Käytetäänkö parisuhteessa (jos pitkä ja vakava) aina e-pillereitä?
Kommentit (56)
Ei mun suhteessa ainakaan. 25 vuotta menty ilman.
Kai se riippuu ihan pariskunnasta, mitä ehkäisyä käytetään, vai käytetäänkö mitään. Itselläni oli 15v kierukka. Nyt olen vuoden ollut ilman mitään, kun mies kävi vasektomiassa.
Meillä on lapsiluku täynnä, mies teki vasektomian. E-pillereitä käytin vain pari vuotta seurustelun alussa.
Itselle eivät pillerit sopineet, kierukka oli kunnes toisin päätimme.
Tehdäänkö lapset vain pitkiin ja hullunkurisiin suhteisiin? 🤨
Meillä menty kortsulla aina, paitsi sitten kun olen halunnut tulla raskaaksi. lasten jälkeen kävin sterilisaatiossa.
60v. Ei tarvitse pillereitä enää, eikä muutakaan ehkäisyä. Ja pitkä suhde on.
Minua nuorena aviovaimona kiinnostaisivat kokemukset pessaarista. Onko sen käyttö opittavissa? Luotettavuudesta on saatavissa arvioita. Mutta voittaako mukavuus, nautinto epämukavuuden?
Pillerit on hyvät niille joille ne sopii eikä aiheuta haittoja. Eivät kuitenkaan kaikille eikä kaikki niitä käytäkään. Minulle valkeni pillerien aiheuttamat haitat kunnolla vasta kun lopetin ne vähän ennen kuin alettiin yrittää esikoista, sen jälkeen en ole niitä käyttänyt ja tämä on kyllä ihan miehenkin toive. Kondomilla mentiin ja nyt on kokeilussa kierukka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Onhan se klassikko pelikin olemassa hullunkuriset perheet.
Entä kun ei ole suhteessa? Oletteko luottaneet pelkkään kondomiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Onhan se klassikko pelikin olemassa hullunkuriset perheet.
Se oli kiva peli, samasta pakasta löytyi musta Pekka. Harmi, niin harmi, että kaikkien pitäisi nykyään olla samaa eikä saa sanoa että joku on erilainen. Ei olla parempia eikä huonompia, vain erilaisia.
No en ole ikinä käyttänyt enkä käyttäisi e-pillereitä. Geeneissä on alttius sille veritulpalle mikä lie.
Ennenvanhaan oli Patentex oval niminen kapseli mikä työnnettiin pimpsaan ennen coitusta.
Aikuisena kuparikierukka, jossa ei ole hormonia.
Jotkut käyttää ja jotokut ei käytä :-)
Mitä pareja tuntenut, niin useimmat käyttävät, elleivät lapsia halua. Poisluettuna ne harvat naiset, jotka saavat kovia sivuoireita siitä.
Hormonikierukkaa käytetään tietenkin. Vähemmän hormoneja, ei kuukautisia ja suojaa gyne-syöviltä.
Ei käytetä.