään hyvää huolta pitänyt mies, menee ja kuolee näin yllättäen .. On tämä elämä yhtä yllätysten yötä !!! Mikään SUURI Kirka fani en ole ollut, mutta pitänyt hänen kappaleistaan ja persoonastaan.
Käytiin eilen katsomassa taloakin, mies ei kestänyt kuunnella, kun koko ajan narisin ja vinguin, ja oli se aika EKSOOTTINEN nimittäin se talo :-)) Tontti mitä mahtavin, mutta talolle en paljoa arvoa olisi laskenut. Saunaa ei ollut (?) Oli aikoinaan ollut piharakennus missä puulämmitteinen sauna, mutta se oli purettu ja talokin oli mielestäni aika viittä vaille purkukuntoinen. Mutta kyllä se eilen taisi mennä kaupaksi, uskoisin ainakin näin, koska eräs pariskunta jäi sinne meidän muiden poistuttua. En usko että hekään sinne sen talon takia jäivät vaan lähinnä tontin. Isäni kotitalo on rakennettu 1940-luvulla, mutta peruskorjattu muutama vuosi sitten ja siellä jopa pystyisi asumaan ilman sen suurempaa remppaa, joten tuossa talossa ei oltu tehty mitään niin surkea oli sen kunto.
Ihanaa Senniina, että tunsit liikkeitä, siitä se alkaa pikkuhiljaa ... Ja muutenkin sinne teidän suunnale oikein paljon ' jaksu' säteitä, kyllä se siitä, elämä kuitenkin voittaa aina !!!!
Tetikin yhtenäisenä :-)) Ja Mirri pääsi ulos ;-)) Pinkertonin kanssa samalla aaltopituudella. Teti kolme viikkoa tai viisi mutta kuitenkin ' yes' pian saadaan tämän vuoden ensimmäinen kultainen vauva maailmaan .. Meitä on täällä monta kummitätiä :-))
Anille paljon plussa säteytystä kuin myös Isolletikrulle. Voi kun tulisi plussa uutisia niitä on aina niin kiva lukea !!!
Levinia ' missä olet' ja miten raskaus on edennyt ???
Oma napa: Kaikki kohdallaan. Illalla jalat hieman olivat rasittuneen oloiset sen kävelyn jälkeen, mutta taas ennallaan. Tänään sormet ovat vähemmän turvoksissa .. Iltaisin olen koittanut nyt viikon ajan todella vähentää sitä ' turhaa' puputtamista, eli porkkanaa olen jyystänyt, hedelmiä, ja lounaaksin syönyt vain keittoa, ja siinä ysin maissa viilin tai vispipuuroa, ja hyvin on jaksanut. Tänään olisin mennyt hiihtämään, mutta sukseni ovat vanhempieni varastossa, jäivät sinne muutama vuosi sitten, ja tänään menin jo siinä mielessä, että hiihtovarusteet oli päällä jne, .. ja äitini ei pääsätnyt mua hiihtämään, vaikka lupasin hiihtää vain sellaisella peltoalueella (?) Missä ei ole mäkeä ei ylös eikä alas .. Noh en sitten viitsynyt riidoiksi saakka jatkaa vaan tulin takaisin kotiin :-// Joten urheilut jäi vähiin tälle päivälle, mutta huomenna taas se kympin lenkki. Onneksi ei ainakaan vielä ole supistellut tai ollut liitoskipuja (koputtaa puuta)
t. emmi rv-32+
Oltiinkin samaa aikaa linjoilla :-)) Hyvä, että kaikki oli kunnossa .. Ja kyllä se niin on, että pikkuisella on vielä rutkasti tilaa siellä masussa, kääntyillä ympäriinsä, ja saattaahan se vauva olla vielä selkä masuun päin eli potkut menee sinne selän puolelle, joita ei tunne. Meillä vauva on ollut molemmissa ultrissa aina selkä masuun ja potkut selän puolelle, + edessä oleva istukka jne.
Hyvää vointia sinne sinullekin, ja mikäköhän ' koiruus' on tuollainen ettei ulos lähde, onko sileäkarvainen ?? Meillä (vanhempieni) Lappalainen asuisi vaikka ulkona, ei väliä pakkasesta ja lumesta. Mutta karvaa riittää, joten kait sillä turkilla pärjää. t. emmi
ilmaantui naisia linjoille yhden pinaattikeiton aikana. Yritän syödä pinaattia vähintään kerran viikossa, että hempat pysyis aisoissa. En kyllä yhtään tiedä, missä lukemissa se nytkään on, mutta varmuudeksi kuitenkin..
Ani, en ole tavannut miehen vanhempia tai sisaruksia, mutta ajatukseen minusta ja vauvasta he ovat jo pikkuhiljaa tottuneet. Miehen ed. avioliiton taustalla on muuten myös vanhempien toive siitä, että olis miniä kotimaasta. Miehellä kun on pari aika paskaa kokemusta suomalaisesta naisesta. Yksi katosi lapsen kanssa ja yksi lähti toisen miehen matkaan..Ymmärrettävästi pelkäävät poikansa puolesta, että minkä heitukan se nyt on itelleen löytänyt..ja varmasti toivovat myös, että tällä kertaa onnistuisi yhteiselo.
Miehen kulttuurissa nuoret eivät saa ainakaan avoimesti seurustella keskenään ja vaikeatahan se olisi ollutkin, kun toinen on täällä ja toinen siellä. Voihan sellanen liitto onnistuakin, mutta riskit ovat valtavat ja perseelleenhän se menkikin..Todella ikävää sen lapsen kannalta ja toisaalta säälittää myös se nainen. On " hieman" eri asia olla yh Turkissa kuin Suomessa. Häntä ei varmaan kukaan enää vaimokseen huoli. Ja ajatelkaa, että sen seksikokemuksetkin jäivät varmaan yhden käden sormilla laskettavaksi, tosin aika hedelmällisin seurauksin *en ole katkera, mutta kuitenkin*. Kyseessä kuitenkin kolmeviitonen ihminen..No, omat valintansahan hänkin on elämässään tehnyt ja kortensa kekoon kantanut, että liitto meni miten meni.
Ei sen puoleen, on se " mirri" pysynyt sisällä täälläkin ja visusti. Mikähän on, kun ei yhtään hotsita ulkoiluttaa sitä? Hormonit varmaan tekee tepposiaan. Mitään fyysistä vaivaa ei esteeksi olisi.
Oli se lämpötolpan piuha muuten mullakin molemmista päistä kiinni..Jatkojohto jäi nätisti seinään ja itse piuha pyöri auton alla..
ei meillä ole koiraa, neiti luulee olevansa " ihminen" kun on kaikkien yhteinen lellikki... Hän on pk-mäykky ja voi olla, että vauvan tulo on totinen paikka! Ja mukavuuden halusta kertonee se, että toissa iltana kun kävi pikaseen pissillä niin paineli sieltä suoraan saunaan! Otettiin sitten yhdessä kovat löylyt.
Mulla istukka on takaseinässä. Mutta selvähän se, että välillä voi olla, että potkii selkään päin niin, ettei mitään tunnu. Mutta sen verran kova myllerrys tuntui olevan käynnissä kun sykettä kuunneltiin, että eiköhän sieltä kohta ala jotain tuntua, kun kokoakin tulee lisää. Juniori meillä ainakin oli yökukkuja, kai sitä päivällä oli aina niin paljon menoa ja meininkiä, että hän vain nukkui. Sitten yöllä kun itse ois halunnut nukkua niin jytä alkoi masussa! Joten tuttua on tuo yövalvominen. Onneksi sitten on kesäaika, niin joutaa valvomaan.
Hengissä ollaan Isotikru!
Ihanaa, kun Senniina olet tuntenut liikettä. Jokos kehittelit siitä uuden bändin nimen...?
Mulla on töissä niin kiirettä, ettei ehdi kunnolla paneutuu teidän juttuihin ja kommentoinnit jää siksi vähälle. Ja omassa navassa ei ole mitään kertomista. Treenit alkoi eilen, mutta katotaan pysyyko tahti jtp. Tuskin, ei se ole ennenkään onnistunut.
vm69
Perjantaina oli ensimmäinen vauvayritys malariakuurin ja ehkäisyrenkaan poiston jälkeen ja maantantaina alkoi menkat (tai pitäisi kai sanoa, täti tuli käymään...). Viikonloppuna en uskaltanut kaiken varalta ottaa ruuan kanssa kuin yhden lasillisen viiniä. Saunasiideri jäi puoliväliin. Vaihdoin päänsärkylääkkeen ketorinista paramaxiin, kun luin ketorinin pakkauselosteesta, että sen käyttö voi alentaa raskaaksitulemisen mahdollisuutta. Hullua. Nyt mietin koko ajan kaikkea mahdollista sen mukaan, että saatan jo olla raskaana. AS IF!!! Olen melkein neljäkymmentä!! Ihan kuin se nyt kerralla tärppäisi. Esikoisen kanssa (viikon päästä 5 v.) meni kolmisen kuukautta ennen kuin narahti. Eli kohtuullisen nopeasti se silloin kävi, mutta asenne oli, että tulee jos on tullakseen. Nyt on mieliala, että ihan pakko onnistua.
En tajua, miten olin siinä uskossa, että olet miehesi vanhemmat + sisarukset tavannut ??? Ihan hoomoilasena itsekin. Anteeksi vielä kerran!! Mutta se ei poista sitä, etteikö miehesi vanhemmat halua teidän kahden + vauvanne parasta. Niinhän kaikki vanhemmat lapsilleen (yleensä) toivovat, asuivat he missä maassa tahansa :)
Nyt suljen suuren suuni, ja lakkaan puuttumasta toisten asioihin. Mä olen muutenkin sen luontoinen (lue= pistän nenäni toisten asioihin), että psykologiksi olisi varmaan pitänyt itseni lukea.. :)
Ihania viestejä olette kirjoittaneet ja huumorikin lentää edelleen,ihanaa. Eihän täältä kauaa ole voinut olla poissa,niin ikävä on teitä. Ja mikä mukavaa,uusiakin on tullut,tervetuloa kaikille.
Pikkuhiljaa on kuilun pohjalta taas noustu ja uutta koitosta kohti mennään. Menkat tuli just niin kuin olin laskeskellut oletetusta oviksesta. Tilasin sitten tänään taas tikkuja ihan vaan sen takia että katson vielä kierron ja tilaan sitten gynelle ajan. Onpahan ainakin dokumenttia jos kyselee olenko tikuttanut ovista niin voi sanoa että on ja jos vielä tasavahvat viivatkin tulee niin onpahan niistäkin todiste. Jeps,ja greippimehua on 4 litraa kaapissa piilotettuna mieheltä. Lisäksi kävin ostaa lisää multitabseja,niitä raskaus sellaisia... Kaikki arsenaalit on käytössä,sanokaa jos jotain uupuu... ai niin ne pelit....mies laitetaan tässä kierrossa oikein vegas-tunnelmiin....antaa ruletin pyöriä(jahka ensi viikkoon päästään).
Mieleni tekisi minunkin kommentoida senniina sinun tilaasi. Arvaan että harmittaa ja epäluulokin vaivaa. Toivotaan että hän tuossa asiassa " järkiintyy" ja muuttaa mielensä ja lähdette sitten koko porukka yhdessä. Olen aina sanonut että asioilla on tapana järjestyä, jospa tuokin menee vielä niin että lopputulos on hyvä. Ja ennen kaikkea onnea liikkeistä. Niinhän se pitikin olla.
Ankkis,harmi että sullekin kävi sitten samoin kun mulle mutta ei kun uutta putkeen...
Seuraaville piinailijoille paljon peukkuja.
Teti vielä porskuttaa loppu viikkoja. Täällä alkaa kohta jännitys nousemaan koska sinä jätät palstautumatta ja lähdet kohti sairaalaa...
Ja emmi lenkkeilee pitkiä matkoja, mukava että voit hyvin. Sonjaemma pääset nyt nauttimaan kasvavasta masusta myös töissä kun olet jo ilmoittanut vauvasta.
Pinkerton, oletko sinä kotona nuorimmaisten kanssa? Minulta on tainnut mennä ohi joitain asioita....
Nyt on pakko lähteä hakemaan tyttö tanssiharkoista. Palataan taas,mukava olla taas teidän kanssa.
-pietu-
Kiva, kun pietukin oli käynnyt raapustelemassa !!! Nyt vaikuttaa siltö että aseistus on hyvä, kun vielä se ' sotasuunnitelmakin' menee yksiin aseistuksen kanssa niin ' hyvä hyvä' Peukutuksia !!! Ja mies Las Vegasiin-ei taida mies vielä tietää :-)) No eikun hihat heilumaan ... Vai pitäisikö sanoa puntit ??
Ani sekoititkohan muhun, kun minä olen tavannut nämä mieheni vanhemmat ja sisarrukset, mutta en nyt tiedä onko vaikutus ollut niin positiivinen, että pitävät kuin ' hullu puurosta' Mutta hyvin ovat vastaanottaneet ja toimeen ollaan tultu ihan mukavasti. Muuten mulla sama vika, että tykkään kuunnella ja auttaa muita, välillä vähän liiaksi asti, ja yksi haave ammateistani olikin psykologin ammatti :-))
Valdevina, voi luoja, eihän tuo ole mikään koira :-)) Arvaa nauroinko kun luin että kävi ennen saunomista pisulla .. Hitsi vieköön mikä koira. Mäyrykset on kyllä symppiksiä !!! Muuten, toivottavasti ei tule mustasukkaisuus ongelmaa, kun vauva saapuu ..
Senniinallekin piti kirjoittaa, mutta taidan tehdä sen aamulla, kun nyt alkoi kotikatu .. Hyvää yötä murut ja ollaan taas kuulolla. t. emmi
On muuten ihan käsittämättömän koukuttava sarja tuo tohtori; minäkään en juuri tv:n edessä viihdy, muuta tämä on ihan pakollinen.
Senniina; pohdiskelin tässä syntyjä syviä ja tulin taas siihen tulokseen, että kyllä me naiset ollaan kummia kapistuksia; sinäkin jaksat vielä ajatella Turkin yh-äitiä kaiken keskellä. Ja miehet ne vasta kummia ovatkin, monta kertaa ihan hyvässä uskossa ja silkkaa ajattelemattomuuttaan aiheuttavat pahaa mieltä. Mutta tosissani toivon että asiat lutviutuvat parhain päin -sinun ja vauvan kannalta tietenkin. Niin ja miehesi toki myös! Nyt kun hän on hyvän löytänyt, on siitä pidettävä kiinni ja hyvää huolta.
Järjestelin tuossa kuopuksen vaatekaappia ja pieneksi jääneet laittelin taas pois; haikeana -mihin ne vuodet taas vierähti...? Mutta lopullisuuden tunnetta en päästänyt ajatuksiin, pikemminkin niin, että " sitten kun näitä taas tarvitaan" . Kovastihan tämä alkaa siltä kuulostaa, että sydän on päätöksen jo tehnyt, vaikka järki vielä vähän yrittääkin työntää kapuloita rattaisiin. En tiedä miksi vielä kaipaan sitä viimeistä varmistusta kuumeilun aloittamiselle, vaikka samaan aikaan toivon että luonto päättäisi puolestamme ja sattuisi onnenkantamoinen..
Nyt mä meen..
kaikki olla suosikkisarjojensa ääressä vaiko " mirriä" ulkoiluttamassa?
Ite on tullut katsottua tuota Lostia, kun mies haluaa. Ite tykkäisin Housesta, mutta kun ukko kammoaa lääkäri- ja sairaalasarjoja. Veripelko..
Kyllähän me naiset tosiaan ihmeellisiä otuksia ollaan:-) Tokihan sitä on syyllisyyttäkin tuntenut, kun miehen liitto kariutui ja sen vuoksi tullut pohdittua asioita monelta kantilta. Eniten tietysti lasten. Ei muuten mitään, että Aniko se sekoitti minut + appivanhemmat johonkin muuhun:-) Toivottavasti tykkäävät kuitenkin minusta. Siis kamoon, eihän musta voi olla pitämättä!!
takaisin tv:n ääreen..
Äänestäkää Panu jatkoon Idolsissa (tekstari 3 numeroon 17101), itku tuli kun lauloi niiiin ihanasti.
Ensiksi, tervetuloa Walo, Elsamarja ja Salome!
Walo, kyllä se on niin että järki jää toiseksi kun tunne siitä että vielä pikku nyytti syliin mahtuisi, valtaa ajatukset. Viikkaile vaan kaappiin pieniä vaatteita ja toivottavasti vielä käyttöön pääsevät.
Senniina, oikein paljon onnea liikkeistä. Ihana, kun olet päässyt jo sinne asti. Toivotan voimia sinulle ja uskoa siihen että kyllä asiat järjestyvät vielä parhain päin miehesi kanssa vaikka sitten sinne kotimaahansa lähtisikin käymään. Tottavie ymmärrän epävarmuutesi, mutta hey, keep the faith!
Voi Pietu ja Ankkis, harmi että piinailut loppui sitten tädin tuloon. Huomenna olis mulla 29/29 eli piina jatkuu vielä. Tuntemuksiakin sen verran etten vielä ole kirvestä kaivoon heittänyt...
En ole kuitenkaan yhtään antanut toiveiden herätä vaikka on oksettanut (voi olla alkava mahatauti), paleltanut (voi olla alkava flunssa), vessassa on juoksettanut tiheämpään (voi olla alkava pissatulehdus) jne jne eli yritän järjellä selittää kaikki oireet, ettei nyt tulisi kovaa pettymystä. Aika hyvin on ajatukset olleet raksahommissa, kotihommissa ja työkiireissä. Mutta ettäkö kierto ilman pientä piinanaihetta, mahdoton yhtälö!
Sitäpaitsi aamulla herätessä ei tunnu miltään, mutta iltaa kohden olo on huonontunut nyt muutamana päivänä.
Hienoa hienoa Sonjaemma, nyt on vauvauutinen julkistettu ja voit reilusti " röyhistellä" upealla vatsalla. Varmaan helpotti kun kerroit, vai olenko ihan väärässä?
Emmikin oli saanut vähän nukuttua, se tosiaan tekee ajoittain ihan hyvää;) ja mamma Tetille jaksuja vielä päiviin.
Nyt meen kyllä syömään jotain ja veteleen hirsiä, tässä vaiheessa ei tartte unentuloa houkutella ja nautin täysin siemauksin keskeytyksettömistä yöunista. Pojat kun nykyään nukkuvat ilman yöheräilyjä.
Kauniita unia kaikille! Paitsi tietty Pietulle, Anille ja Ankkikselle ja muille pelaajille, unentarve on yliarvostettua;) Elikkäs kiihkeitä pelihetkiä!
-minea-
Pietu; kotonahan minä :) En sanoisi, että nuorimmaisten kanssa, vaan niiden ainokaisten ;) Meillä on kaksi lasta ja molemmat pieniä. Vanhemmat kanssa-asukit ovat karvaisia ;)
Itse en jaksanut edes tv-uutisia katsella, kun menin nukkumaan. House on kyllä hyvä sarja, tai oikeammin se mr. Laurie. Oli jo Jeeves-aikana suosikki ja olen tykännyt sen elokuvista. Tai no, Jeevesissä ja komedia-sarjoissa se on se yhdistelmä Fry & Laurie. *nam* Nautiskeli heistä + muusta englantilaisesta näyttelijäkaartista elokuvassa Peter' s friends (tai jotain sen suuntaista). Hieman draamallisempaa kuin esim. komedia Neljät häät ja hautajaiset, josta kyllä kanssa tykkäsin. Olen jonkin asteinen enkku-fani :) ja se huumori puree....
Olenkin tästä lähdössä piakkoin asioille, joten aattelin palstautua näin aamusta :-)) Me ollaan miehen kanssa hypätty pehkuun jo kahtena peräkkäisenä iltana n.klo.21.30 ja olen nukkunutkin kohtalaisen hyvin, mitä nyt viime yönä heräsin vessa reissuille jne, mutta unta on kuitenkin riittänyt. Yöllä aina hereillä ollessa kuullostelen vauvaa, ja siellähän se kääntyilee ja potkii, mutta ihme ja kumma, pystyn potkuista huolimatta nukkumaan (?) Miehenkin kanssa ollut hiljaiseloa, eilen hän sitten ehdotteli, mutta kieltäydyin kunniasta, koska kertakaikkiaan, en jaksa, ei huvita, ei haluta ja vaikka mitä muuta, mutta viikonloppuna täytyy sitten yrittää, vieläkö taipuu ;-))
Minealle liputan, tulisipa + testiin !! Milloin meinaat testata ? Oireet ainakin kuullosti hyville. Voi kun tulisi plussia ja paljon, se kun piristää mieltä kummasti. Tai, että tetin vauva syntyisi, sekin olisi piristävää, ja jännää ..
Pinkerton aivan sama vika. Vaikken Englannista tai englantilaisista niin piittaakaan, mutta ' heidän huumorinsa' on ykkösluokkaa. Siis mahtavia leffoja, sarjoja jne .. Kyllä Jeeves hoitaa-oli myös oma suosikkini silloin ennen .. Amerikkalaiset on liikaa sellaisia ' bubble gum' ihmisiä, joten elokuvat sen mukaisia.
Senniina piti vielä palata mieheesi ja näihin ihaniin kultturellisiin eroihin :-)) Miehesi on asunut Suomessa kauan, mutta kuitenkin hän on edelleen turkkilainen. Heidän tapansa, tekonsa ja ajatuksensa ovat erilaisia kuin meidän, ja ne on asioita mitä ei voi muuttaa, mutta kompromisseja voi aina tehdä ja täytyykin, koska myös hän on ottanut itselleen suomalaisen vaimon. Eli täytyy vain löytää ns. oikea tapa toimia yhdessä loukkamatta toista. Ja sekään ei varmasti käy ihan kädenkäänteessä. Oma mieheni on asunut puolet elämästään länsimaissa, mutta kuitenkin siellä taka-alalla on se aasialainen mies ja hänen tapa,teko,ajatus kulttuurinsa. Mutta täytyy sanoa, että hyvin ollaan tultu keskenämme toimeen ja onneksi mies on kiltti ja ymmärtäväinen, koska muutenhan ei tästä olisi mitään tullutkaan. Mieheni kotimaassa suositaan edelleen sovittuja avioliittoja, mutta rakkausavioliittojakin solmitaan. Avioerot ovat katastrofi, perhe saattaa hylätä ja usein avioero naisen kohdalla tietää yksinäistä loppuelämää. Meillä on top 10 aiheisiin kuulunut RAHA. Aivan, mieheni kulttuurissa vanhemmista ja muistakin sukulaisista pidetään huolta, ja se tarkoittaa sitä, että rahaa pitää lähettää, ja omaiset myös odotavat rahaa. Ollaan onneksi päästy kompromissiin tästäkin asiasta, ettei rahaa lähetetä, jos sitä ei ole itselläkään liiaksi.
Senniina, teidän kohdalla sinun täytyy puhua miehesi kanssa ja kertoa hänelle NYT tässä vaiheessa mikä on mielipiteesi ja osoittaa myös sekin, ettei sinua noin vain jätetä ja lähdetä reissuun. Jos et tee sitä nyt niin asiat säilyvät ennallaan ja pian niitä on miljoona muuta. Mä olen välillä ollut oikea pirttihirmu ;-)) Mutta onneksi mies aina kaiken sen jälkeen ymmärtää, että olen tehnyt niin ainoastaan koska haluan, että liittomme säilyy. Ja näinhän se on kaikissa liitoissa, myös suomi-suomi liitoisakin, välillä täytyy osoittaa missä on kaapin paikka. Lykkyä pyttyyn sinne teille !!!
Ja muuten, en todellakaan olisi antanut ääntäni tuolle Panulle :-(( Mun mielestä oli aivan karmea, en tykännyt laulusta enkä esittäjästäkään ... Kaikki olivat oikeastaan samaa kaliiberia laulujensa suhteen, mutta itse tykkään siitä söpöliini Nissestä, se on sellainen suloinen poika. Ja paras on ollut se ' pitkähiuksinen' poika, en muista nimeä, mutta kauniisti laulaa, puhtaalla äänellä. Eli äänet jäi antamatta !!!
Tulipas tekstiä !! Onkohan Levinia hylännyt meidät ihan kokonaan ?? Levinia, käy kirjoittamassa edes muutama rivi, että tiedetään, onko kaikki ihan hyvin.
Hyvää viikonloppua kaikille ! t. emmi rv-32+(ajatelkaa viikko vaihtuu taas sunnuntaina, ja vauva voisi sitten jo syntyä vaikkapa kolmen viikon kuluttua-iiik)
Minealle pidetään kovasti peukkuja. Hienosti käännät oireesi jostain muusta johtuvaksi. Toivottavasti johtuisi kaikki kuvailemasi kuitenkin siitä itsestään, eli raskauden alkamisesta.
Emmi: On sulla jo viikkoja... apua miten aika on mennyt. Jotenkin niin muistan aina kun kesällä kerroit plussasta ja justiinhan se vasta oli.
Minä pidin eniten Idolseissa siitä viimeisestä miehestä. Ehkä siksi, että muistuttaa ulkonäöltään niin kovasti erästä mukavaa palomiestä. siis nyt kun oli naamasta karvat lähteneet..
vm 69
Ja kokonaisena vielä:)