Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää eilen, että mieheni on pettänyt minua..

Vierailija
29.01.2007 |

Hän tunnusti sen eilen tunnontuskissaan. Rakastan häntä edelleen paljon, mutten tiedä miten nyt tästä selviän. Onko kukaan pystynyt unohtamaan tällaisen ja elämään miehen kanssa onnellisesti vai tuleekohan nyt ero? :_(

Meillä 2 pientä lasta..En tiedä mitä tehdä

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysyin että mitä hän haluaa. Hän haluaa edelleen että jäämme asumaan hänen kanssaan. Hän myönsi edelleen että on tunteita myös työkaveriaan kohtaan, mutta ei voisi esim. asua hänen kanssaan, vaikka saisikin lapsen.

Kysyin vielä sitä että jos se naikkonen onkin tullut raskaaksi niin mites sitten. Tähän hän ei osannut vastata, sanoi, ettei ole tuota asiaa tullut ajatelleeksi. Voiko tuohon paskiaiseen enää luottaa???

mulla on niin paha olla, että kävin jopa äsken oksentamassa. Töissä kuitenkin niin paljon töitä, että on oltava töissä. Niin, typerältä kuullostaa tämäkin. Mutta toisaalta, täällä on parempi olla kuin kotona.

T.Ap

Vierailija
2/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaisin. En millään kyennyt lähtemään töihin, vaan varasin heti aamulla ajan työpaikkalääkärille. Sain purettua siellä tunteitani ja itkinkin, ja sain apua mite tästä eteenpäin. Sairaslomaa tuli viikko. Sen ajan kyllä käytän mietiskelyyn ja ajatteluun miten tästä etenpäin. Mullakin on lapsia, koululaisia ja päiväkoti-ikäinen. Älä tosiaan tee heti mitään radikaalia. Harkitse ja mieti. Tee suunnitelmia valmiiksi, ota asioista etukäteen selvää. Anna ajan kulua, punnitse vaihtoehtoja jne. Niin minä olen päättänyt tehdä...

Voimia sullekin elämääsi. Päätös minkä teet on varmasti oikea.

Kyllä me selvitään, ja lasten takia on pakko olla harkitsevainen. Jos lapsia ei olisi, olisin varmasti jo maailmanäärissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hieman eroa noilla. Yhden illan jutun voin vielä antaa anteeksi, mutta rinnakkaissuhde tapailuineen on vaikeampi juttu. Puhukaa ja keskustelkaa asia nyt kunnolla selväksi. Miksi mies petti, kertoiko syytä? Miten suhteenne mielestäsi voi, onko teillä riittävästi kahden keskistä aikaa?

Vierailija
4/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian pystyy anteeksi antamaan jos se puhutaan, puhutaan ja puidaan kunnolla. Pettämisen syy on yleensä joku pettäjän oma identiteettikriisi tai sitten ihan seksin ja ihailunpuute kotioloissa.

Asia vaatii nyt perusteellista pohdintaa ja jos päätät anteeksi antaa on sinun elettävä niin ettet heitä asiaa aina miehesi silmille kun riitaa tulee. Joku ei pysty koskaan anteeksi antamaan ja silloin on parempi mennä eri teille!

Vierailija
5/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty millään ymmärtämään miehiä, jotka perustelevat pettämistään seksin puutteella. Kuinka monessa tapauksessa mies on ensin itse tehnyt jotain asialle, esim.

a) kertonut toiveistaan vaimolle

b) keskustellut vaimon kanssa siitä mitä asialle voidaan tehdä, esim. vaimo saa tarpeeksi lepoa/omaa aikaa/huomiota/apua kotihommissa

c) toteuttanut näitä keskusteltuja asioita

Olenkin vahvasti sitä mieltä, että pettämisen syy on pohjimmiltaan pettäjässä itsessään, ei vaimon pihtaamisessa.

Vierailija:

Asian pystyy anteeksi antamaan jos se puhutaan, puhutaan ja puidaan kunnolla. Pettämisen syy on yleensä joku pettäjän oma identiteettikriisi tai sitten ihan seksin ja ihailunpuute kotioloissa.

