Oletko autoton ihminen?
Tuleeko koskaan ihmettelyjä miksi et hanki autoa?
Kommentit (12)
Välillä ei ollut kun kaksi autoa, surkeaa oli.
Olen. Olen myös köyhä työtön. Ja kyllä sitä ihmetellään, kun keski-ikäisellä ei ole ollut koskaan autoa. Missään ei voi oikein käydäkään, kun en ala kavereilta ruinaamaan aina kyytiä. Asunnon ja kaupan väliä voi kulkea pyörällä kesät talvet, ja kaupungin keskustassa käydä bussilla, mutta siinä se liikkuminen sitten on.
Kun ei ole rahaa korttiin ja autoon, niin ei voi hankkia, se vaatisi rahakkaan uraputken. Ja lisäksi on esteitä ehkä ajolle, migreenitaipumus, valonarkuus, naismainen panikointi ja reaktiokyky ei ole kuin miehillä, jos tulee väistötilanne. Turha ajaa jos ei ole varma asiasta ja harjoitellut vuosia. Olisihan autosta apua kyllä, jos kaikki sujuisi kuin muilla.
Olen. Ei kukaan kyllä ole ihmetellyt ettei enää näin köyhä pysty autoa hankkimaan ja pitämään.
Oli auto mutta niin kallista ylläpitää että möin pois ja kuljen työmatkat bussilla. Säästyneet rahat käytän pidemmälle matkustamiseen
En ihmettele, koska ei ole mitään käytännön tarvetta.
Töihin 2km.
Lähikauppaan 300m.
Posti, apteekki, rautakaupat yms. liikkeet n. 2km päässä.
Kotiinkuljetus on keksitty jos tarve on.
Tykkään kävellä muutenkin.
Kaksi autoa ja kolme moottoripyörää, riittää mulle.
Onhan noita ollut, nyt vain 2 moottoripyörää tallissa. En tarvitse nyt autoa mutta hommaan jos tilanne muuttuu !
No ei tule.