Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee kotona yhtään mitään

Vierailija
07.06.2024 |

Huom tämä ei ole kotityöavautuminen. Asumme kerrostalossa eikä varsinaisia kotitöitä ole paljon, tiskikoneen tyhjentää parissa minuutissa nimittäin. Kyse on siitä, että mies ei tee kotona ollessaan yhtään mitään muuta kuin makaa sohvalla ja katsoo läppäriltä leffoja tai sarjoja. Jos hänellä on vapaapäivä tekee tätä aamusta iltaan koko päivän. Makaa ja makaa tekemättä mitään muuta. Pari kertaa päivässä raahautuu vessaan. Syö joko minun laittaman ruoan tai jos en sinä päivänä laita ruokaa, niin mikrottaa itselleen jonkun saarioisten pitsan. 

Itse teen kotona koko ajan jotain, laittelen huvikseni monimutkaisia aterioita, leikin ja pelaan lasten kanssa, käyn ulkoilemassa lasten kanssa, luen kirjoja, kuuntelen musiikkia, ompelen jne jne. Mies ei tee koskaan mitään tuollaista eikä vastaavaa, ei edes käy muualla kuin töissä. Ei kuulemma keksi mitään tekemistä. Jotenkin vain tunnelmaa kotona latistaa aika paljon yksi, joka vain aamusta iltaan makaa sohvalla tekemättä yhtään mitään. Onko tämä aina miesten kanssa tällaista?

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa typerä ap, kun tosissaan kysyy mitä pitää tehdä. Ehkä ero olisi paras ratkaisu. Tietenkin ap ei halua erota, vaan keksii tekosyitä sille, että miksi hän palvelee aikuista miestään.

Tietenkään, ei tietenkin. Eikö yandex-translate tuota tuon parempaa tekstiä?

Aika moni "persu" ei osaa omaa äidinkieltä.

Mites vihervassait sit?

Vierailija
202/206 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse muuttua kun saa synnyttää uusia jäseniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat?

Vierailija
204/206 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin tuollaisesta. Mies käyttää sinua hyväkseen, pitää taloudenhoitajana.

Vierailija
205/206 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ulkoistanut itsensä teidän elämästänne. Olen kokenut saman. Toivon sinulle ja lapsillesi kaikkea hyvää

Vierailija
206/206 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap milloin tämä alkoi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme