Keitä täällä palstailee?
Olisi hauska tietää, montako meitä tällä palstalla pyörii. Voisit kertoa itsestäsi lyhyesti mitä haluat. Palstahulluista olisi myös kiva kuulla, jos voisitte kertoa kuka hulluista olet. Jotta laskurit ei menisi sekaisin, jokainen kertoo vain kerran eikä kommentoida toisten teksteihin, silloin kai onnistuu. Minä aloitan:
N50+ jumahtanut vahingossa tänne. Kommentoin harvakseltaan ja etsin hauskoja ketjuja. Kokemusta n. 2 v. palstailusta. Yritän päästä eroon, mikä ehkä ei nyt onnistu, jos tästä ketjusta tulee se hauska.
Kommentit (54)
Yritän vain aina keksiä jotain mahdollisimman inhottavaa sanottavaa kaikille. Olen syrjäytynyt eikä minua kiinnosta yrittää nousta sieltä, vaan haluan kostaa koko maailmalle.
PORILAINEN työtön tradenomi Hönö Tiainen, unelmoin kanssaeläjien henkilökohtaisista katastrofeista, esim. työttömyydestä, vararikoista ymv
Palstailen 07-23 joka päivä!
Välillä kyllä herää epäilys Onko täällä juurikaan ns. aitoja tyyppejä kirjoittamassa, kun tuntuu että valtaosa porukasta on jotain vauvafoorumin palkkaamia riitelijöitä jotta saataisiin klikkauksia tai jotain. Foorumi pyörimään kun aitoja kirjoittajia ei ole. On niin kaavoihin kangistunutta tää kirjoittelu täällä että epäilykset herää.
Vierailija kirjoitti:
Yritän vain aina keksiä jotain mahdollisimman inhottavaa sanottavaa kaikille. Olen syrjäytynyt eikä minua kiinnosta yrittää nousta sieltä, vaan haluan kostaa koko maailmalle.
Niin minäkin. Ryyppään ja palstailen.
Erään hallituspuolueen kansanedustaja. Kirjoittelen lähinnä poliittisiin aiheisiin kärjistäen saadakseni agendani näkyviin, ja haitalliset ideologiat niiden ansaitsemaan valoon. Kirjoittelen joskus myös muihin aiheisiin.
Olen nimeltämainitsemattoman tahon palkkalistoilla vaikuttamassa mielipiteisiin.
Päivänkakkara palstahullu: rakastaa ei rakasta rakastaa ei rakasta rakastaa jne jne... lyö kerran lyö aina on kysymys??? Kausittain jumittunut tänne. Eläkeläinen eli ikää on jo.
Nainen 30+ pitkällä saikulla pahan murtuman vuoksi. On aikaa tapettavaksi. Selailen, katselen ja joskus asiallisesti kirjoittelen.
Yksinäinen keski-ikäinen nainen. Seuraan kiinnostuksen kohteitteni viestittelyä. Poistot ja huonot trollit ärsyttävät.
Olen iäkäs luvaton lääkäri. Hoidan ihmisiä lain sallimissa rajoissa. Tiedän asioista oikeasti, en trollaa ikinä. Kun olen suositellut oikeaa lääkäriä, niin hän on tehnyt saman diagnoosin.
En vain saa kirjoittaa reseptejä. 🤒🤕😷
Työtä etsivä korkeakoulutettu. Introvertti mamma
Olen vihaaja. Yleensä olen sovinisti ja vihaan naisia, mutta tärkeämpää kuin naisten vihaaminen minulle on lyödä lyötyä joten jos joku mies on tosi heikoilla niin hänen puolelleen en mene vaan tekeydyn naiseksi ja alan kiusata tätä miestä. Esim syrjittyjen etäisien puolella En koskaan ole vaikka olen itsekin mies. En ole koskaan sen puolella joka on Suomen viranomaiskoneiston rattaissa heikon asemassa, koska häviäjän puolella ei kannata olla.