LÄSKIT KOTIÄIDIT JA MUUT-pino
Mites on viikko mennyt? Mulla meni viikko ihan hyvin, mut tänää ratkesin kebabille. No, en kyl paljoo muuta sit syöny tänää eli sallin sen itselleni. Huomenna taas tiukka linja. Vaaka näytti 88,9 eli kilo ois viikossa lähtenyt. Olen ihan tyytyväinen.
Kommentit (4)
Vaan loppuviikko meni LÄSKIKSI. Kävi vieraita yms muita hyviä tekosyitä, en ole jaksanut laskea pisteitä enkä käydä vaalla koko viikonloppuna mutta huomenna jatkan taas! Ja ensi sunnuntaina pinoudun paremmalla menestyksellä...
t. Se joka viime sunnuntaina leuhki -1.8 kg:llaan...
tänä päivänä vaaka näytti 81,1kg. Jumpalla kävin ja pojan kanssa pulkkamäessä. laihdutuskuuri on vaan pitäis-vaiheessa.
taidan kuiteskin avata siiderin.
nykyinen 99kg, kotiäiti..
Tulin juuri saunasta ja painunpehkuihin.
Minä entinen 50-kiloinen kotiäiti painan tänään 68,7 kg. Puolessatoista viikossa laskua kilon verran. Repsahduksia ei ole, hirmu tiukka linja päällä, miestäkin ottaa ihan aivoon, vaikka yrittää itsekin =) Tosin eilen kylässä piirakanpala. Oleellista mulla on jatkuva niukka ja terveellinen linja: ei mitään herkkuja, ruisleipää, salaatteja, kaikenlaista fiksua kotiruokaa kotiäidin kapustasta.
Kaapissa on suklaata, jota tarjosin tyttärelle. Mieskin kinusi, mutta ei irronnut :) Vierasvaroja nyt täysin, en taatusti ota. Jos ottaa jotain, ei onnistu homma ollenkaan, se on varma se. Eli minun täytyy aina tehdä kaikki täysillä tai ei ollenkaan :) Liikuntaa pitäisi lisätä lumitöiden lisäksi. Stepperi on ja vatsalihaksia voisi etsiä. Hiihtäminen ja luistelu mielessä, muttei tekojen tasolla vielä. Nyt tuli taas tulipalopakkanenkin pelastamaan, ettei varmasti äiti lähde viuhtomaan =)
Tsemppiä!