Miten joku voi olla niin empaatiköydä kuin Riikka Purra?
On kyllä oikea rautarouva, joka on myös erittäin ylimielinen. Virka noussut päähän. Tämä tuli taas esiin eiliessä vaalikeskustelussa.
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan poliitikkojen empatiasta niin jostain syystä se kohdistuu aina kaikkiin muihin ryhmiin kuin niihin jotka koko touhun maksaa.
Nykyhallitus on ensimmäinen miesmuistiin, jolla on empatiaa työssäkäyviä suomalaisia kohtaan. He tämän touhun maksavat.
En kyllä tiedä, oletko nuori vai huonomuistinen mutta muistiongelmia voi hoidattaa.
Se voi tietysti näyttää erilaiselle, jos on niin tyhmä, että on ostanut kaikki ay -liikkeen syöttämät valeet.
Ei ole itsellä tarpeen ollut lakkoilla eikä muutenkaan rettelöidä, mutta muistaakseni tossa kevättalvella työntekijäpuoli lakkoili hallituksen suunnitelmia vastaan. Itseltä ei ollut kukaan pois töistä, koska ymmärrän hyvien työntekijöiden merkityksen ja pidän siksi heistä hyvää huolta.
tungge jo perseeseen se sun empatia.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nyt ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan poliitikkojen empatiasta niin jostain syystä se kohdistuu aina kaikkiin muihin ryhmiin kuin niihin jotka koko touhun maksaa.
Nykyhallitus on ensimmäinen miesmuistiin, jolla on empatiaa työssäkäyviä suomalaisia kohtaan. He tämän touhun maksavat.
En kyllä tiedä, oletko nuori vai huonomuistinen mutta muistiongelmia voi hoidattaa.
Se voi tietysti näyttää erilaiselle, jos on niin tyhmä, että on ostanut kaikki ay -liikkeen syöttämät valeet.
Ei ole itsellä tarpeen ollut lakkoilla eikä muutenkaan rettelöidä, mutta muistaakseni tossa kevättalvella työntekijäpuoli lakkoili hallituksen suunni
Siellä lakkoilivat vasemmiston kannattajat eikä työntekijäpuoli. Itse en lakkoillut, kannatan hallituksen politiikkaa ja olen kokopäivätyössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ilo huomata, ettei kaikki naiset käy tunteella.
Olisi kamalaa, jos maan taloudesta vastaisi joku puoliautomaattikyynelkanavainen siilinpelastaja.
Mutta kun Sanna Marin ei käynyt tunteella, se ärsytti sinua.
Se kävi jauhoilla.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ensin saada slaikkari pois sieltä, sitten voin tunkea muuta takaluukkuuni. T. Pekka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nyt ärsyttää?
toi saatanan jankutus et purralla ei ole empatiaa työttömiä kohtaan ei mullakaan.kun viikolla tulin töistä paskasena kaupan edessä musiikki soi ja samat kela tyypit juo olutta joka kerta.sama myös ruokatunnilla jos käy.pari ollu samalla luokalla 20v ei ole töitä löytyny eikä löydy ku kivempi olla kotona ja vetää kaljaa kaupan edessä.
"Siellä lakkoilivat vasemmiston kannattajat eikä työntekijäpuoli. Itse en lakkoillut, kannatan hallituksen politiikkaa ja olen kokopäivätyössä."
Ihmettelen, kun et ymmärrä, miten etuoikeutetussa asemassa olet. Toivottavasti et joudu sairauslomalle, työttömäksi tai ainakaan kokonaan työkyvyttömäksi.
Tottunut sukupuolensa vuoksi maailman etuoikeutetuimpaan asemaan. Kaikki on annettu kultalautasella tarvitsematta itse tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
"Siellä lakkoilivat vasemmiston kannattajat eikä työntekijäpuoli. Itse en lakkoillut, kannatan hallituksen politiikkaa ja olen kokopäivätyössä."
Ihmettelen, kun et ymmärrä, miten etuoikeutetussa asemassa olet. Toivottavasti et joudu sairauslomalle, työttömäksi tai ainakaan kokonaan työkyvyttömäksi.
Luuletko, että hyvä työllisyystilanne tulee jotenkin annettuna, että sen eteen ei ole paiskittu vuosikymmeniä töitä? Opiskeltu?
Vierailija kirjoitti:
Tottunut sukupuolensa vuoksi maailman etuoikeutetuimpaan asemaan. Kaikki on annettu kultalautasella tarvitsematta itse tehdä mitään.
joku anto kommentin varmaa vuokra yksiöstä johon saa asumistukee ja elää muutenkin sosiaali tuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että hyvä työllisyystilanne tulee jotenkin annettuna, että sen eteen ei ole paiskittu vuosikymmeniä töitä? Opiskeltu?
Kerropa mikä koulutus takaa, ettet jää työttömäksi, etkä sairastu? Edelleen olet todella onnekas ja hyväosainen, että sulla on kokoaikatyö. Kiinnostaisi kyllä ala...
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä tyyppi. En ole koskaan nähnyt noin pyhästä vihasta vääntynyttä naamaa kuin Purralla samaa ulosantikin.
Omia harhojas Riikkaan projisoit. Lopettaisit jo, kohta valkotakkiset tulee sut hakemaan.
Empaatiköydä? Aloittaja taitaa olla itse persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nyt ärsyttää?
toi saatanan jankutus et purralla ei ole empatiaa työttömiä kohtaan ei mullakaan.kun viikolla tulin töistä paskasena kaupan edessä musiikki soi ja samat kela tyypit juo olutta joka kerta.sama myös ruokatunnilla jos käy.pari ollu samalla luokalla 20v ei ole töitä löytyny eikä löydy ku kivempi olla kotona ja vetää kaljaa kaupan edessä.
Et voi päättää miten muut ihmiset käyttäytyvät, mutta voit päättää miten itse suhtaudut muiden käytökseen. Helpottaa omaa pahaaoloa kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että koet, että kova työsi ei palkitse sinua vaan menee vähäosaisempien taskuun. Onhan se nyt harmillista, että opiskelee hyvän ammatin ja käy töissä, ja toiset vaan sairastaa, lähettelee CV:tä ja miettii ostaisko ruokaa vai bensaa, että pääsee osa-aikatyöhön. Laiskoja kaikki, laiskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purralla on empatiaa yrittää hoitaa Suomen vaikeaa taloustilannetta samalla kun saa siitä vielä vihat niskaansa. Yrittäkää itse hoitaa sama homma, ei onnistu. Alhaista kommentoida ulkonäköä tmv. Kertoo kommentoijan tasosta.
Ei auta itkut nyt, kun Suomen taloustilanne sukeltaa ja pitkään. Rahaa ei ole jaettavaksi. Valitus ei auta. Aiemmat hallitukset ajoivat tähän pisteeseen asiat. Nykyinen hallitus yrittää korjata ja ihmiset valittavat. Voi sitä tietämättömyyden määrää. Suuri kiitos Riikka Purralle ahkerasta, suoraselkäisestä ja vastuunkantoisesta työstä, johon ei moni pystyisi.Purra on ajanut maan lamaan.
Tilanne muuttuu, kun hallitus vaihtuu ja kansa voi taas luottaa tulevaisuuteen.
Kaipaatko kainalontuulettajaa ja kissanrääkkääjää kaivelemaan taskujasi?
Vierailija kirjoitti:
Tuo termin käyttö viittaa oppimattomaan vasemmistolaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo termin käyttö viittaa oppimattomaan vasemmistolaiseen.
Tai siihen, että tuli kiireessä kirjoitettua. Mutta tämähän olisi oikeistolle liikaa loogista päättelyä.
Niin, vain niitä kohtaan, joilla on hyväpalkkainen kokoaikatyö. Osa-aikaisille ja minimipalkkaisille sitä empatiaa ei ole löytynyt.