Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitää olla ravinnotta 9.30 asti kun on verikokeet

Vierailija
07.06.2024 |

ja tietysti heräsin jo klo 5.00. Nälissäni oon 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Eihän tuosta selviä! Tee valitus!

Vierailija
22/26 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Onko läskille av-mammalle todellakin ylivoimaista olla syömättää muutamaa tuntia? Itselläni päivän ensimmäinen ruoka on yleensä lounas klo 11:15, niin tänäänkin. Heräsin kuudelta. 

m44

Et voi verrata itseäsi. Luultavasti juot kahvin tai jotain aamusta. Minun on helppo paastota illalla, koska syön aamupainotteisesti. 

Totta kai voin verrata. En ole myöskään juonut tänään mitään. Minun on helppo paastota milloin vain, kuten sen pitäisi olla jokaiselle, jolla on terve suhde ruokaan. Toisaalta olenkin normaalipainoinen, toisin kuin av-mammojen enemmistö.

m44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pystyy varaamaan netin kautta labra-ajan haluammalleen päivälle ja kellonajalle vapaista ajoista. Labra avataan jo klo 7.00. Näin kun menettelee, ei tarvise jonotella niin kuin ilman ajanvarausta saapuneet.

Menen yksityisen lääkäriaseman labraan koska siellä työterveys ja aikoja nyt ei vaan varhemmin ollut. ap. Ps. painan 63 kg ja olen 170 cm

Vierailija
24/26 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieti miten ihana on syödä kunnon aamupala paastokokeen jälkeen. Voit mennä vaikka johonkin hotelliin tai kahvilaan aamupalalle. Itse harrastan tätä kun viime aikoina olen käynyt kuukausittain paasto verikokeissa. 

Vierailija
25/26 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla AP taitaa olla hieman sekaisin mikä ero on vauvapalstalla ja somen tilannepäivityksillä.

Näin niin kuin esimerkkinä, 10 kilometin fillarilenkit ja näläntunne sopivat tilannepäivityksiin, mutta ei vauvapalstalle.

Vierailija
26/26 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis 14 tunnin paasto on ihan max. Sen ylimenevä aika vaikuttaa verikoetuloksiin nälkähappojen takia. Vettä pitää juoda lasillinen aamusta, sillä kehon kuivahtaminenkin vaikuttaa tuloksiin. Esim. Hb on korkeampi nestehukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi