Sain tietää eilen, että mieheni on pettänyt minua..
Hän tunnusti sen eilen tunnontuskissaan. Rakastan häntä edelleen paljon, mutten tiedä miten nyt tästä selviän. Onko kukaan pystynyt unohtamaan tällaisen ja elämään miehen kanssa onnellisesti vai tuleekohan nyt ero? :_(
Meillä 2 pientä lasta..En tiedä mitä tehdä
Kommentit (30)
ei pidä paikkaansa että kaikki miehet pettää... Sen voin taata.
johon raskaus voi auttaa. Endometrioosi voi aiheuttaa lapsettomuutta ja raskaus voi hidastaa taudin kulkua pahemmaksi.
Mutta täytyy sanoa että on sulla idiootti miehenä ja jotenkin tuli sellainen olo, että hän ei edes halua olla enää miehesi. Vihjailee rivien välistä eron halusta " sinä päätät" " hoidan käytännön asiat" . Lieköhän jo paksuna se toinen akka, kun mies ykskaks päätti " tunnontuskissa" tunnustaa. Ainakin välit ovat olleet jo pitkään lämpimät, kun tuo akka on edes kehdannut ehdottaa miestä auttamaan endometrioosinsa hoidossa. Oletkohan vieläkään saanut rehellistä kuvaa asioiden tilasta.
Aivan pöyristyttävää!!! Kuinka voit sanoa rakastavasi moista nuljaskaa.
Paneskelee toista naista ilman ehkäisyä, " auttelee" taudin hoidossa. Joopa joo. Mä olen tosi pahoillani sun puolesta. Olet joutunut kynnysmatoksi.
Älä alistu moiseen enää, miehesi on jo suhteestanne kirjoituksistasi päätellen, luopunut henkisesti. Luovu sinäkin, saat paremman elämän itsellesi ja lapsillesi. Ketään ei voi pitää väkisin.
Voimia sinulle!
Ihan naurettava yritys akalta, että pitää tulla raskaaksi vain sairauden vuoksi. PAH. Haluaa miehesi, ja haluaa miehesi lapsen.
MUTTA: sinun kannattaa suunnata pahat tunteesi miestäsi kohtaan. Ei kukaan ehdottele lapsentekoa miehelle, joka ei sellaiselle ehdotukselle ole vastaanottavainen. Ja jättää vielä vastuun päätösestä sinulle. Kunnon marttyyri. Miehen pitää katkaista välit tuohon naiseen, vaikka vaihtamalla työpaikkaa. Sen täytyy vakuuttaa sinut siitä, ettei tuollaista satu enää koskaan. Hankkiutuu sukup. testeihin. RÄYH. Ja teidän täytyy hakea ulkopuolista keskusteluapua tuohon tilanteeseenne. Mikä on vinksallaan, kun mies lähtee hakemaan lohtua työkaverin sylistä? On peiliin katsomisen paikka teillä molemmilla, YHDESSÄ.
olipa syy mikä vaan ja kui pahoillaan se olisi. en kattois sitä enää hetkeekään!
tsemppiä ap:lle!!!! ei oo varmaan helppoo tällä hetkellä!
Nyt kun olen saanut purettua tänne palstalle, alkaa vähän järkikin pelata..kiitos teille kaikille tästä!
Nyt jos mä lähden lasteni kanssa, niin mitenköhän pärjään taloudellisesti..palkkaa jää mulle käteen 1400 euroo..siitä vuokra ym. asumiskustannukset pois, lasten hoito ym. apua, miten mä tulen pärjäämään? Toisaalta haluaisin " alistua" ja yrittä vielä.
mutta en kyllä halua kynnysmatoksikaan jäädä. Apua, mitä mä teen?
Tää on ihan hirveetä, ja miten lapsetkin regaoivat.
Mä kohta tukehdun, aikun tää olis vain pahaa unta.
voit henkisesti erota miehestäsi tai " pitää taukoa" , mutta silti pakottaa miehesi palvelemaan teitä kotona ja elättämään lapset yms.
Älä muuta mihinkään vaan jatka tavallsita eloa etäällä miehestä ja kylmänä.. jo pystyt. muuten teet kuten sydän sanoo. kuitenkni miehen on PAKKO vaihtaa työpaikkaa jos aikoo eroon toisesta naisesta. muuten se ei onnistu vaikka niin mies väittäisikin.
Mies on itse teidät tuohon tilanteeseen vetänyt itse kantakoon siitä vastuun ja itse sanokoon, että tämä avioliitto on nyt ohi.
Jos sä vaan otat ja lähdet, mies on mielessään tyytyväinen, sillä omasta mielestään hän ei liittoa rikkonut.
Lisäksi teillä on myös pienet lapset joiden vuoksi kannattaa vielä yrittää.
Tee miehelle tosiaan tilanne selväksi. Jos siltä tuntuu, että sinusta olisi vielä yrittäjäksi, yrittäkää, mutta väännä miehelle rautalangasta säännöt mitä saa tehdä ja mitä ei ja kirjoita ne vielä vaikkapa paperille. Puhukaa, puhukaa, puhukaa ja varatkaa aika perheneuvolaan :).
Ja samalla kun yrität, pidä myös mielesäsi, että entä jos ei onnistukaan, eli rakenna itsellesi toimintamalli ja suunnittele miten pärjäät elämässäsi jos ero kuitenkin tulee. Paljon helpompaa on jatkaa kun on pakotie valmiiksi mietittynä ja paljon helpompi on jaksaa jos se ero tulee, kun käytännön asiat on jo valmiiksi pohdittu.
Mutta älä hyvä nainen päästä miestäsi niin helpolla, että ilmoittaisit hänelle heti tänään, että se on loppu nyt ;).
Kaiksita jutuista päätellen.
Nyt hän vaan haluaa, että SINÄ jätät hänet ,koska sinulla on nyt syy siihen ja sitten hän saa " rauhassa" olla se jätetty osapuoli ja jatkaa elämäänsä sen toisen naisen tai mahdollisesti muidenkin kanssa. Onkohan hänellä oikeasti edes suhdetta mihinkään toiseen naiseen, vai liekö keksinyt koko jutun, että pääsee sinusta eroon? Hän ei vaan halua itse olla se jättäjä, olisihan se toki vaivalloisempaa jättää toinen kuin tulla itse jätetyksi.
Älä ainakaan helpolla miestäsi päästä, päätät sitten tehdä mitä tahansa!
Olikohan tuo selitys jostain tuulesta temmattu?