Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee kotona yhtään mitään

Vierailija
07.06.2024 |

Huom tämä ei ole kotityöavautuminen. Asumme kerrostalossa eikä varsinaisia kotitöitä ole paljon, tiskikoneen tyhjentää parissa minuutissa nimittäin. Kyse on siitä, että mies ei tee kotona ollessaan yhtään mitään muuta kuin makaa sohvalla ja katsoo läppäriltä leffoja tai sarjoja. Jos hänellä on vapaapäivä tekee tätä aamusta iltaan koko päivän. Makaa ja makaa tekemättä mitään muuta. Pari kertaa päivässä raahautuu vessaan. Syö joko minun laittaman ruoan tai jos en sinä päivänä laita ruokaa, niin mikrottaa itselleen jonkun saarioisten pitsan. 

Itse teen kotona koko ajan jotain, laittelen huvikseni monimutkaisia aterioita, leikin ja pelaan lasten kanssa, käyn ulkoilemassa lasten kanssa, luen kirjoja, kuuntelen musiikkia, ompelen jne jne. Mies ei tee koskaan mitään tuollaista eikä vastaavaa, ei edes käy muualla kuin töissä. Ei kuulemma keksi mitään tekemistä. Jotenkin vain tunnelmaa kotona latistaa aika paljon yksi, joka vain aamusta iltaan makaa sohvalla tekemättä yhtään mitään. Onko tämä aina miesten kanssa tällaista?

Kommentit (206)

Vierailija
41/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tätä samaa perus hommaa kuin aina. Eli tämä kodinhengetär touhuaa kotona ja hoitaa kaiken, koska se on se rooli, jonka on itselleen luonut. Naiset sen yleensä itse itselleen tekee. Heillä on tarve, että kaikki on juuri kuin pitää, joten tekevät sen itse ja sitten ihmettelevät kun mies ei tee mitään. Olet tehokkuudellasi luonut sen aseman, ettei mies tee mitään. Vähän kuin työelämässä, jos alat tekemään kahden ihmisen työt, ei siihen palkata toista, vaan teet kahden ihmisen töitä yhden ihmisen palkalla kunnes palat loppuun.

Vierailija
42/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies tee mitään ylimääräistä kotona. Toki meillä on ok talo ja sen mukaiset hommat. Hän käy töissä ja sen lisäksi lasten harrastuksiin menee 3 iltaa viikossa. Minä järjestelen, vaihdan ehkä verhot, pesen ikkunat, ompelen, neulon, luen kirjoja, värkkään viherkasvien kanssa jne. Ei miehellä ole tällaista kotona tehtävää harrastusta, vaan tekeminen suuntautuu aina kodin ulkopuolelle. Kotona hän tykkää vain oleilla ja ladata akkuja.

Ihmiset ovat erilaisia, ei voi vääntää toista väkisin sellaiseksi kuin itse tämän haluaisi olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tai mistä, te naiset onnistutte valitsee itsellenne näitä vätyksiä? Joka päivä täällä saa lukea näitä tarinoita "miten mies ei tee yhtään mitään perheessä, vaan nainen hoitaa kaiken". Miksi olette sitten näissä suhteissa? Ottakaa ero tai jääkää sekä jatkakaa itsensä kiduttamista.

😁 Mutta kun naiset täällä päivittäin haukkuvat miehiä inceliksi 😁! Naiset sanovat aina 🤥, että tarinan kaltaiselle miehellä ei voi olla ketään "naista" 😅! On se mukava katsoa 😂, kun taas huomaa naisten olevan väärässä tässäkin asiassa 🤣.

Vierailija
44/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun kukaan ei pakota olemaan yhdessä jos on paha olla. Ei ole pakko asua yhdessä, tehdä mitään yhdessä tai edes sanoa toiselle yhtään mitään ja silti ollaan yhdessä vaikka on paha olla. Ai niin ne lapset että niiden takia yritetään ja yritetään ja yritetään. Niin samaa vanhaa tarinaa...

Ei pakotakaan mutta kun on lapsi niin ero on todella iso asia, joka vaikuttaa paljon lasten elämään. Koska mitään isoa ongelmaa ei ole (vieraat naiset, kännäys tms) niin en ole tullut ottaneeksi eroa vain siksi että toinen haluaa työssäkäynnin lisäksi vain maata. Ap

Vierailija
45/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani ovat 76 vuotiaita.Äitini ei ole koskaan ollut jouten, toisin kuin isäni joka työpäivän jälkeen aina nukkui päiväunet, ja muutenkin vain makasi tvn edessä sohvalla, ellei ollut mitään pakollista tekemistä. Nyt äitini on 10 v nuoremman oloinen ja kuntoinen, kun taas isäni 10 v ikäistään vanhempi.

Vierailija
46/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi, v*ttu voi ap! Itsepähän olet miehesi valinnut ja mennyt lisääntymään hänen kanssaan! Lopeta valittaminen ja ota ero, jos perhe-elämä on liian raskasta sinulle.

Itse olen valinnut, mutta ei hän kyllä yhtään tällainen ollut kun hänet valitsin. Silloin hän oli ihan aktiivinen ihminen. Eikä perhe-elämä ole minulle liian raskasta, minähän lähes yksin hoidan sen enkä nyt niin rasittunut siitä ole. Tunnelmaa vain latistaa se, että yksi vain makaa. Tätä ei ehkä voi käsittää ne, jotka ei ole sitä vain makaavaa puolisoa kokenut, että miten paljon tunnelmaan vaikuttaa tuon pelkkä makaaminen. Ap

No v*ttu, eroa sitten! Turhaan täällä valitat! Ei se mies miksikään muutu siitä, jos et tee asialle mitään! Eli ota ero tai jatka samaan malliin kitumista! Ei ole minulta pois!

T. N28

Vierailija
47/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika toksisen perhe-elämän ja yleisestikin elämän mallin mies antaa lapsilleen. Luultavasti masentunut, mikä todennäköisesti heijastuu lasten mielenterveyteen.

Sun tyytymättömyys ja kaikki torjutut tunteet vaikuttavat myös lapsiin.

Tuollaisessa ympäristössä kasvaminen heikentää heidän kykyään tunnistaa omia tunteitaan, olla itse aktiivisia, antaa ja vastaanottaa rakkautta, luoda tyydyttäviä ihmissuhteita jne. 

Vierailija
48/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi, v*ttu voi ap! Itsepähän olet miehesi valinnut ja mennyt lisääntymään hänen kanssaan! Lopeta valittaminen ja ota ero, jos perhe-elämä on liian raskasta sinulle.

Itse olen valinnut, mutta ei hän kyllä yhtään tällainen ollut kun hänet valitsin. Silloin hän oli ihan aktiivinen ihminen. Eikä perhe-elämä ole minulle liian raskasta, minähän lähes yksin hoidan sen enkä nyt niin rasittunut siitä ole. Tunnelmaa vain latistaa se, että yksi vain makaa. Tätä ei ehkä voi käsittää ne, jotka ei ole sitä vain makaavaa puolisoa kokenut, että miten paljon tunnelmaan vaikuttaa tuon pelkkä makaaminen. Ap

No v*ttu, eroa sitten! Turhaan täällä valitat! Ei se mies miksikään muutu siitä, jos et tee asialle mitään! Eli ota ero tai jatka samaan malliin kitumista! Ei ole minulta pois!

T. N28

Miksi kiroilet ja räyhäät tässä ketjussa jos aihe ei edes sinua kiinnosta?

-sivusta

Vierailija
49/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä aina miesten kanssa tällaista?

On joo. Suosittelen sinua tutustumaan muihin naisiin ja aloittamaan parisuhteet heidän kanssa jatkossa. Suosittelen samaa kaikille naisille jotka puhuvat miehistään tai miehistä tällä palstalla.

Vierailija
50/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika toksisen perhe-elämän ja yleisestikin elämän mallin mies antaa lapsilleen. Luultavasti masentunut, mikä todennäköisesti heijastuu lasten mielenterveyteen.

Tuollaisessa ympäristössä kasvaminen heikentää heidän kykyään tunnistaa omia tunteitaan, olla itse aktiivisia, antaa ja vastaanottaa rakkautta, luoda tyydyttäviä ihmissuhteita jne. 

Varmaan näinkin. Mutta entäs ero sitten? Olisivatko lapset joka toisen viikon isänsä luona kun isä vain makaa kotona tekemättä mitään? Olisiko se lapsille parempi kuin nykyinen tilanne? Ap

Vierailija
51/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun kukaan ei pakota olemaan yhdessä jos on paha olla. Ei ole pakko asua yhdessä, tehdä mitään yhdessä tai edes sanoa toiselle yhtään mitään ja silti ollaan yhdessä vaikka on paha olla. Ai niin ne lapset että niiden takia yritetään ja yritetään ja yritetään. Niin samaa vanhaa tarinaa...

Ei pakotakaan mutta kun on lapsi niin ero on todella iso asia, joka vaikuttaa paljon lasten elämään. Koska mitään isoa ongelmaa ei ole (vieraat naiset, kännäys tms) niin en ole tullut ottaneeksi eroa vain siksi että toinen haluaa työssäkäynnin lisäksi vain maata. Ap

Miksi otit tuollaisen miehen lastesi isäksi?

Vierailija
52/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ansassa elämässä johon ei halunnut ja/tai joka ei häntä kiinnosta.

Vierailija
53/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö miehen kuunnella sitten musiikkia? Sitten valittaisit, että mies kuuntelee vain musiikkia.

Mies voisi esimerkiksi

- osallistua lastensa elämään ja tehdä heidän kanssaan asioita

- tehdä kotitöitä

- pitää kunnostaan huolta liikkumalla

Miten olisi?

Vierailija
54/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ollut tuollainen silloin kun otin. Tätä on jatkunut vähän yli kolme vuotta eli alkoi vasta nuoremman synnyttyä. En minä osannut arvata että muuttuu tällaiseksi. Ap

Vierailija
55/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ansassa elämässä johon ei halunnut ja/tai joka ei häntä kiinnosta.

Kyllä hän halusi perheen ja lapsia. Esikoisen jälkeen halusi toisen lapsen. Mutta tietenkin voi olla ettei enää kiinnosta sitten. Ap

Vierailija
56/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ollut tuollainen silloin kun otin. Tätä on jatkunut vähän yli kolme vuotta eli alkoi vasta nuoremman synnyttyä. En

Ja aloite lasten hankintaan tuli keneltä?

Vierailija
57/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minäkään en jaksaisi katsella saati kunnioittaa ihmistä, jossaei ole mitään kipinää, intohimoa, halua tehdä jotain kehittävää. 

Vierailija
58/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi keneltä tuli aloite lasten hankintaan. Aloite tuli mieheltä, hän halusi perhettä vielä enemmän kuin minä. Ap

Vierailija
59/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on henkisesti eronnut. Torjuu perhe-elämän ja pakenee viihteeseen, mutta ottaa kuitenkin edut eli syö sun ruokaa ja nauttii itsestään hoituvasta kodinhoidosta. 

Aika epeli. 

Jos olisin vastaavassa tilanteessa, niin kertoisin, että jos ei käytös muutu tietyssä ajassa, niin ero tulee. Ja sitten eroaisin kans. Torjuva, välinpitämätön isä ei ole hyvä lapsillekaan. 

Vierailija
60/206 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan näinkin. Mutta entäs ero sitten? Olisivatko lapset joka toisen viikon isänsä luona kun isä vain makaa kotona tekemättä mitään? Olisiko se lapsille parempi kuin nykyinen tilanne? Ap

Eivät ole vaan sinä saat pitää lapset itselläsi. Antaa miesten maata kotonaan tekemättä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi