*** Lokahaaveet***
Kommentit (64)
miks mä ees testasin??pöljä.
tekis mieli tehdä iksut, ja vetäytyy... halaan sua Iksu.
aikuinen ihminen näin hölmö.
tänään siis kp1 kovien kipujen kera (kolme särkylääkettä nauttineena)!!!
Pidän nyt määräämättömän ajan palstahiljaisuutta, tarvii hoitaa kuntoon ylä-ja alapää... Ei näköjään voi yhtään luottaa oman kropan merkkeihin, oli oireita joita ei ikinä ennen ollut, paljompa auttaa ittensä tarkkailu!!! Oon nyt niin kypsä, ettei mitään rajaa!!!!!!!!!!!
Meikä suuntaa nyt siis AVA:lle ja koittaa saada myös pettyneen miehensä mukaan...:(
Paljon jaksamista kaikille saman kohtalon jakaville ja maailman suurimmat onnittelut plussanneille=D
katya kp1/26-28 yk~16
oon pahoillani, ja samaa mieltä sun kanssa että parempi kun ei tietäis niin paljon... turhaan itsensä tarkkailua kun ei ne mitään kerro. Mä olen kans aivan kypsä. Olen pahoillani sun puolesta...
Prisku: Ethän sä olis ilman meidän " painostusta" testiä tehnyt...? Täällä ainakin vähän nyt nolottaa kun tuolla tavalla tuli viatonta " ahdisteltua" ... Olen niin pahoillani!
Sitten oli vielä muitakin joiden luokse oli täti löytänyt tänään tiensä! Pahoittelut kaikille tasapuolisesti!
itsehän mä sen testin tein, vaikka oikeesti tiesin että enhän mä nyt paksuna ole... se pieni toivo vaan kun hölmölle annetaan ja toi netti perkele on siitä paha kun kaikesta pystyy lukemaan,niin sitten ne koskee muka itseään... ei ole teidän vika, hassuliini;))
mutta miks sitä sit petty taas? tää menee ihan sairaaks!! miten vaikeeta on tulla raskaaksi????
niinku katyalle kirjotin, tää alkaa kypsyttää niin paljon.
Luvatkaa ystävät että jos mä nyt alotan taas oviksen jälkeen sen hössötyksen oireista, ni potkaskaa mua kinttuihin,jookos kookos?
Suuren suuret halit priscu ja katya!!
Kovasti jaksuja teille!
priskulle ja katyalle.
Prisku kulta, anteeks kun tuli kanssa vähän heräteltyä toiveita :( Palstaillaan edelleen jookos. Kyllä teille se + tulee, usko pois.
Pikkasen huonolla omalla tunnolla painuu tää nyt lämpöseen suihkuun nyt ja pitelee mölyt mahassaan tulevaisuudessa.
Musta tuntuu, että mä käyn ostaa r-testin sitten joskus vasta kun menkat on reilusti sen viikon myöhässä... joo ihan ku pystyis siihen.
Kiti (hiljenee ehken vähäks aikaa...)
Olen pahoillani negasta! Seuraavalla kerralla se testi on varmasti plussa, ainakin toivon todella niin.
Sannuska: Olen samaa mieltä kuin muutkin, kiinnittymiskipuja ;) Ihana kun olet itsekin niin positiivisella mielellä. Turha sitä onkaan vielä murehtia, tuleeko se täti häiritsemään taas vai ei. Pidän peukkuja, että plussa pärähtää testiin, kun sen toivottavasti pääset tekemään.
Olipas tullut muuten paljon tekstiä vkonlopun aikana, olen nyt varmaan ihan pihalla kaikista jutuista, mutta ehkä pääsen taas mukaan tällä viikolla. Meilläkin lapsi ollut kipeänä, oksennusta ja ripulia on riittänyt. Alkaa kylläkin jo onneksi helpottamaan. Toivottavasti.
Paljon oli tädin yllättäneitä, pahoittelut kaikille tasapuolisesti. Paljon tsemppiä oviksen bongaajille ja jo bonganneille, toivottavasti seuraavakin testi näyttää kahta viivaa.
Tarille: Paranemisia! Itsekin olen välillä elätellyt toiveita, että mitäs jos se viimeisin vuoto ei ollutkaan varhainen keskenmeno, vaan jotain harmitonta vuotoa, mutta sitten taas palaan maan pinnalle ja hakkaan päätä seinään hulluista ajatuksista. Kaikkea sitä mieli saakin aikaan, kun oikein toivoo. Eihän sitä koskaan tiedä. Itse ainakin seuraavan testin teen vasta kun menkat myöhässä, vaikka niistäkään en tiedä kun kierto viimeksikin heitti kaks viikkoa yli ja viivat testiin. Onneksi nyt pääsette tutkimuksiin, toivottavasti apua sieltä saatte pian ja vauvan kasvamaan oikeaan paikkaan ja pysymään myöskin siellä. Paljon tsemppiä! Olet kyllä vahva kaikesta huolimatta. Todella toivon teille plussaa. Tulihan tekstiä...
(.) Kiertopäivät unohtuneet, paitsi nyt kun nopeasti laskee, niin taitaa olla tänään kp 21. Eli jos kierto palautuu normaaliin 32-34, niin ovis on mennyt jo, en kyllä sitä ainakaan ole bongannut, eikä kyllä miehen kanssa ole paljoa makuuhuoneessa aikaa vietettykään muuta kuin nukkumiseen. Eli toiveet ei korkealla ainakaan ole tässä kierrossa ja mistä sitä tietää ovuloinko ollenkaan, kun kierto on mitä sattuu. Höh, ihan miten vaan. Kai se vauva sieltä joskus tulee, jos on tullakseen. :(
Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!!!
F@iry
Halauksia Katya_k!!! Ei kai sitä muuta tarvitse sanoakaan. Prkl:een täti.
halit täältäkin.
Omaa napaa: ärsyttää, ei vieläkään ovistestiin vahvaa viivaa! Tähän saakka tosin ollut selvää negaa ja nyt haamu joten siitähän taas toivoa huomiseen testaukseen, säälittävää, tiedän. Täytyy kai ottaa ukon kanssa toisinto eilis-illan painiskelusta josko se ovis sit olisikin vasta tuloillaan;0)
Jostain luin et luteaalivaiheen pituus vaihtelee 10-14 vuorokauteen, eli siinä mielessä toiveita voi oviksen suhteen vielä olla. Tänäänkin jotain nippailuja ollut alavatsalla mut kun oon niin tonttu etten tiedä viittaisko ne millään tapaa ovikseen.
Taidan ottaa tyylilyylien tapaan greippiehun käyttöön seuraavassa kierrossa=D
äläpäs nyt höpäjä siellä! ihan itse mä kuule kouhotin taas... ei ole sun eikä kenenkään muunkaan vika että mä taas uskotettelen itelleni jotain paskaa.
mua suoraan sanottuna vituttaa. PISTE. Mun pieneen elämään ei mahdu mitään muuta kun mahdollisien oireitten kyttääminen! Uskoin tähän päivään asti liikunnan parantavaan voimaan (on auttanut tähän asti), noo, tänään kävin spindessä ni paskanlatvat!! ei kiinnosta. Mä mietin sielläkin pelkkää raskautumista ja seuraavaa ovista ja sitä että jos mä nyt kuitenkin olen raskaana, ettei se testi näyttäny vaan vielä!! niin, ja tietysti mulle kävi myös niin, että kun menin salille, ni täti hyökkäs kunnolla kimppuun!! Kiva kiitti, 4 päivää joopas eipäs leikkiä ja sit kun mukana ei siteitä ei tampponeita ja vaaleet housut ni sitten... helvetin mukava tunne!! onneks meillä pukkarissa automaatti mistä sitten sai... koko spinde tuntu ihan paskalta, en tiennyt kusenko paskannanko vai mitä helvettiä tapahtuu....!!
mä en jaksa tätä enää... kun en kerran saa lasta, mä haluun pillerin jolla saan tän vauvakuumeen pois. Olisko kellään kiitos sellasta pientä pilleriä??
kiitos fairy, ja kaikki muutkin jotka ottavat osaa... ilman teitä mä tekisin harakirit...
anteeks tää itsekeskeisyys, luin kyllä teidän kaikkien viestit, ja elän mukana, mut ei jaksa nyt muuta.
priscilla, ja yks hevonvitun humpatia mikä kp menossa:((((((((
palaan yöllä.
Pricilla: sanat eivät riitä sanomaan KUINKA PAHOILLANI mä olen. Halaa ja rutistaa. Paljon nyt energiaa ja tsemppiä sinne suuntaan...muista, että silti koskaan toivoa ei ole menetetty. Kaverini teki postiviisien raskaus testin vasta kun sillä oli ollu " menkat" niin niistä muutama vko eteenpäin..eli vaikken haluakaan turhia höpötellä niin SILTI pitää valoa ja toivoa yllä!!!!
katya: Samoin pahottelut ja energia halit sinne!!!!!!! Häntä pystyyn!!
Itselle i kummia kuulu. Viiikonlopulla aion itse tikutella, muita samoissa kulkevia???? OIreita ei kyllä oikeastaan ole, kylmä on ollut joka päivä mutta se lienee mulle normoa - huono ääreisverenhkierto. Lämmöissä ei kuitenkaan juurikaan erikoista 36,7-8
Rauhallista odoteelua siis vaan!!!
Mukavaa ehtoota kaikille!
Katarina kp 20/28
en mä enää kyl tajua mitä mulle tapahtuu- tämäkin taas uutta, nyt alkoi kunnolla vuotaa, ihan siis verta ja tutut vatsakivut seurana..... siis mikä nyt on taas kp1?? kun kuitenkin perjantaina tuli jo ihan mukavasti ja selvää verta, sit hiljaiseloa, ja nyt taas!!!
Voi Priscilla ku menkat hyppii ja pomppii ja eikä osaa päättää tuleeko vai eikö :( *halaa* Tehän olette vasta joulukuusta yrittänyt, äläpäs nyt, kyllä se vaavi kerkiää teille vielä tulla! Mahdollisimman pian tietty kaikki haluamme tulosta! *halaa vieläkin lujempaa ja tarjoaa suklaata*
Kenelle muulle oli tullut täti kylään, no kaikille heille suuret pahoittelut ja halaan ja tarjoan suklaata teillekin!
Voi kunpa saatais kaikki vielä tämän vuoden puolella nyytit kainaloon :) Toivotaan parasta!
Mulla vihdoin menkat loppumassa, huomenna voisikin jo aloittaa pupuilut :) Hyvissä ajoin, ku en tiedä milloin ovis on, enkä halua ainakaan vielä ruveta tikuttamaan, vaikka mieli tekiskin. Pelkään vaan et tulee liikaa stressiä ja jännitystä. Yritän nyt pärjätä ilman niitä ja jos ei tärppää ni sit tikut mukaan.
Voi, Naiset alkaa, pakko mennä!
Tosi hauskoja juttuja olitte viikonloppuna kirjottanu, heheheeee!
=)
Emelie kp6
tottahan se on että ei kauaa olla vielä keretty yrittämään, jotkut yrittää paaaljon paaaljon kauemminkin... silti vaan kun se pettymys tulee omalle kohalle, se pudotus on vaan niin kamalaa:(( tää on mulle ihan mieletön shokki, että en tule raskaaksi! niinkuin olen tainnut jo sanoakin tyttöjä aloin odottamaan heti... en ikinä kuvitellut että se on näin vaikeeta.
Kehotan emelie olla tarttumatta tikkuihin niin pitkään kuin mahdollista. Se ainakin mut sekotti lopullisesti, stressaan nyt myös siis ovista, sen ajankohtaa mm. vielä sen lisäksi että stressaan raskaustestin tulosta joka helevtin loppukierto...
Onpas täällä taas tapahtunut.
En voi muuta kuin halata jokaikistä tädin yllättämää ja toivoa jaksamista ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon.
Siihen pitää vaan jaksaa uskoa..
Koralli! Ihanaa, kun olet taas palannut! Toivottavasti toimenpide sujui hyvin ja kivuttomasti ja pääset pian seuraavan yrityskierron alkuun!
Mun täytyy kommentoida tuota stressaamista yms.
Mä oon sitä mieltä, että jokaikinen kokee kaikki nää kuumeilujutut täysin yksilöllisesti. Eikä sitäkään voi verrata miten kauan on yrittänyt, kun se pettymys tulee se on musertava aina. Varsinkin, kun oireetkin ovat jo luvanneet ihain jotain muuta kuin tätiä..
Mä luulen, että omalla kohdalla näihin pettymyksiin on jo alkanut turtua. Alkuaikoina ne tuntu ehkä vielä pahemmilta. Ehkä se on alitajunnan tapa auttaa kestämään, tiedä häntä.
Mutta mä en ainakaan omalla kohdallani ole huomannut tikutteluiden, aikaisten testaamisten ym kropan tarkkailun lisäävän stressiä. Päinvastoin itse asiassa.
Nyt kun nuo clomit on tehneet hyviä oviksia ja ovisplussia en enää sit viitsinyt tikuttaa, kun sen jo tunnistin ilmankin. Ja nuo tikut ovat varsin hyvä apukeino kaikille joiden kierto ehkä heittelee tai ei välttämättä vielä tunnista ovista, mies reissuhommissa tms.
Mua on stressannu koko tän yritysajan itse asiassa huoli omasta terveydestä. Ja nyt kun vihdoin puolentoista vuoden lääkäreillä ravaamisen jälkeen oon saanu oireilleni nimen ja selvyyden etten ookkaan (pelkästään.. ;) ) hullu, loppu stressikin. Ja jos se siitä on kiikastanut niin sitten on syytä tässä kierrossa tärpätä!
Mua on aina ahdistanut, kun jotkut kaverit ei tajua tätä kuumeilun tuskaa. Kommentit on vaan sitä, että lopetat tuon tikuttelun ja stressaamisen niin kyllä se sitten onnistuu.. Noh, just joo.. mä vaan, kun tunnen itseni niin hyvin, että tiedän kyllä mitä stressaan ja millon.
Juuh, tää oli vaan tätä mun ajatusmaailmaa ja omaa napaa ja niinkuin sanoin niin kaikki me ollaan hyvin hyvin yksilöllisiä napukkoinemme kaikkinemme! =D Mikä sopii toiselle ei välttämättä käykään toiselle jne.
Mut nyt tää lähtee treffeille nukkumatin kanssa!
Hyvää yötä ja kovasti peukutuksia ja plussasäteitä tietenkin!
piipaa kp 16/28 dpo3
lisää haleja sinulle. Meillä on sama tilanne, joulukuusta varsinaista yritystä kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen ja nyt siis menossa toinen yk. Ekan jälkeen en ollut lainkaan pettynyt, no ehkä vähäsen, mut saappa nähdä miten maissa sitä ollaan tän kierron jälkeen jos täti hyökkää. Mä tiedän että jotkut todella yrittää pitkään mut meillä myös lapset saaneet alkunsa tooosiii helposti, pillerit pois ja hupsista menkat myöhässä ja onnellisesti raskaana ja millä seksin harrastus määrällä!!Hitto, pari kertaa kuussa ja niin nopeet tärpit, siis ihan ihmetyttää itseäkin. Oon kyllä nyt varautunu siihen että ei niin nopeesti tärppää mutta tottakai sitä alitajunnassa toivoo koko ajan.
Ja nyt kun ekaa kertaa aloin tikuttaa ovista niin nyt on sit stressiä siitä kun ei ovisplussaa kuulu ei näy. Yritän kyllä kovasti olla stressaamatta mut kyllähän sitä ajattelee et missä vika ja tekisi mieli heittää pyyhettä kehään jo ennenkuin kierto on edes lopulla...No eiköhän meillekkin vielä aurinko paista=)
Mä luulen, et mää lopetan oviksen tikutuksen tähän kiertoon, pikkasen rupee tuntumaan juuri sille kuin kirjoitetaan, että siitä se stressi nousee. Tässä kierrossa vaan haluan sen tietää kun ei oo mitään havaintoa koska se voisi tapahtua.
Esikko meilläkin lähti 2. yk:sta, kuten nytkin on menossa, mutta jotenki ollu koko ajan mielessä että ei se nyt lähe niin helposti. Joo ja tässä välissä on kanssa ehtiny kuulemaan tutuista jotka vaan pamahtaa paksuks. Se vaan tuntuu niin väärältä...
Muut asiat kirjotin tonne tyylilyylit pinoon, joten eipä täällä sen enempää. Nyt yritän mennä nukkumaan, ts. pyörin sängyssä reilun tunnin ja sitten vaan tipahdan...
Kiti
mua niin harmittaa et otin puheeks ne valemenkat yms. tuntuu kuin olisin oiken yllyttäny sut tähän. anteeksi. mutta mä uskon todellakin että teille vielä se vaavi tulee, sitten kun on oikea aika. ja tiedän, toi ei nyt lohduta, mutta ehkä myöhemmin.
pahoittelut myös katyalle tädistä!
ja jos oli muitakin niin kaikille tietty, mulla lahopäällä on aivot edelleen lomalla raskauden ja hoitovapaan jäljiltä. toivottavasti joskus tilanne normalisoituu.
kun riisuin liivit suihkuun mennessä, auts auts.. rinnat tuntu kipeiltä. mut ei enää.. oikealle alavatsaan pienesti sillon tällön jomottelee... oon tänään nukahtanut 2 kertaa ihan tost noin vaan, ekan kerran lastenhuoneen lattialle ku leikin tytön kans... ja mä en koskaan nuku päikkyjä, en edes sillon ku tyttö oli vastasyntyny ja oli yövalvomisia... et sikäli outoo..
haluan siis ajatella et pikkuinen on matkalla meille, ja luulen et siks kehitän näitä oireita. kaikille näille löytyy nimittäin ihan oikeitakin syitä, miks vois olla noit oireita.
luulen että viikonloppuna on tuplakurjat tunnelmat kun on ne hautajaiset ja sit alkaa varmaan menkat. mut siihen saakka aion ajatella positiivisesti. suren sit sitä kun aika on.
illanjatkoja tai öitä!
sannuska (kuumemittari kainalossa...jos vaik jotain muutosta? mitä, minäkö luulosairas ja epätoivoinen? pöh..)
Meinaatko oikeasti jaksaa aamuun asti piinata kaikkia? Tekisit nyt vaan, niin saatais iloisia uutisia vielä tällekin päivälle :)
Sannuskalla kanssa jännät paikat. bdbdbd pitelen teille naiset.
Tällä typyllä on nyt lähtölaskenta alkanut. Tuhrua tulee, että eiköhän SheDevil huomenna korjaa potin kunnolla. PASKA. Olen niin rikki, että vetäydyn aalloilta ja palaan sitten joskus hamassa tulevaisuudessa, jos palaan. V***U. Anteeksi ja parempaa onnea teille muille.
iksu kp1