Vierailija
6/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa siihen menee, mutta kyllä se siitä sitten. Meillä menee tällä hetkellä paremmin kuin koskaan ennen, mutta tosiaan aikaa se vaatii ja kykyä unohtaa ja antaa anteeksi.

Vierailija
7/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kuulemma tunteita työkaveriaan kohtaan, mutta ei haluaisi luopua meistäkään. Nyt hän on vasta tajunnut, että teki väärin.

En voi käsittää mitä tehdä. MIes lupasi ettei tätä enää toistuisi, mutta jos hänellä on tunteita kuitenkin tätä kohtaa niin kuinka voin tähän luottaa.

Olemme olleet jo 13 vuotta yhdessä ja tämä on ensimmäinen kerta, tämän uskon että näin on.

Meillä ei viime aikoina ole ollut kahden keskistä aikaa kuin illat ja yöt mutta seksielämämme on olllut aika vilkasta. Meidän on tästä keskusteltava, mutta hän ei suostu keskustelemaan ennekuin rauhoitun. Olen valvonut koko viime yön, vein lapset hoitoon ja nyt töissä. En pysty keskittymään töihin olleenkaan. Tekisi mieli vain itkeä.

Vierailija
8/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli vielä semmoinen homma, että tämä työkaveri halusi kovasti lasta, koska hänellä kuulemma on semmoinen sairaus, johon raskaus auttaa (?!?) vaiko kenties tekosyy.. Ja hän oli aiemmin kysynyt mieheltäni että voisiko mieheni tehdä lapsen ilman mitään sitoumuksia. Mies tätä kysyikin minulta, mutta minä pidin sitä huonona vitsinä reagoimatta koko juttuun.

No niin nyt ovat sitten temput tehneet ja ilman ehkäisyä, toivon todella ettei ole tärpännyt.

Tämä ei ole provo, kaikki on nyt niin sekaisin. Mieheni on todella pahoilaan, mutta ei se taida enää auttaa. MIten niin ihana mies ja ihana isä voi tehdä tällaista, onko tosiaan niin että kaikki miehet ovat sikoja.

Vierailija
9/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mahdollisuus hankkia itsellesi keskusteluapua vaikka mielenterveystoimistosta? Oot hirmuisen kriisin myrskynsilmässä nyt ja vaitiolovelvollinen kuuntelija voisi olla avuksi.

Miehesi kuulostaa tosi lapselliselta.

Vierailija
10/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni tapaili monta vuotta toista naista joka oli myös naimisissa. Kun se selvisi yritimme jatkaa n. vuoden verran kunnes tuli iso riita jossa kävimme toisiimme käsiksi. Sitten asuimme erossa pari kuukautta. Sinä aikana vasta mieheni käsitti mitä oli tehnyt ja mitä se tuhosi. Hän halusi jatkaa kanssani ja lupautui ammattiauttajan puheille.

Toistaiseksi on mennyt hyvin mutta kyllä tämä raskasta on välillä.

Mies ei enään ole tekemisissä tämän naisen kanssa. Hän vaihtoi työpaikkaa. Se on minusta tärkeää että eivät ole enään tekemisissä keskenään.

Miehen tulee olla täysin avoin ja hakekaa ammattiapua asioiden selvittämiseen.

Meille asumusero oli hyvä koska siinä mies joutui asioiden kanssa vastatusten ja oikeasti miettimään mitä elämältä haluaa.

Vierailija
11/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiseksi. Jos miehesi haluaa kanssasi jatkaa, niin _VAADI_ häntä katkaisemaan kaikki välit ko. naiseen mukaanlukien vaihtamaan työpaikkaa.

Jos tosiaan haluaa teidän kanssa olla, niin pystyy sen asian eteen myös uhrauksia tekemään.

Ja jos jatkaa samassa työpaikassa ko. naisen kanssa, niin _ihan takuulla_ jatkuu se heidän välinen suhdekin tai jos hetkeksi katkeaa, niin lämpenee myöhemmin uudelleen.

Oma mieheni on vaatimuksestani vaihtanut työpaikkaa, pysyi kyllä saman työnantajan palveluksessa, mutta työpiste siirtyi 40 km päähän entisestä. Itselläni on myös aikanaan ollut suhde (työpaikalla) varattuun mieheen ja myös tämä mies hakeutui muualle töihin. Olin kyllä vähän aiemmin laittanut suhteemme poikki, en tiedä keroiko mies asiasta vaimolleen ja vaihtoiko työpaikkaa kenen tahdosta, mutta väitän, että jos olisi jäänyt, olisi suhteemme takuulla jossain vaiheessa taas lähtenyt lämpiämään...

Kyllä siitä yli pääsee, hitaasti, mutta kuitenkin. Kaikki kortit ovat kuitenkin miehelläsi. Hän voi pelata niillä miten tahtoo tai sinua miellyttääksesi.

Vierailija
12/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni yli vuosi aktiivista yritystä antaa anteeksi ja unohtaa.

Meille tuli ero muutamaa vuotta myöhemmin. Se minkä pettäessään vei meiän suhteesta, sitä ei millään saatu enää takaisin.

Olen tosi pahoillani ap, toivottavasti sä selviydyt paremmin ja nopeammin.

Vierailija
13/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä olemme, yksi pieni lapsi on ja toista ei tule, kun mies ei halua :(

No, anyway, ekat puoli vuotta olivat ihan kamalia, nyt ei asia ole enää päivittäin mielessä. Anteeksi olen ehkä antanut, unohda en ikinä.

Aika vuoristorataa suhteessa mennään, mutta useimmiten kuitenkin menee ihan hyvin. Olin silloin epätoivoinen, nyt voisin olla vahvempikin ja laittaisin ilman muuta miehen pihalle, jos vielä kiinni jäisi.

Epäilykset nousevat edelleen pintaan, jos/kun menee huonommin. Mies on hyvä isä ja häntä rakastan, mutta ihan kynnysmatoksi en suostu.

Ja jos joku tämän lukija epäilee, että oma mies pettää, olet todennäköisesti oikeassa. Mulla tuli ihan fyysisiä oireita, unettomuutta, hikoilua, stressiä ennen kuin suhde paljastui. Mutta oikeassa olin. Luottakaa siis vaistoihinne, naiset.

Vierailija
14/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vielä niin kurjaa kun asumme pienessä kaupungissa, jossa melkein kaikki tuntee toisensa.

En haluaisi enkä edes uskalla puhua tästä kenellekään tutulleni. Ja miten pääsen mielenterveystoimistoon? Lähetteen kauttako?

Mun tekisi mieli kuristaa koko akka. Tyhmältä tuntu kun pidän tätä naista pahimpana syyllisenä vaikka samalla tiedän että yhtä syyllinenhän mun miehenikin tähän on.

Se nainen on harrastanut kieroilua aiemminkin. Minä olen ollut aina " kiltti" . MIksi kiltit ei tunnun pärjäävän täällä, vaan aina pahat ja kierot voittavat? Siitäköhän tämä pettäminen johtuikin, kun olen liian kiltti.

Ja lapsemme (1,5v ja 3,5 vuotiaat) mua harmittaa myös, jos joutuvat kokemaan eron. Mies mulle laittoi tänään viestä, että tapahtuipa meille mitä tahansa, niin hän ei kuulemma meitä lopullisesti jätä, vaan huolehtii käytännön asioista. mitähän se silläkin tarkottaa. No, sen tiedän että lapsista hän ainakin tulee pitämään huolta.

Ja vielä lisäsi viestiin, että kaikki on mun päätettävissä, miten elämämme jatkuu.

Vierailija
15/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei tarvi lähetettä. Miehesi vaikuttaa olevan tuuliajolla henkisesti: luuleko hän kenties voivansa pitää kahta perhettä samaan aikaan?Laita ukko, mikäli vain jaksat, heti ruotuun ja tee selväksi että heti tulee seuraamuksia jos jatkaa pettämistä.

Vierailija
16/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä jutussa minua ällistyttää miehen täysi välinpitämättömyys omaa perhettä kohtaan. Hän on harrastanut suojaamatonta seksiä naisen kanssa joka haluaa lapsen? En voi ymmärtää että miten hän on voinut ottaa tuollaisen riskin, paitsi jos hän haluaakin lapsen tuon toisen naisen kanssa? Nainen voi väittää että miehellä ei tulisi olemaan mitään velvollisuuksia lasta kohtaan, mutta mieli voi muuttua raskauden aikana. Ja haluaako mieskään että hänellä on lapsi jota hän ei näe?? Eli ap, varaudu siihen että miehesi alkaa maksamaan elatusta toisen naisen lapsesta + alkaa tapaamaan tätä lasta. Oletko valmis siihen? Toisekseen JOS päätät jatkaa miehesi kanssa, niin pakota hänet ensin kaikkiin mahdollisiin sukupuolitauti-testeihin. Suojaamaton yhdyntä on todella välinpitämätöntä omaa vaimoa kohtaan, ties mitä tauteja sillä toisella naisella voikaan olla? Henkilökohtaisesti en pystyisi antamaan anteeksi näin räikeää välinpitämättömyyttä. Jaksamisia sinulle ap, toivottavasti saat konkreettista apua ulkopuoliselta taholta

Vierailija
17/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti. Rivien välistä voi lukea, että tahtoo sun tekevän päätöksen ja tahtoo sen päätöksen olevan se, että teidän suhde on loppu :(. Muutenhan viesti olisi luonteeltaan tyyliin lupaan tehdä ihan mitä haluat, että voimme jatkaa yhdessä ja olla taas onnellisia...

Sulla on tosi ikävä tilanne ap. Voimia siitä selviämiseen.

Vierailija
18/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet noin, olet kuin kynnysmatto miehellesi. Hänen on erittäin helppo pettää uudestaan (muutenkin) mutta varsinkin jos kohdistat vihasi ja pettymyksesi toiseen naiseen. Hän on nk. kolmas osapuoli. Sinun miehesi petti sua. Kun ymmärrät sen kunnolla, viha kohdistuu oikeaan osoitteeseen ja siitä on kenties hyötyäkin. Toista naista vihaamalla et saavutaa YHTÄÄN MITÄÄN.

Vierailija
19/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja jotain rauhoittavia jos tarviit), näin minä lähdin selvittelemään asiaa aikoinani. Sitten lapset hoitoon ja miehen kanssa vakava keskustelu. Pahalta vaikuttaa nyt, mutta jos miehesi vaikuttaa olevan täysin sekaisin.

Mitä itse tein niin soitin sille toiselle naiselle. Halusin äänen ja persoonan teon taakse. Minulle selvisi paljon jo sen puhelun aikana naisesta ja osasin ottaa monet asiat paremmin huomioon.

Meidän sotkustamme on yli 2v nyt aikaa. Paljon on pitänyt muuttua sen jälkeen ja onkin muuttunut. Suhteemme on aivan erilainen kuin ennen tuota shokkia! Sovimme että kuuntelemme toisiamme ja teimme todella selväksi mitä liitoltamme haluamme.

Voimia ja toivottavasti sinulla on hyviä ystäviä jotka auttavat!

Vierailija
20/30 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin vastuuton veto mieheltäsi. Siis voiko joku oikeesti " tehdä" toiselle lapsen muka hyväähyvyyttään ja olla siinä uskossa että kun toinen lupaa niin siitä ei koskaan seuraa mitään.

Entäpä jos 18 lapsi alkaa etsiä isäänsä?

Ja sanotaan näin että noin kiero nainen osaa varmasti vaatia rahaakin tarpeen tullen.

Käsittämätöntä miten lapsellinen ukko.

Toivotaan että se nainen ei ole raskaana!!!

Sinuna minä yrittäisin unohtaa ja antaa anteeksi mikäli käy niin että se nainen ei saa nyt lasta. Ja tekisin ukolle tiettäväksi muutamia tosiseikkoja noin ajattelemattomasta käyttäytymisestä.

Jos saa mukulan niin antasin kyllä ukolle kyytiä.

Tulee nimittäin loppuelämän hiertämään tää asia etenki jos ootte samalla paikkakunnalla tän naisen kaa. Ja kuitenki juoruilla on tapana levitä. Itse en jäisi sellaseen sotkuun makamaan.

Sano sille että jos haluaa yksinäisiä muijia auttaa lapsenteossa, luovuttaa spermaansa ja vastaa seurauksista ihan virallisesti.

Mutta että siitossonnina olo ei oikeen sovi sun mies-käsitykseen ...

Tsemiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän