Pitää olla ravinnotta 9.30 asti kun on verikokeet
Kommentit (26)
Kyllä vielä ravinnotta menee, mutta juomatta on rankempi homma. Yleensä on sallittu vain 1 vesilasillinen.
Pahin ehtii helpottaa 9.30 mennessä. Kun kroppa huomaa että ruokaa ei tule, niin nälkä turtuu.
Oisit pyytänyt aikaisemman ajan joksikin muuksi päiväksi.
No ei aikuinen ihminen nälkään tuossa ajassa kuole.
Itse voin olla vaikka 18 tuntia syömättä, eikä tunnu missään.
Entä sitten? Onko läskille av-mammalle todellakin ylivoimaista olla syömättää muutamaa tuntia? Itselläni päivän ensimmäinen ruoka on yleensä lounas klo 11:15, niin tänäänkin. Heräsin kuudelta.
m44
Ota eväät mukaan niin voit alkaa syödä sillä sekunnilla kun neula kiskaistaan käsivarresta.
😁 Kärsi, saat kirkkaamman kruunun 🔱
Aamuajat on aina varattu pariksikin viikoksi. Olen toinen, en ap. Eläkeläisenä pystyn päiväni säätelemään, tilaankin sit vasta kymmenen maissa minäkin. Mukaan otan banasnin tai pillimehun varalta. Koskaan en ole tarvinnut, kotiin sit aamupalalle.
Meillä pystyy varaamaan netin kautta labra-ajan haluammalleen päivälle ja kellonajalle vapaista ajoista. Labra avataan jo klo 7.00. Näin kun menettelee, ei tarvise jonotella niin kuin ilman ajanvarausta saapuneet.
Jos on kauhea nälkä, käy vähän kävelyllä. Nälkä lievittyy. Tai yritä ylipäätään tehdä jotain niin, ettet kokoajan ajattele nälkää. Saatat huomata nälän menevän ohi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä pystyy varaamaan netin kautta labra-ajan haluammalleen päivälle ja kellonajalle vapaista ajoista. Labra avataan jo klo 7.00. Näin kun menettelee, ei tarvise jonotella niin kuin ilman ajanvarausta saapuneet.
Jos herää viideltä.ja aika on 9.30, menisin seitsemäksi jonottsmaan. Tai vähän ennen, että olisin eka.
Vierailija kirjoitti:
Aamuajat on aina varattu pariksikin viikoksi. Olen toinen, en ap. Eläkeläisenä pystyn päiväni säätelemään, tilaankin sit vasta kymmenen maissa minäkin. Mukaan otan banasnin tai pillimehun varalta. Koskaan en ole tarvinnut, kotiin sit aamupalalle.
Itselläni on koko ajan ollut janontunne. Välillä olen pyytänyt joltakin hoitajalta vesilasillista tai pariakin.
Marttyyrius on yksi narsismin piirre.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Onko läskille av-mammalle todellakin ylivoimaista olla syömättää muutamaa tuntia? Itselläni päivän ensimmäinen ruoka on yleensä lounas klo 11:15, niin tänäänkin. Heräsin kuudelta.
m44
Et voi verrata itseäsi. Luultavasti juot kahvin tai jotain aamusta. Minun on helppo paastota illalla, koska syön aamupainotteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä pääse ilman ajanvarausta aamukokeille. Eikä mihinkään sydänfilmiin tms Jos on joku pelkkä verikoe on niillä semmonen pikasysteemi, pari luukkua, mene sisään kun vihreä valo palaa.
Päivystyslapuilla pääsee jonottamaan ilman ajanvarausta.
Kiviäkin kiinnostaa enemmän. EVVK.