*** Lokahaaveet***
Kommentit (64)
pikaisesti käyn tässä samalla kun syön aamupalaa. kohta lähdetään ostaa vaatteita hautajaisiin.
eipä mittään priscilla, totuuden vaan sanoin. hölmöjä ovat ne jotka arvostelevat toisia tietämättä asioista mitään. yritä olla välittämättä. helpommin sanottu kuin tehty..
hei, sullahan on priscilla selvästi valemenkat! ei mut oikeesti, on sen verran oudon kuulosta, että mitäs jos oisitkin raskaana?
mulla on ainaki navan alapuolella kuivempaa ku ikinä, joten pakko kai alkaa uskoo et en voi olla raskaana. piinaviikko pitäs alkaa nyt mut ei tunnu siltä yhtään.
noh, nyt on mentävä laittaa ittensä ja tyttö kuntoon lähtöä varten! palaillaan!
sande
Kp viittä vaille 1/28-30. No, täti ei ole tullut kunnolla, mutta kyllä se on jo oveen kolkuttanut ja pyytänyt päästä avoimista ovista. Heh hee, surkeeta vitsiä tässä yritän vääntää.
Huomenna mulla on kättärille lääkärin soitto- aika ja sitten keskustellaaan mahdollisista tutkimuksista ja hoidoista. Toivottavasti ei mene arvokkaita kuukausia tässä kaikessa.
Se omasta navasta. Priscilla: Voisiko kuitenkin olla, että olet raskaana? Vaikuttaa ihmeelliseltä tuo sinun tätisi. Oletko tehnyt testiä? Hm, nyt alkaa jännittää puolestasi.
Unsku, joka ponnahtaa varmaan marraskuisiin.
Täällä taas jokseenkin hengissä. Olin kyllä sellaisessa taudissa että oksat pois. Kp en ole lukenut ,joten ei hajuakaan missä ollaan nyt menossa,ehkä jossain kp 10 tienoilla.Olen jokseenkin varma et ovista ei tule tähän kiertoon, kun tuo juuttaan nipukka pysyy vaan puolpehmeenä ja tiukasti kiinni. Edellisessä jo kp 7-9 oli toi ovis nyt ei hajuakaan...No onneks nyt helmikuussa on gyneaika ja silloin lähtee paperit eteenpäin tutkimuksiin, joten jospa lähi tulevaisuudessa meillekkin se vauva tulis.
Priscilla pahoittelut tädistä,jos se nyt edes sitä oli eikä valemenkat peukkuja, samoin olikos tamatulle tullut vierailija halaukset sinnekkin.
piipaalle peukkuja kovasti jotta nyt tulis se plussa sinnekkin.
Täällä vain haaveillaan josko nyt tärppi kävis,mutta tosiaan en kehtaa niin tarkasti edes laskea päiviä kun vasta toi keskenmeno takana ja kierto on saattanut ottaa vaik nokkiinsa ja päättääkin venyä älyttömän pitkäksi.
Tari kp?/25 yk 26
Edelliseen tekstiin eli täti pahoittelut rimpelle eikä tamatulle,sorry pistetään tämän flunssan piikkiin kun menee nimimerkit sekaisin.
Onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädistä kärsiville!
On viikonloppuna ollut vilinää näissä meidän pinoissa! Hyvä juttu, jatketaan samaa tahtia tästä eteenpäinkin. :)
(.) Tänään se kauan odotettu ovisplussa viimein tuli. Kyllä mä sitä kärsimättömänä odottelinkin jo. Tietää siis mulla sitä, että kierto on lyhyempi taas, onneksi. Pelkäsin koko ajan, että se venyy taas sinne 38 päivään tai jotain. Oireista täytyy sanoa, että jos en olisi tikuttanut niin ohi olisi koko ovis mulla mennyt. Ainoana selvänä oireena on pieni " tuikkaus" tuonne oikeaan munasarjaan ja ehkä vähän limaisempi valkkari. Muuten olo normaali. Enpä olisi tuota pientä tuikkausta ovikseen liittänyt, jollen olisi testannut. Hyvä näin. Yleensä kun ovis on vasemmassa munasarjassa niin se jomottelee niin maan pirusti, ettei voi olla huomaamatta. Omituista, miten ovulaatiot voivatkin erota niin paljon toisistaan!
Plussatuulia muillekin toivotellen!
Pikkupapu kp 18/30? yk 2
unkku-unelma: halit muruseni... paska täti
sannuska: olet oikeassa, ja vielä kerran kiitokset.
Rimpe:myös sulle, siskoseni:)
jaa että valemenkat? voisiko olla? ei minkäännäköstä oiretta raskaudesta, eikä kyl menkoistakaan. Nää oli maailman huomaamattomimmat menkat!!! ja kyllä, viime yönäkään ei mitään, joten uskallan sanoa että ne loppuivatkin jo. Tällästä ei kyllä ole mulla ollut koskaan ikinä!! aina kestavät sen 4 päivää ja ihan normaali vuoto. Nyt kesti hädin tuskin 2 päivää ja niin niukkaa, että samaa sidettä olis voinut pitää ne 2 päivää... lämpöä mulla on vaan 36,3...
priscilla 4/25-26
Moi!
Ajattelin sinua kun luin oudosta tädistäsi. Kun aloin esikoistani odottamaan, oli ensimmäisten poisjääneiden kuukautisten aikaan niin sanottua tiputtelua muutamana päivänä. Toisille tulee tällaista kiinnitysvuotoa, jossain vaiheessa alussa. Toivottavasti en anna turhia toiveita, mutta toivotaan parasta.
Tytikkä
kiva kun kommentoit! Mulla yleensä aina alkaa täti pienellä tuhruvuodolla pari päivää ennen, nyt ei sitäkään. Alkoi pe aamuna ihan verisellä vuodolla, ja laitoin siteen. Myöhemmin koko päivän aikana ei siis mitään muuta tullutkaan, paitsi paperiin pyyhkiessä rusehtavaa tai sitten sellasta " limaa" jossa veriviiruja (sori,yök, tiedän)... sitten otinkin pe-la yöksi siteen pois. Ja ei ollut tullut mitään!! la aamuna laitoin takasin ja koko päivän saldo oli tooosi vähänen kuitenkin verinen vuoto siihen siteeseen. Ja nyt eilen sitten tarpeeton koko side, pyyhkiessä vähän tuhrua (ei ees joka vessassa käynnin yhteydessä), ja eilen iltapäivänä koko homma loppu, ei mitään. Eikä tänäänkään...
Ei sulla sattuis olemaan testiä kaapissa? Tai apteekin suuntaan asiaa? tämähän menee taas jänskäks... :)
Hei ei me oikeesti yllytetä ja turhia toiveita valeta, mut etkös sä pe-iltana itsekkin valemenkkoja pohtinut? :) :) :)
Rimpe
ja itse asiassa onhan mulla testejä kaapissa... mutta ei kai voi olla??ei mulla ole ollu ennenkään mitään vuotoa...eikä mulla ole ees raskausoireita, lämpöäkin vaan se normaali 36,3 APUA!!!!
Tällä viikolla se alkaakin sitten helmikuu! Vaikka odotusta odottavan aika on pitkä (vanha suomalainen sananlasku), niin kyllä kalenterissa tuntuu päivät rientävän.
ON: Jokusen päivän olen ovista tikutellut eikä ole tullut kuin haaleita viivoja. Pari päivää oli aamulämmötkin korkealla (37,1 mutta olin nukkunut yöt tosi huonosti ja rauhattomasti), ja ehdin jo ajatella, että taisi ovis tulla ja mennä. Tänään tuli melkein yhtä tumma viiva kuin testiviiva, ja lämmötkin oli puolisen astetta vähemmän. Joten josko se oiskin irtoomassa nyt...? Olispa. Ja tulispa se vauva. Oon aika alakuloista laatua, ja pelottaa jo nyt (yk 3), että jos raskautumista joutuu vuoden tai vuosia odottamaan, niin musta tulee surusta sininen. Mutta niin se on vain toivottava, että nyt tärppää! Meillä kaikilla!
Priscilla, tee ihmeessä r-testi!
Jaksakaa lokakuun likat!
Minni-Maija kp 14
testaamaan kannustan minäkin! Esikoisen kohdalla mulla oli menkkamaisia oireita ja vuotakin pari päivää. Kun vuoto lakkasi, tein testin ja nyt se testin tulos on reilun vuoden ikäinen :) Onnea!
Ja paljon plussasäteitä kaikille. Toivottavasti tavataan odotuspuolella!
Ghigi
ootte te ihania;))
no, testasin ovistestillä, haalee haalee viiva.....
eli priscilla kuten aikasemminkin sanoin, sä varmaan oot kuiteski raskaana... muutaman immeisen tunnen joilla samanlaiset valemenkat ollu.
Jos vaan " uskallat" niin tee ihmeessä testi, en mäkään yllytä tai mitään, kuulostaan vaan erikoiselta noi menkat.
Kiti kp 13/~30
wy to go my girl, mä en ihan ehtiny lähettää tota äsköstä viestiä ennen sun testausta =D
Voiskohan sitä jo onnitella :)
Vai haalee viiva ovistestillä?? Tiiättehän mitä siitä sanotaan;)..
Mulla on ihmeen rauhallinen olo omasta navasta..ei oikeestaan ees jännitä, vaan ihan tätiä odottelevalla kannalla ollaan.
Mut jos sitä ei ilmaannu, niin kaipa se testi on tehtävä joskus ens kuun alussa..
Plussaonnea vaan kaikille!! Niin ja pupuiluintoa ovislaisille!
Itseasiassa minäkin olen pohtinut, että oliko se oikea keskenmeno minkä sain. Vuotoa oikeastaan runsaampaa ei tullut kuin päivän ja sitten vuotoa mutta niukkaa pari päivää eikä hyytymiä kuin oikeastaan pari sellaista pikkurillin kynnen kokoista. Vuodon jälkeenkin oireet olleet kasassa ja nyt vielä tuli tuo kunnon kuume flunssa josta jäi vielä tää kamala nuha. Ja nippaa tuonne alamahaan ja selkä kipeenä.
No testata en meinaa, koska pidän itseäni vain höperönä joka kuvittelee, koska olisi niin kovin halunnut sen vauvan. Mut kuuluisko keskenmenossa olla kovempaa vuotoa kuin tuo kolmepäivää kestävä,kun mulla ei ole kokemusta näin aikaisesta keskenmenosta ennen, vaan edelliset olen saanut rv9.
mä siis testasin OVIStestillä!!! joo, mä oon kuullu että saattaa näyttää raskauden, mut oikeesti?? tää on ihan hullua!!! millaset ne sun tuntemien ihmisten " valemenkat" on ollu?
juuri samanlaista pikkusta tuhruvuotoa pari päivää oikeiden pari päivää oikeiden menkkojen alkamispäivän jälkeen. Kerettiin kaverin kanssa jo km kännit vetämään ja seuraavalla viikolla alko pahoinvointi ja testi oli +
Joo tajusin kyl et ovistesti, ja mun piti kyl kirjottaa äsköseen viestiin, että uskaltaiskohan jo onnitella, mut toi pikkumies sekottaa ajatuksia.
eli
uskaltaisikohan sitä jo onnitella :)
Saakohan tosta taas mitään tolkkua...
ajatusta nopeemmat sormet... sori.
Sannuska: kiitos ihanasta kommentistasi eilispäivän pinoon... lämmitti mieltä mukavasti, kiitos sulle... aihe on kipeä jonkin verran, olen saanut kuulla aika paljon negatiivista kyseisestä ratkaisusta ja vielä ihmisiltä jotka ei ees tiedä mistään mitään... kiitos oikeesti.
mulla kummallinen täti!!ikinä ei ole ollu tällästä! Tuli perjantai aamuna toosi vähäsellä vuodolla, vähäistä oli lauantaikin ja eilen ei enää mitään... mä ihmettelen tätä, ei ees mitään menkkaoireita, sekin on outoa, mulla AINA ollut pää kipeä...
Ei muuta, vessaan ja koirat ulos...
priscilla kp 4/25-26