Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos hakee palkkatukityötä kunnasta (siis että kunta on työnantaja) , pitääkö asua siinä kunnassa?

Vierailija
07.06.2024 |

Ja jos pitää, niin pitääkö asua jo hakuvaiheessa vai riittääkö että muuttaa ennen työn alkua? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös jo perustuslaki takaa oikeuden valita asuinpaikkansa? 

Kyllä, mutta palkkatuettu työ kunnassa on pääsääntöisesti tarkoitettu sen kunnan pitkäaikaistyöttömyyden "hoitoon", joten ei kannata palkata naapurikunnasta, jos omassa on edes suunnilleen sopivia.

Vierailija
22/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mutta todennäköisesti et saa sitä palkkatukityötä. Kunnilla on nyt rahat loppu.

Paikkaan on jo myönnetty resurssit. Ja hakija en ole minä, vaan poikani. 

No ei ole. Palkkatuesta jää aina maksettavaa sille palkkaajalla. Sivukulut vähintään, todennäköisesti myös puolet palkasta. Eikä niitä rahoja myönnetä ennenkuin se palkkaaja ne erikseen tietylle ihmiselle hakee. Ja se työpaikka pitää ihan itse hakea.

Olet ymmärtänyt väärin. Se, että te toimisto puoltaa palkkatukea, ei tarkoita muuta kuin että.puoltaa.

No onpa vaan myönnetty palkkatukikelpoiselle hakijalle. Älä änkytä kun et asiasta tiedä mitään. 

Ei ole. Se myönnetään tietylle henkilölle työnantajan hakemuksesta. Tämä on fakta. Palkkatukikelpoisuus toki on kirjattu. Ei muuta.

Ensin pitää itse saada se työpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös jo perustuslaki takaa oikeuden valita asuinpaikkansa? 

Voit valita asuinpaikkasi, mutta hae sitä kunnan järjestämää palkkatukityötä myös samasta paikasta.