Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni omituinen tarve pistää aina paremmaksi

Vierailija
06.06.2024 |

En tiedä uskaltaako täällä yrittää avata keskustelua aiheesta ilman että tulee leimatuksi lapselliseksi ja kateelliseksi tmv. mutta yritän nyt kuitenkin.

Olen pannut merkille, että sisarellani on todella voimakas tarve jotenkin pistää paremmaksi ja jopa pöyhkeillä asioilla, ikään kuin hänen tarkoitus juuri olisi saada muut kateellisiksi.

Jos minä löydän jotain iloa tai merkitystä elämääni, niin pian on tarve hänenkin päivittää juuri näitä samaisia asioita omassaan...

Samoin pitää aina kovaan ääneen kertoa miten joku on häntä kehunut tai hän on tehnyt jonkun hyvän teon tai julistaa miten komea mies hänellä onkaan...eikä siinä mitään, tokihan miehestään tykätä saa, tai ilahtua kehuista tai tehdä hyviä tekoja ja vaikka jollain tasolla ymmärränkin kiusauksen tuoda näitä julki muille, niin harkiten jos ollenkaan näitä olen jakanut. Esimerkiksi ei minulla ole tarvetta jakaa miehestäni kuvia jatkuvasti muille tai kehuskella hänen komeudellaan, vaikka voisinkin.

Sisarellani siis kuitenkin todellisuudessa asiat elämässä todella hyvin verrattuna vaikkapa omaan elämäntilanteeseeni, josta seuraakin jännästi itselleni vaikeuksia olla ottamatta juuri tätä mainitsemaani piirrettä hänessä jotenkin huonosti. Toki olen iloinen hänen puolestaan, miksi en olisi! En vain ymmärrä mistä kumpuaa tarve korostaa omaa paremmuuttaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä nykyaikaista mentaliteettia, että kaikki pitää laittaa someen, jotta muut näkis ja olis kateellisia

Vierailija
2/2 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi