*** Lokahaaveet***
Kommentit (64)
mulla oli 5. viikolla km 2 vuotta sitten (selvis ihan vuositarkastuksessa) ja oli kyllä ihan normaalit menkat silloin, ei mitenkään runsaat tai pitkät ja mulla oli vielä sillon lyhyet menkat+kierto (toisin ku synnytyksen jälkeen) jos en olis tarkastuksessa ollu en ois ees tietäny et on km, menkat oli vaan muutaman päivän myöhässä, muuta en oikein osaa sanoa.
Kiti
että nyt pitää oottaa ainakin seuraavaan pissahätään!!
mä oon kuullu että ovistestissä sen pitää olla VAHVA sen testiviivan ennenkuin se tarkottas mahdollista raskautta, ja joillakin kuulemma näkyy tollanen haamuviiva läpi kierron.
Kiti: olikos sillä sun kaverilla pelkkää tuhrua? kun mulla kuitenkin ihan selkeetä verta, kirkasta ja tosi ohutta... kun yleensä se tätivuoto on sellasta paksua... hitto mitä yökköjuttuja;)) äsken muuten kun kävin vessassa niin pyyhkiessä paperiin ällöä ruskeeta, mutta ohutta vuotoa...
tari: hullu se oon minäkin!!! tää on ihan hölmöä:))
milenna:kiitos tsempistä:))
En kyllä tiedä, on siitä sen verran aikaa ja kun ei kuitenkaan ollu omakohtanen kokemus niin ei sitä niin hyvin muista. Muistaakseni kaveri puhu vaan tuhru tai tiputtelu vuodosta...
olis sellasta tuhrua ja tiputtelua vaan, siis tosi vähästä...
rimpe: olishan se hienoa, jos nyt kuitenkin raskaana täs olis, mut mä epäilen kyllä pahasti.... kyllä mulla yks r-testi on tuolla kaapissa:)
Odottelee nyt sen seuraavan pissahädän ja tikuttaa sitten. Saatpahan ainakin mielenrauhan!
Unohtamatta tieten meidän muiden " kahjojen" mielenterveyttä... :)
Ja minä kun päätin aamulla että tänään en käy kuin kerran täällä ihmettelemässä päivän kuulumiset...
mä oon katsos siinä hyvä, että tavalliseslta tuntuvat päivät saa ihan uuden ulottuvuuden.....
onpas täällä viestejä tullut...
Meille ei kummempaa, esikko juuri heräs päikkäreiltä ja täytyy mennä antamaan välipalaa, ja sit lähtee kauppaan...
Priscilla, toivottavasti saat nyt siihen oikeaankin testiin plussan... Täällä ainakin pidetään peukkui!!!
katka kp, jotai, en oo laskeskellut... vaan yritän nyt pitää vähän matalaa profiilii tän vauvakuumeeni kanssa, paitti et to meen kattoon mun yhen kamun pari viikkosta vauvaa, tuskin tää kuume siis alaspäin on menossa...
Pidän peukkuja Pricillalle db
ON: Tätiä tässä odotellessa...
Unikonkukka kp 26/~25
priscilla, täällä on peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta! jes! toivottovasti oot sitä tyyppiä jolla pissahätä on usein... ei malttais oottaa tulosta! mutta älä ota siitä paineita.. sekin on taas helpommin sanottu ku tehty..
vaatteet saatiin ostettuu, ja kyllä palo rahaa, auts..
alavatsaa jomotteli kun olin sovituskopissa ja mietin että mitä se vois tarkottaa tässä vaiheessa kiertoo? (kp 20/26-28 ja ovis oli kp 15) ovis se ei tosiaan luullakseni kyl ollut, koska tuolloin kp 15 tunsin niin kovaa kipua pitkän aikaa, että silloin sen oli pakko olla. ja eihän menkatkaan nyt viel ala oireilla ku niihin n. viikko aikaa... hmmm... toivossa on kiva elää..
nyt jäädään jänskäämään priskun tuloksia... bd bd bd bd
sannuska
mä tossa lueskelin googlesta kokemuksia valemenkoista jne... onhan noita! on vaan vaikea uskoa omalle kohalle kun ei koskaan ole ollut!! tota ovistestiäkin tuijotan, ei se viiva kyllä mikään hirveen haalee ole, selkeesti sen näkee, mutta ei niin tumma kun testasin sen positiivisen oviksen...
mulla on jo nyt pissahätä, mut ajattelin oottaa aamuun, on herkempi sitten sekin.
sannuska:kiinnittymistä??
kestäny... ja kun lämpöä ei ole, limoja ei oo täälläpäinkään, ollaan lähempänä saharaa...
äh, kai sitä tutkailee ittiään pikkusen liikaa kun toivoo niin sitä plussaa.
voih, joutuuko tässä aamuun saakka oottamaan priscillan tulosta? =) tottahan se on et tulos ois varmempi sillloin, mut riippuu mikä testi sul on. toisissa sanotaan ettei tarvii olla aamupissaa... huomaatko, mä olen vähän malttamaton... ;)
kahvia hakemaan..
sannuska
Täältäkin lähtee veikkaus kiinnittymiskivun puolesta! Passais noihin päiviin... Ja jos vielä tuhruvuotoa ilmenee, niin sitten laitan jo lantinkin likoon tuon puolesta... :)
Priscilla: Meinaatko oikeasti malttaa aamuun?!? :)
malttasko? en mä hitto vieköön paksuna ole... tää on ihan epätoivosta jo... mulla on ne mammaksin erittäin herkät... kuka kyselikään...
nyt sannuskalle kaikki peukut ja varpaat pystyyn!!
Piinaava ilta ja yö tiedossa kun oottelee priscillan tulosta, mä niin toivon että sä + siitäkin saisit :)
Peukut ja sormet pystyssä siis priscillalle ja sannuskalle bdbdbd olikos vielä muita jotka jotain jännää...
aikoja elellään! Pricilla, ethän oikeesti meinaa meitä hulluja pitää jännityksissä huomiseen...?? Kai tiedät et seuraukset voi olla kohtalokkaat=)
Eilen tuli edes yhden kerran puuhastelstua näin mahdollisen oviksen aikaan, toivottavasti tänään saisin ovistestiin sen kunnon viivan...Pihahommiin kutsu käy joten palajan myöhemmin katsomaan päästääkö Pricilla meidät piinasta jo tänään?!?
luulen että sua vaivais jos et tekis testiä. itehän tietty sen päätät millon teet jos teet, me vaan niin myötäeletään sun kanssa ettei osata malttaa mieltämme!
sannuska
niin Priscillan kun sannuskankin puolesta:)
Mä taas bongasin ne tutut limat..koht siihen alkaa sekottuu vaaleenpuasta ja siinä sitä taas mennään:( Täti kun yleensä alkaa silleen kolkuttelemaan.
Tosin aika aikaseen nyt alkoi tuokin lima, oiskohan tavallista lyhempi kierto tulossa??
Hitsi, kun tuo meijän tyttö on nopee..Hetkeks jätin suihkun jälkeen lasit pakastimen päälle niin johan se oli kerenny ne nappaamaan ja väänsi tietty niin paljon ku sormivoimaa riitti..on vähän nyt outo näil katella, en ihan saanu niit normaaleiks väännettyy:(
No, plussaonnea priskulle ja muillekin piinailijoille!!
Milenna kp 29/30-32
Voi tätä piinaa, Priscilla! Eikö sitä R-testiä löytyis O-testin kaveriks? :)
Täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä!!