Keitä täällä palstailee?
Olisi hauska tietää, montako meitä tällä palstalla pyörii. Voisit kertoa itsestäsi lyhyesti mitä haluat. Palstahulluista olisi myös kiva kuulla, jos voisitte kertoa kuka hulluista olet. Jotta laskurit ei menisi sekaisin, jokainen kertoo vain kerran eikä kommentoida toisten teksteihin, silloin kai onnistuu. Minä aloitan:
N50+ jumahtanut vahingossa tänne. Kommentoin harvakseltaan ja etsin hauskoja ketjuja. Kokemusta n. 2 v. palstailusta. Yritän päästä eroon, mikä ehkä ei nyt onnistu, jos tästä ketjusta tulee se hauska.
Kommentit (54)
Olen vihainen femcel N23. Palsta on femcel-yhteisön tärkein foorumi ja maailman johtava miesvihafoorumi.
67-vuotias nainen. Palstailin aikoinaan KaksPlussalla. Siellä alkoi sitten keskustelut hiipua vaikkakin se oli siitä kiva, että sinne pystyi laittamaan kuvia ja ruokakuvaketjut oli suosittuja (legendaarinen jo edesmennyt Mummeliisa Viipaleita-blogista oli ihan best). Moderointi ei siellä ollut niin nuukaa ja vähän päästä keskustelut pääsi IP-lehtien otsikoihin.
Nyt oikeen hirvittää, mitä kaikkia naiset siellä vertaili - kuvien kanssa. 😳
Vaihdan nimierkkiä nopeemmin kuin moni sukkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, 44V. Esiinnyn täällä eri hahmoissa, joilla riittää draamaa elämässään. Mm. Mies teki sitä ja tätä.
Olen mies, 43v. Minulla alkaa aina mm. Mieheni teki tai isäntä lähti ja tempasi tai tokaisi sohvalta...
Minä ja sata sivupersoonaa.
En avaudu sen tarkemmin.
Olen incel, hevonen, vegaani, feministi, koiranpaskottaja, koirienvihaaja, sekasyöjä, uskovainen, ateisti, lääkäri, eläkeläinen. Vain taivas on rajana.
Vierailija kirjoitti:
67-vuotias nainen. Palstailin aikoinaan KaksPlussalla. Siellä alkoi sitten keskustelut hiipua vaikkakin se oli siitä kiva, että sinne pystyi laittamaan kuvia ja ruokakuvaketjut oli suosittuja (legendaarinen jo edesmennyt Mummeliisa Viipaleita-blogista oli ihan best). Moderointi ei siellä ollut niin nuukaa ja vähän päästä keskustelut pääsi IP-lehtien otsikoihin.
Tämä nyt ei ole mitenkään soveliasta, mutta että tiedätte, mikä meno tuolla joskus oli. Löysin siis tämän:
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/onko-taeaellae-vielae-sitae-ketj…
Ja sitä ennen laitettiin kuvia rinnoista, mutta aina härskimmäksi meni. Miehet tietenkin kuolaamassa.
- n67v
Suomen ylimystö. Kuukausipalkka kymppitonnin luokkaa keskimäärin.
Olen läskivihaaja, käsken läskien syömään vähemmän koska se on tieteellista faktaa tapa laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen incel, hevonen, vegaani, feministi, koiranpaskottaja, koirienvihaaja, sekasyöjä, uskovainen, ateisti, lääkäri, eläkeläinen. Vain taivas on rajana.
Tätä Olen epäillytkin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen entinen kaksplussalainen. Ensin palstailin nikillä, jossa oli numerona perässä mun ikäni (ja nyt tajusin, että siitä ekasta Kaksplussan kommentistani on jo kohta 23 vuotta), mutta kun joka vuosi vanheni, ei aina jaksanut vaihtaa nikkiä. Aika vakkari olin siellä. Nikeillä Delphi61, ** (kutsuttiin "Nenäksi) ja Keittiönoita. En muista, missä järjestyksessä noi nikit mulla oli. Mummeliisan muistan oikein hyvin ja ne ruokaketjut. Jonkin aikaa olin muuten Kaksplussalla yksi moderaattoreista ja todellakaan moderointi ei ollut siellä kovin tiukkapipoista. Siirryin tänne, kun Kaksplussan palsta hiljeni.
Niin ja olen siis kohta 63v naisimmeinen. Kaksi aikuista lasta, kissa ja koira. Työelämässä vielä, joskin nykyisin vain osa-aikaisena, eläkepäiviä odottelen. Tämän nykyisen nikkini sain pari vuotta sitten, kun joku tällä palstalla kutsui mua reippaaksi ja tunnolliseksi lampaaksi. Olinkin sitä ennen jo miettinyt, millä nikillä voisin tänne rekkautua. Täällä olen notkunut noin 10 vuotta.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen entinen kaksplussalainen. Ensin palstailin nikillä, jossa oli numerona perässä mun ikäni (ja nyt tajusin, että siitä ekasta Kaksplussan kommentistani on jo kohta 23 vuotta), mutta kun joka vuosi vanheni, ei aina jaksanut vaihtaa nikkiä. Aika vakkari olin siellä. Nikeillä Delphi61, ** (kutsuttiin "Nenäksi) ja Keittiönoita. En muista, missä järjestyksessä noi nikit mulla oli. Mummeliisan mui
Keittiönoidan muistan ja mm. Bootypeppin. Blume vedätti meitä kaikkia. Siellä syntyi parisuhteitakin, en muista enää nimiä.
- n67v -
Mies 99 vuotta.
En puhu koskaan totta. Lähinnä trollaan.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen entinen kaksplussalainen. Ensin palstailin nikillä, jossa oli numerona perässä mun ikäni (ja nyt tajusin, että siitä ekasta Kaksplussan kommentistani on jo kohta 23 vuotta), mutta kun joka vuosi vanheni, ei aina jaksanut vaihtaa nikkiä. Aika vakkari olin siellä. Nikeillä Delphi61, ** (kutsuttiin "Nenäksi) ja Keittiönoita. E
Tulee vielä mieleen Rollolainen ja Rieputarallaa. 😊
N35 nyt kesälomalla ja sillon tulee selailtua palstaa kun ei oikein ole muuta tekemistä kuin auringon otto/sarjojen katselu.
Puskajussa kohta syksy tulee ja minut voi tavata silloin,sepalus auki.
M55. Kesälomalla. Mökillä.
Ei ole muuta tekemistä kuin saunoa, lueskella ja palstailla. Liian kuuma tehdä mökkiprojekteja kuin aamusta muutama tunti.
Hullu N:o 39, harppujen huudattaja-pro
Tohtoreita