Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinja, Ronja, Minja - tylsiä?

04.03.2011 |

Olen tykästynyt tälläisiin nimiin, mutta ne taitaa olla tällä hetkellä aika suosittuja. Eli tulee sellanen olo että ne on tylsiä valintoja nimeksi. Onko muut mun kanssa samaa mieltä? Ei kai Pinjoja nyt niin paljon ole??

Sit aloin miettii et pitäiskö vähän muunnella ja keksiä joku uus nimi, esim. Monja, Manja, Menja, Henja, Lenja, Janja, Sanja, Kinja, Rinja, Ranja, Renja. Nää tuli ekana mieleen:) Mies ei osannu sanoo mitään joten haluun toisen mielipiteen. Mitä tykkäätte? Liian outoja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttava- ja lapsipiirissä ei tuon tyylisiä nimiä hirveästi ole. Joten en miellä kovin yleisiksi nimiksi. Tietysti suosiotaan nostaneita ja uusiakin nimiä ovat, mutta jos miellyttävät teitä, niin varmasti ovat se oikea valinta :)

Miettimistäsi "muunnoksista", ihan kivoja ovat Sanja ja Ranja. Itse tykkään kuitenkin enempi näistä "perinteisistä" :)

Muita -nja loppuisia:

Tinja

Senja

Venja

Vanja

Sonja

Anja

Tanja

Tonja

Enja

Ninja

Entäs vähän vastaavat:

Tinka

Minka

Tai

Silja

Lilja

Hilja

Milja

Selja

Solja

Vilja

Vierailija
2/3 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pienen 5-vuotiaan Sanja-tytön =) Nätti nimi mielestäni.

(Sanja on muuten ihan oikea nimi, suomessa heitä on tällä hetkellä 313 kpl väestörekisterikeskuksen mukaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielest Minja on ihan super ihana nimi ja se olikin toisena etunimi vaihtoehtona meidän kuopukselle :)

Myös Pinja on kiva, samaten tuon tyylisistä nimistä Senja on kiva.

Ronjasta tulee mieleen ryövärintytär ja muutenkaan R-nimet ei oo mun makuun.

Kuitenkin nuo "perinteiset" nimet parempia kuin muunnellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi