Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä täällä palstailee?

Vierailija
05.06.2024 |

Olisi hauska tietää,  montako meitä tällä palstalla pyörii. Voisit kertoa itsestäsi lyhyesti mitä haluat. Palstahulluista olisi myös kiva kuulla, jos voisitte kertoa kuka hulluista olet. Jotta laskurit ei menisi sekaisin, jokainen kertoo vain kerran eikä kommentoida toisten teksteihin, silloin kai onnistuu. Minä aloitan:

N50+ jumahtanut vahingossa tänne. Kommentoin harvakseltaan ja etsin hauskoja ketjuja. Kokemusta n. 2 v. palstailusta. Yritän päästä eroon, mikä ehkä ei nyt onnistu, jos tästä ketjusta tulee se hauska.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtoreita 

Vierailija
22/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihainen femcel N23. Palsta on femcel-yhteisön tärkein foorumi ja maailman johtava miesvihafoorumi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

67-vuotias nainen. Palstailin aikoinaan KaksPlussalla. Siellä alkoi sitten keskustelut hiipua vaikkakin se oli siitä kiva, että sinne pystyi laittamaan kuvia ja ruokakuvaketjut oli suosittuja (legendaarinen jo edesmennyt Mummeliisa Viipaleita-blogista oli ihan best). Moderointi ei siellä ollut niin nuukaa ja vähän päästä keskustelut pääsi IP-lehtien otsikoihin.

Nyt oikeen hirvittää, mitä kaikkia naiset siellä vertaili - kuvien kanssa. 😳

Vierailija
24/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan nimierkkiä nopeemmin kuin moni sukkiaan.

Vierailija
25/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45N puolifolio. Kukkaoptimisti.

Vierailija
26/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, 44V. Esiinnyn täällä eri hahmoissa, joilla riittää draamaa elämässään. Mm. Mies teki sitä ja tätä.

Olen mies, 43v. Minulla alkaa aina mm. Mieheni teki tai isäntä lähti ja tempasi tai tokaisi sohvalta...

Vierailija
27/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja sata sivupersoonaa.

En avaudu sen tarkemmin.

Vierailija
28/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen incel, hevonen, vegaani, feministi, koiranpaskottaja, koirienvihaaja, sekasyöjä, uskovainen, ateisti, lääkäri, eläkeläinen. Vain taivas on rajana.

Vierailija
29/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

67-vuotias nainen. Palstailin aikoinaan KaksPlussalla. Siellä alkoi sitten keskustelut hiipua vaikkakin se oli siitä kiva, että sinne pystyi laittamaan kuvia ja ruokakuvaketjut oli suosittuja (legendaarinen jo edesmennyt Mummeliisa Viipaleita-blogista oli ihan best). Moderointi ei siellä ollut niin nuukaa ja vähän päästä keskustelut pääsi IP-lehtien otsikoihin.

Tämä nyt ei ole mitenkään soveliasta, mutta että tiedätte, mikä meno tuolla joskus oli. Löysin siis tämän:

https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/onko-taeaellae-vielae-sitae-ketj…

Ja sitä ennen laitettiin kuvia rinnoista, mutta aina härskimmäksi meni. Miehet tietenkin kuolaamassa. 

- n67v 

Vierailija
30/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ylimystö. Kuukausipalkka kymppitonnin luokkaa keskimäärin. 

Vierailija
31/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läskivihaaja, käsken läskien syömään vähemmän koska se on tieteellista faktaa tapa laihduttaa.

Vierailija
32/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen incel, hevonen, vegaani, feministi, koiranpaskottaja, koirienvihaaja, sekasyöjä, uskovainen, ateisti, lääkäri, eläkeläinen. Vain taivas on rajana.

Tätä Olen epäillytkin. 

33/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen entinen kaksplussalainen. Ensin palstailin nikillä, jossa oli numerona perässä mun ikäni (ja nyt tajusin, että siitä ekasta Kaksplussan kommentistani on jo kohta 23 vuotta), mutta kun joka vuosi vanheni, ei aina jaksanut vaihtaa nikkiä. Aika vakkari olin siellä. Nikeillä Delphi61,  ** (kutsuttiin "Nenäksi) ja Keittiönoita. En muista, missä järjestyksessä noi nikit mulla oli. Mummeliisan muistan oikein hyvin ja ne ruokaketjut. Jonkin aikaa olin muuten Kaksplussalla yksi moderaattoreista ja todellakaan moderointi ei ollut siellä kovin tiukkapipoista.  Siirryin tänne, kun Kaksplussan palsta hiljeni. 

Niin ja olen siis kohta 63v naisimmeinen. Kaksi aikuista lasta, kissa ja koira. Työelämässä vielä, joskin nykyisin vain osa-aikaisena, eläkepäiviä odottelen. Tämän nykyisen nikkini sain pari vuotta sitten, kun joku tällä palstalla kutsui mua reippaaksi ja tunnolliseksi lampaaksi. Olinkin sitä ennen jo miettinyt, millä nikillä voisin tänne rekkautua. Täällä olen notkunut noin 10 vuotta. 

Vierailija
34/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen entinen kaksplussalainen. Ensin palstailin nikillä, jossa oli numerona perässä mun ikäni (ja nyt tajusin, että siitä ekasta Kaksplussan kommentistani on jo kohta 23 vuotta), mutta kun joka vuosi vanheni, ei aina jaksanut vaihtaa nikkiä. Aika vakkari olin siellä. Nikeillä Delphi61,  ** (kutsuttiin "Nenäksi) ja Keittiönoita. En muista, missä järjestyksessä noi nikit mulla oli. Mummeliisan mui

Keittiönoidan muistan ja mm. Bootypeppin. Blume vedätti meitä kaikkia. Siellä syntyi parisuhteitakin, en muista enää nimiä. 

- n67v -

Vierailija
35/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 99 vuotta.

En puhu koskaan totta. Lähinnä trollaan.

Vierailija
36/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen entinen kaksplussalainen. Ensin palstailin nikillä, jossa oli numerona perässä mun ikäni (ja nyt tajusin, että siitä ekasta Kaksplussan kommentistani on jo kohta 23 vuotta), mutta kun joka vuosi vanheni, ei aina jaksanut vaihtaa nikkiä. Aika vakkari olin siellä. Nikeillä Delphi61,  ** (kutsuttiin "Nenäksi) ja Keittiönoita. E

Tulee vielä mieleen Rollolainen ja Rieputarallaa. 😊

Vierailija
37/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35 nyt kesälomalla ja sillon tulee selailtua palstaa kun ei oikein ole muuta tekemistä kuin auringon otto/sarjojen katselu.

Vierailija
38/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskajussa kohta syksy tulee ja minut voi tavata silloin,sepalus auki.

Vierailija
39/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M55. Kesälomalla. Mökillä.

Ei ole muuta tekemistä kuin saunoa, lueskella ja palstailla. Liian kuuma tehdä mökkiprojekteja kuin aamusta muutama tunti. 

Vierailija
40/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu N:o 39, harppujen huudattaja-pro

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi