Lue keskustelun säännöt.
Hoi sanomat!
27.06.2026 |
Oliko pettymys kun eräs teidän jatkuvasti mollaamanne ihminen ja äiti sai yhteishuoltajuuden änkyrän ukkonsa ja sukunsa ja eukkonsa vänkäämisestä ja pahantahtoisuudesta huolimatta. Kyllä on nyt hiljasta. Onko siellä se kaveritoimittaja, joka niitä älyvapaita juttuja on suoltanut lasten äitiä vastaan. Hyvä, että esikuntineen älyää hävetä. Ja eikö teillä ole siellä köyhässä kuvastoissanne laittaa parempaa uudempaa kuvaa lasten äidistä vai onko firman pahantuulisin akka tai akkamaisin jätkä niitä kuvia siellä ränttäämässä. On suorittanut toimittajaharjoittelun vissiin ylilaudan koulutuksessa. Kun niin on kovasti räntännyt.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jännittävä kirjoitus eräästä ystävästä.
ohis