Naiset, älkää tuijottako miesten haaroväliä
Sen kyllä huomaa kun teillä silmät vaeltaa alas päin ja suupieli nykii. Se on todella noloa, kun vielä luulette, ettei sitä huomaa. Katsokaa keskustellessa silmiin, se on kohteliasta ja huomattavasti vähemmän nolompaa. Kiitos.
Kommentit (26)
En ole eläessäni tuijottanut miehen haaroväliä.
Naiset, älkää seksualisoiko hopeaketun "vonkaletta" 🤫
Kannattaa kokeilla kädellä - tuijottamisen sijaan
En malta olla sanomatta, että syystä tai toisesta olen saanut löhinnämiehiltä huomauttelua ja (ns.) homiottelua osakseni kun ylläni onnollut nahkahousut tai juoksutrikoot.
- Kun viimeksi joku nainen jälkimmäiisustö jotain sanoi, niin hän näku sitä varten vaivaa löhtenällä perääni ja vähän myöhemnin huutaen ja pyytäen minua pysähtymään kertoakseen, että halusi pyytää miehensä minuavkohtaab osoitramua tölväisyjä ja homotrelua anteeksi.
Sinkkumies
Katsokaa vapaasti. En laita someen #metoo
Vaikka katsecolisi joskus käynytkin, tosin ei tarkoituksella. Niin en ole kyllä nähnyt mitään muuta kuin housut.
Ja varsinkin se samalla tapahtuva huulen lipominen kielenkärjellä on ärsyttävää 😤
Vierailija kirjoitti:
En malta olla sanomatta, että syystä tai toisesta olen saanut löhinnämiehiltä huomauttelua ja (ns.) homiottelua osakseni kun ylläni onnollut nahkahousut tai juoksutrikoot.
- Kun viimeksi joku nainen jälkimmäiisustö jotain sanoi, niin hän näku sitä varten vaivaa löhtenällä perääni ja vähän myöhemnin huutaen ja pyytäen minua pysähtymään kertoakseen, että halusi pyytää miehensä minuavkohtaab osoitramua tölväisyjä ja homotrelua anteeksi.
Sinkkumies
Älä palstaile toinen käsi siellä nahkahousuissa, tuosta ei saa noiden kaikkien typojen takia mitään selvää.
Naisten kaksinaismoraali on kuvottavaa. Ensin katsotaan kokonaisuus ja sitten katse vaeltaa haaroihin. Ettekö itse huomaa?
Itse "järjestän" sinne haaroväliin hieman nähtävää vaikka vessassa. Sitten vain piukat housut takaisin ylös ja menoksi.
Ei siellä ole mitään nähtävää. Mä katson miesten perseitä, joissa hyvin harvoin on mitään nähtävää myöskään.
Silloin kun on, niin voi että 😛
Vierailija kirjoitti:
Naiset, älkää seksualisoiko hopeaketun "vonkaletta" 🤫
Hyvin vaikeaa se olisikin, ellei mahdotonta
Sulla oli sepalus auki. Ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Poikapolo toivoo, että jotakuta kiinnostaisi hänen kusinen matonsa
Olipa kiva kommentti. Halit.
Mitään noloa ole! Jokainen oikea heteromies nauttii jos huomaa sellaisen kiinnostuksen naiselta. Kertoohan se myös selvästi että naisella ovat halut kunnossa..
Jotkut työkaverit rapsuttelee jalkoväliään ja asettelee pallejaan paremmin. Sitä ei siis saa katsoa. Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut työkaverit rapsuttelee jalkoväliään ja asettelee pallejaan paremmin. Sitä ei siis saa katsoa. Asia selvä.
No vehkeiden asentoa nyt vaan voi joskus joutua korjaamaan, ei se sen kummempaa ole kuin mitä naiset joutuvat joskus korjaamaan rintsikoitaan. Mulle kyllä aivan sama jos joku sattuu huomaamaan kun järjestelen munat mukavampaan asentoon, mutta ei kai kumpikaan noista ole erityisesti näytökseksi tarkoitettu? Tai no, voihan se joillakin ollakin tarkoituksena.
Tyhmä mies, ei edes tiedä, mitä naiset katsovat miehessä.