Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä! Kauanko pitää tehdä vaativaa työtä, että voi sanoa

Vierailija
28.01.2007 |

osaavansa homman? Siis tarkoitan vaativalla työllä ammatteja kuten vaikkapa projektipäällikkö, toimittaja, lääkäri, erikoissairaanhoitaja jne. siis jotain " päällä" tehtävää työtä. Ei siis mitään siivousta tms. Kauanko pitää tehdä alan työtä, että voi sanoa olevansa siinä hommassa jo hyvin kärryillä?

Mä oon ollut nyt 2 vuotta oman alan töissä yhdellä sektorilla. Pitäisitkö minua jo sen sektorin ammattilaisena?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että osaat homman ihan ok, mutten hirveän ammattilaiseksi kutsuisi. Oon nyt tehnyt itse vuoden hommaa, joka ei mielestäni ole kovin vaativaa, mutta silti alan mielestäni vasta olemaan jotenkin hommasta kärryillä. Itselläni ei tosin ole suoranaisesti koulutusta juuri tuohon työhön, mutta korkeampi samaa sivuava koulutus. (Olen siis tavallaan ylikoulutettu hommaani, enkä usko, että itse olen mitenkään erityisen hidas oppimaan.)

Vierailija
2/3 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanskaavansa työnsä / alansa hyvin. 2 vuotta on aika vähän, semminkin jos se on eka varsinainen duuni valmistumisen jälkeen. En itse pitäisi itseäni sellaisessa tilanteessa " rautaisena ammattilaisena" , sorry vaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sen jälkeen vuodet ei tuo enään mitään lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme