Ilahdutko, jos exä vuosien takaa kysyy yllättäen kuulumisia?
Entinen aviomies tai avomies siis, ei mikään lyhytaikaisen seurustelun ex. Vaan sellainen, jonka kanssa olit pitkään ja tunsit hänet todella hyvin, olitte ehkä myös toistenne parhaita kavereita. Mutta et ole kuullut hänestä vuosikausiin. Ilahdutko, jos hän yllättäen ottaa yhteyttä ja kysyy kuulumisia? Vailla taka-ajatuksia.
Kommentit (31)
Vain yksi exä on enkä halua olla missään tekemisissä, vaikka meillä on yhteiset lapset.
Yksi nuoruuden exäni ottaa edelleen välillä yhteyttä viestillä. En vastaa koskaan mitään, en ilahdu.
n35
En. Jos haluaisimme olla toistemme kanssa tekemisissä, pitäisimme yhteyttä useammin kuin vuosien välillä.
Yhdestä exästä olisi kiva kuulla, kun itse mietin häntä aina välillä. Muista en halua kuulla mitään.
Luultavasti ilahtuisin. Yksi ero meni vähän rumemmin, mutta olisi mukavaa tehdä sovinto ja vaihtaa kuulumisia. Kahden muun kanssa olisi todella mukavaa tavata pitkästä aikaa, mutta siis nimenomaan vailla taka-ajatuksia. Eksät on eksiä.
Siis mitä ihmettä. Mä ilahtuisin. Oonko sitten jotenkin outo.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä. Mä ilahtuisin. Oonko sitten jotenkin outo.
Ja siis lisään, että nimenomaan tietysti vailla taka-ajatuksia.
Kylläpä täällä haikaillaan eksien perään.
En. Olen tyytyväinen että pääsin eroon ex:stä.
En kai varsinaisesti ilahtuisi, mutta heräisi uteliaisuus, miksi hän nyt ottaa yhteyttä vuosikymmenien jälkeen. Kysyisin tätä, ja normaalit kohteliaat kuulumiset, miten on elämä mennyt jne.
En. Siihen on aina hyvät syynsä että exät ovat exiä.
Yksi eksä lähti siihen malliin, että en välitä kuulla hänestä enää mitään. Ahdistaa ajatuskin. Toisen eksän kanssa tulen juttuun ihan hyvin, ja toisinaan törmätäänkin, kun samalla alalla ollaan.
Kyllähän kuulumiset voisi vaihtaa, ja hän saattaisi myös tietää jotain yhteisistä ystävistä, joihin en ole pitänyt yhteyttä. Olisihan se kiva tietää, miten itse kullakin on elämä järjestynyt, tai onko enää kaikki hengissäkään. Me ollaan jo kaikki siinä iässä, että mitä vaan on voinut tapahtua, eikä taka-ajatuksistakaan taida olla enää mitään pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
En. Siihen on aina hyvät syynsä että exät ovat exiä.
tämä, en kaipaa kuulumisten kyselyjä myös entisiltä kavereilta, miksi kaipaisin exiltä. Jos olisivat olleet loistotyyppejä olisivat jääneet kaveriksi eron jälkeen. Toki en usko siihenkään oikein, poikkeus olisi ehkä joku ihan lyhyt suhde jossa selviäisi että kemia ei riitä mut kaverina homma toimii.
Tollaset pitkän ajan jälkeen kyselyt meinaa yleensä että jotakin ollaan vailla, oli sitten exä tai entinen kaveri tai etäinen sukulainen.
En todellakaan. En halua muistaa koko ihmisen olemassaoloa.
Ei ei ei, ne on muinaishistoriaa, elän nykyhetkessä.
En ilahdu. Exäni 20 vuoden takaa juuri 2 kk sitten laitteli viestiä, en vastannut mitään...