METALLICAHelsingissä! Miksi jotkut ovat tykänneet Metallicasta jo 40 vuoden ajan ja toiset eivät siedä biisinkään verran?
Kommentit (122)
Shokkiwau! ihmisten musiikkimaku vaihtelee.
Periaatteessa tykkään mutta liika on liikaa. Ällöttää jo.
Olen digannut Elviksestä jo yli 60 vuotta.
Tuossahan ne keikat olisi parin korttelin päässä, mutta ei taida jaksaa lähteä pällistelemään. Raukasoo niin kovin.
Tykkään Black (Metallica) -albumista. En juuri muusta. Kerran olen ollut keikalla, kun sain lipun. Oli ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Black (Metallica) -albumista. En juuri muusta. Kerran olen ollut keikalla, kun sain lipun. Oli ihan hyvä.
No itse tykkään albumeista ennen sitä. Black Album on sellainen ylituotettu lapsellisine balladeineen, toki sopii suuremmille massoille.
Master of Puppets on suosikkilevyni. En pidä trashheavymusiikista muutoin, mutta Metallican trashheavymusa on asia erikseen.
Sain v. 2019 ilmaiseksi liput Metallican keikalle Kantolan puistoon ja totesin että se yksi ja ainoa kerta Metallicaa livenä riitti minulle, ei ikinä enää. En ole koskaan digannut saati fanittanut Metallicaa, menin vain kun ilmaiseksi pääsin.
Tosifanithan ei ole tykänneet Metallicasta enää 90-luvun alun jälkeen.
Joskus ihmettelen, kuka sitä vielä jaksaa kuunnella. 4 levyä menee aika puhki 35 vuodessa.
Mutta toisaalta, kun ei ole parempaakaan bändiä vielä ilmestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Master of Puppets on suosikkilevyni. En pidä trashheavymusiikista muutoin, mutta Metallican trashheavymusa on asia erikseen.
Thhhhhhhhhhhhhrash. Ei ole parempaa.
Miksi jotkut ovat tykänneet Madonnan musiikista jo vuosikymmeniä, mutta toiset eivät voi sitä sietää? Vastaus: makuja on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tosifanithan ei ole tykänneet Metallicasta enää 90-luvun alun jälkeen.
Joskus ihmettelen, kuka sitä vielä jaksaa kuunnella. 4 levyä menee aika puhki 35 vuodessa.
Mutta toisaalta, kun ei ole parempaakaan bändiä vielä ilmestynyt.
Kyllähän niitä jaksaa kuunnella. Sen sijaan Black Album hittibiiseineen tulee korvista ulos. Myöhempiä en ole jaksanut edes kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse tykkään albumeista ennen sitä. Black Album on sellainen ylituotettu lapsellisine balladeineen, toki sopii suuremmille massoille.
Mikä sellainen tekijä tekee Blackin balladeista lapsellisia, joka ei ole läsnä aiempien levyjen balladeissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sellainen tekijä tekee Blackin balladeista lapsellisia, joka ei ole läsnä aiempien levyjen balladeissa?
Aiemmilla levyillä ei ollut balladeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mä oon se massa. En edes yritä olla uniikki hifistelijä. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mä oon se massa. En edes yritä olla uniikki hifistelijä. 😆
Ei se mitään.
Tylsää ja puuduttavaa. Ei kiitos. Vanhanliiton metallibändeistä Judas Priest on paljon kovempi.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää ja puuduttavaa. Ei kiitos. Vanhanliiton metallibändeistä Judas Priest on paljon kovempi.
Meidän perheessä loppui Judas Priestin kuuntelu kun laulaja paljastui homoksi!!
Tosifanit on 80-luvulta ja inhosivat 90-luvun alun Metallicaa.