Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Lokahaaveet***

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

p02p06: juuri noin mulla tytöistä, kerran seksiä menkkojen jälkeen ja paksuna.... uskomatonta!

sannuska: et yllyttänyt, oikeesti ei ole sun vika... höpöhöpö;))Kyllä se sannuskalla plussat pärähtää tästä kierrosta, oikeesti!!!!!+++++++++++++++++++++++++tuulia sinnepin....

mua pelottaa se että mun miehessä on vikaa... kun tytöt siis ed. miehen kanssa tehty.... me tilattiin nyt felicitakselta näytepurkki, ruikitaan sinne ja selvitetään hommat. Tää on mun tyyli, kaikki heti selville ja kiitos mielellään jo eilen;))

Vierailija
62/64 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapas tutulta nuo jutut.. Meillä myös eka tärppäs toisesta kierrosta ja silloin viel pilsujen jälkeen alettiin suoraan yrittää.

Nyt olin ollut 3kk jo syömättä pillereitä ennen kuin alettiin yrittää.. Nyt siis menossa taas yk 2 ja voitte arvata mitkä paineet täs kierros olleet:( Ja kun viel tuntuu ettei kyl tässä kierrossa tärppiä tuu, niin jotenkin vetää kyl alakuloa jo valmiiks päälle.

Ottaa päähän nää kaikki muka-oireet, millon mikäkin kohta tuntuu oudolta yms.

Sillon ekaa " tehdessä" en ees silleen ehtinyt piinailla tai tunnistella oloa, kun testiä tehdessä oli kp 30,kun se eka kierto oli ollut 40pv. Tilanne oli vaan semmoinen et sillon oli kosteet juhlat tiedossa ja halusin vaan varmistaa..Tosin silloin en kunnon viivaa saanut ja uskoin et mun silmät teki tepposet, kunnes sit toiseen kertaan testasin ja 2viivaa tuli.

Öitä kaikille ja halit viel pudonneille!

Milenna kp 29/30-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että mä tipun kans korkeelta ja kovaa mut onhan se kivaa ees tän viikon verran kuvitella olevansa raskaana. oikeesti meillä ei nyt olis ihan katastrofi jos ei heti tärppäis, kun alotan ne työt tosiaan torstaina. mutta tietty varmasti petyn jos tulos on tädin vierailu.

mul on muuten " pikkasen" samantyyppistä ongelmaa ku sulla... kaikkimullehetinyttaimäenkestä! ihan kiva että esikoinen sai alkunsa toisesta yk:sta. tai tavallaan ekasta kunnon yrityskierrosta, koska olen niin törkeen malttamaton! mulla oli sillon tytsin vaaviaikana koko ajan sellanen olo kun oli jotain vastoinkäymisiä, kuten itkua jota en saanut tyyntymään aikalailla niinku heti, että tätä tää mun loppuelämä on... jes, tosi fiksua. aina siis ajattelin kun tuli vaik joku syömättömyys tms. vaihe, et mukava elämä tiedossa, tällasta tää on. en vaan niinku malttanu tajuta ja odottaa että normaali kehitysvaihe menee ohi... nyt seuraavan mahollisen peipin kohalla uskoisin ottavani hieman rennommin... toivon niin...

mut oksat pois jos mä keksin haluta jotain, sen pitää tapahtua heti! oon lähteny esim. iltamyöhällä yötä vasten siivoomaan verkkokoppia (asutaan kerrostalossa) koska teki niin mieli tietää mitäs tavaroita siel olikaan ja saada se siistiks.

ja mä en myöskään pysty nukkumaan jos joku asia vaivaa mua. taisin olla vähän masentunut tytön alkukuukausina, koska mulla oli jonkin aikaa sellanen todellinen unettomuuskausi. menin nukkumaan ihan mihin aikaan vaan, en saanut unta ennen aamua. sängyssä pyörin ja se oli tuskaista! uskomatonta! miten voi joutua odottaa unen tuloa esim 4-5 h? kun kuitenki väsytti? siks ainaki vähän tiedän miltä susta prisku tuntuu.

jestas mitä romaania mä taas aloin väsäämään...

öitä!

sannuska (jonka lämmöt oli koholla jopa 0,2 astetta... juuh...)

Vierailija
64/64 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viel ilmotusluontoinen asia:)

Se valkkari,josta aiemmin mainitsin, loppu, mut silti tuntuu jotenkin kosteelta olo:O Mitä lie sekin tarkottaa, vai tarkottaako mitään..

Plussaonnea piinailijoille!

Nyt nukkumaan!