Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla ystäviä?

Vierailija
07.06.2024 |

Miten on? 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäviä useita

Nico

Vierailija
2/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki siellä olette minun ystäviäni, halusitte tai ette. Olette minun kännykässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, koska olen kaupunkilaiserakko.

Vierailija
4/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla kunnon hovi. 

m1972

Vierailija
5/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olisi, mutta kenelläkään ei ole koskaan aikaa nähdä. Puheluitakaan ei aina saada onnistumaan. Käytännössä ei sitten kai ole.

Vierailija
6/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ystäviä,ei ongelmia

Vierailija
7/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Vierailija
8/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama hyvänpäivän tuttu. Entisillä ystävillä on omat piirit, sinne ei kaikki mahdu. 

35

Vierailija
9/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavia on mutta ei enää yhtään ystävää. 

Vierailija
10/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, useita.

Ja mikä tälle palstalle takuulla tuntuu vieraalta, moni ystäväni on todella hyvätuloinen, kun itse olen pienipalkkalainen. 

Tämä ei ole estänyt ystävyyttämme. En ikinä odottaisi ystäviltä mitään rahoituksia, eivätkä he sellaista, että sitä odottaisin.Kuitenkin voidaan tehdä todella paljon asioita yhdessä .

Vierailija
11/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset vähenevät hyvää vauhtia.                                                                                                                hex

Vierailija
12/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystävä. Ei vain ihmisillä kiinnosta minun seura. En käsitä. Olen aina työpaikoissa ollut pidetty. En vain saa ystäviä. 

Vierailija
13/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Vierailija
14/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hankala kysymys. Se vaihtelee eri aikoina, pidänkö joitakin ihmisiä ystävinä vai en. 

Vierailija
15/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ystävä ja jonkun verran kavereita.

Vierailija
16/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sellainen kaveri, jonka kanssa on välirikko yhden kesän, seuraavana kesänä ei riidellä, sitten taas on välit poikki yhden kesän ja niin se tuntuu jatkuvan hamaan tappiin. En yhtään tiedä, onko kyseinen ihminen ystävä tai edes kaveri ja miten tänä kesänä mennään, ollaanko riidoissa vai eikö olla. Onko se "vaikeasti selitettävä ystävyyssuhde". 

Vierailija
17/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puukota selkään. Älä levittele kertomiani juttuja kaikille vastaantulijoille.

Eli ilmeisesti vaadin ystävältä liikaa.

Vierailija
18/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, koska olen kaupunkilaiserakko.

Sama. Mulla on ollut "ystäviä". On toki oma syy että olen juuri nuo ihmiset valinnut. Haluaisin oikeasti valita jatkossa paremmin.

Tänne olen purkanut tätä vajetta jo useamman vuoden enkä koe mielenterveyteni huonontuneen. Tänään just viimeksi mietin, onko kallis yksityisterapia kuitenkin jotain, mikä alkaa väistyä yleissapluunana. Toisaalta olen itse kokeillut nettiterapiaakin ja jätti hitusen huvittuneen olon sekin. Mutta ollaanhan me kaikki eri lähtökohdista ja ehkä ihan nuorelle nettiterapia (vaika masennusoireet) voi olla hyvä. Silti tulee olo että mitään isoa vajausta tuo ei kykene korjaamaan

Ennen nettiä on ollut Suomessakin ajanjakso jolloin yksinäisyys on silti ollut ihan täyttä kidutusta kun mihinkään ei ole pystynyt juuri ilmaisemaan itseään. Tai sitten se itseilmaisumahdollisuus on ollut hyvin rajoitettua. Siihen nähden tälläiset palstat on aika helmiä kumminkin.

Vierailija
19/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puukota selkään. Älä levittele kertomiani juttuja kaikille vastaantulijoille.

Kuin kynästäni 

Vierailija
20/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun "ystävä" tai "kaveri" en tiedä kumpi, luki mun vanhoja tekstiviestejä ostarilla isoon ääneen niin, että kuului. Viime kesänä tuo "kaveri" oli boikotissa. Tein sille oharit kostoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme