Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä täällä palstailee?

Vierailija
05.06.2024 |

Olisi hauska tietää,  montako meitä tällä palstalla pyörii. Voisit kertoa itsestäsi lyhyesti mitä haluat. Palstahulluista olisi myös kiva kuulla, jos voisitte kertoa kuka hulluista olet. Jotta laskurit ei menisi sekaisin, jokainen kertoo vain kerran eikä kommentoida toisten teksteihin, silloin kai onnistuu. Minä aloitan:

N50+ jumahtanut vahingossa tänne. Kommentoin harvakseltaan ja etsin hauskoja ketjuja. Kokemusta n. 2 v. palstailusta. Yritän päästä eroon, mikä ehkä ei nyt onnistu, jos tästä ketjusta tulee se hauska.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihaaja. Yleensä olen sovinisti ja vihaan naisia, mutta tärkeämpää kuin naisten vihaaminen minulle on lyödä lyötyä joten jos joku mies on tosi heikoilla niin hänen puolelleen en mene vaan tekeydyn naiseksi ja alan kiusata tätä miestä. Esim syrjittyjen etäisien puolella En koskaan ole vaikka olen itsekin mies. En ole koskaan sen puolella joka on Suomen viranomaiskoneiston rattaissa heikon asemassa, koska häviäjän puolella ei kannata olla. 

Vierailija
42/54 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vain aina keksiä jotain mahdollisimman inhottavaa sanottavaa kaikille. Olen syrjäytynyt eikä minua kiinnosta yrittää nousta sieltä, vaan haluan kostaa koko maailmalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORILAINEN työtön tradenomi Hönö Tiainen, unelmoin kanssaeläjien henkilökohtaisista katastrofeista, esim. työttömyydestä, vararikoista ymv

Palstailen 07-23 joka päivä!

Vierailija
44/54 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä herää epäilys Onko täällä juurikaan ns. aitoja tyyppejä kirjoittamassa, kun tuntuu että valtaosa porukasta on jotain vauvafoorumin palkkaamia riitelijöitä jotta saataisiin klikkauksia tai jotain. Foorumi pyörimään kun aitoja kirjoittajia ei ole. On niin kaavoihin kangistunutta tää kirjoittelu täällä että epäilykset herää. 

Vierailija
45/54 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/54 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän vain aina keksiä jotain mahdollisimman inhottavaa sanottavaa kaikille. Olen syrjäytynyt eikä minua kiinnosta yrittää nousta sieltä, vaan haluan kostaa koko maailmalle. 

Niin minäkin. Ryyppään ja palstailen.

Vierailija
47/54 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään hallituspuolueen kansanedustaja. Kirjoittelen lähinnä poliittisiin aiheisiin kärjistäen saadakseni agendani näkyviin, ja haitalliset ideologiat niiden ansaitsemaan valoon. Kirjoittelen joskus myös muihin aiheisiin.

Vierailija
48/54 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimeltämainitsemattoman tahon palkkalistoilla vaikuttamassa mielipiteisiin.

49/54 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋

Vierailija
50/54 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänkakkara palstahullu: rakastaa ei rakasta rakastaa ei rakasta rakastaa jne jne... lyö kerran lyö aina on kysymys??? Kausittain jumittunut tänne. Eläkeläinen eli ikää on jo.

Vierailija
51/54 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 30+ pitkällä saikulla pahan murtuman vuoksi. On aikaa tapettavaksi. Selailen, katselen ja joskus asiallisesti kirjoittelen. 

Vierailija
52/54 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen keski-ikäinen nainen. Seuraan kiinnostuksen kohteitteni viestittelyä. Poistot ja huonot trollit ärsyttävät.

Vierailija
53/54 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iäkäs luvaton lääkäri. Hoidan ihmisiä lain sallimissa rajoissa. Tiedän asioista oikeasti, en trollaa ikinä. Kun olen suositellut oikeaa lääkäriä, niin hän on tehnyt saman diagnoosin.

En vain saa kirjoittaa reseptejä. 🤒🤕😷

Vierailija
54/54 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä etsivä korkeakoulutettu. Introvertti mamma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän