Naiset, älkää tuijottako miesten haaroväliä
Sen kyllä huomaa kun teillä silmät vaeltaa alas päin ja suupieli nykii. Se on todella noloa, kun vielä luulette, ettei sitä huomaa. Katsokaa keskustellessa silmiin, se on kohteliasta ja huomattavasti vähemmän nolompaa. Kiitos.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut työkaverit rapsuttelee jalkoväliään ja asettelee pallejaan paremmin. Sitä ei siis saa katsoa. Asia selvä.
No vehkeiden asentoa nyt vaan voi joskus joutua korjaamaan, ei se sen kummempaa ole kuin mitä naiset joutuvat joskus korjaamaan rintsikoitaan. Mulle kyllä aivan sama jos joku sattuu huomaamaan kun järjestelen munat mukavampaan asentoon, mutta ei kai kumpikaan noista ole erityisesti näytökseksi tarkoitettu? Tai no, voihan se joillakin ollakin tarkoituksena.
Joillakin on tarkoituksena, joillakin ei.
Jos on isot kassit ja kullin lepotila niin toisinaan joutuu korjaamaan vehkeiden asentoja jos ahistaa. Jos alkkareissa on hyvä tilava kalukukkaro, niiin vähemmän kun pysyvät muutekin hyvin poissa tieltä: Mutta jos on pitkäl kalsarit tai väjemmän boxerit, niin ovat vähän väliä keskisauman välissä ja ahistaa. Samaisesta syystä ei voi koskaan istua jalat yhdessä, kun ei mene jalat kiinni, kun vehkeet on välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En malta olla sanomatta, että syystä tai toisesta olen saanut löhinnämiehiltä huomauttelua ja (ns.) homiottelua osakseni kun ylläni onnollut nahkahousut tai juoksutrikoot.
- Kun viimeksi joku nainen jälkimmäiisustö jotain sanoi, niin hän näku sitä varten vaivaa löhtenällä perääni ja vähän myöhemnin huutaen ja pyytäen minua pysähtymään kertoakseen, että halusi pyytää miehensä minuavkohtaab osoitramua tölväisyjä ja homotrelua anteeksi.
Sinkkumies
Älä palstaile toinen käsi siellä nahkahousuissa, tuosta ei saa noiden kaikkien typojen takia mitään selvää.
Ohis Taidatkos sen paremmin sanoa! - Mutta oikeasti itsekin voisin allekirjoittaa sanasta sanaan tuon Sinkkumiehen kokemuksen omana kokemuksenani. (- Jos olsin rekisteröinyt nimimerkkini, niin väittäsin nyt, että hän yritti esiintyä minuna. koska monesti olen viestini "allekirjoittanut" postaukseni Sinkkumiehenä mutta en kokemjuskeni mukaan ole ainoa joka näin on tehnyt. Mutta nyt on tai siis oli vain hämmentvää huomata, että joku kertoo omana kokemuksenaan saman, jonka itsekin olen henk. koht. kokenut). - Tiivistäen siis niin, että enempi sitä minäkin olen saanut huomauttelua housuvalinnoistani ja homottelua osakseni muilta miehiltä kuin naisilta.
Itselläni erottuu monissa housuissa etumuksen pullotus ihan luontaisesti ja kyllä siihen osuu aina välillä joiden katseen, niin naisten kuin miestenkin. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole. Strategiset paikat kiinnostaa ja kiinnittää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni erottuu monissa housuissa etumuksen pullotus ihan luontaisesti ja kyllä siihen osuu aina välillä joiden katseen, niin naisten kuin miestenkin. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole. Strategiset paikat kiinnostaa ja kiinnittää huomiota.
Näin kai se mutta on jotenkin hämmentävää, että joillain -kokemukseni mukaan enempi miehillä kuin naisilla- on tarve töräyttää ääneen näkemänsä tai tehdä siitä tylsiä johtopäätöksiä. - Olkoonkin, että tällaiset huomauttelut kertovat varmasti usein enempi niiden laukojasta kuin niiden kohteesta.
M-m-mutku miesten ahdisteleminen on ihan eri asia!
Joillakin on tarkoituksena, joillakin ei.