Onko teidän perheessä jo kaikilla crocksit??
Kommentit (21)
Kerrostaloeläjänä ja mökittömänä niille ei olis kauheesti käyttöä. Muuten voisi olla ihan mukavat, en ole koskaan kokeillut...
mutta eiköhän ne meillekkin vielä rantaudu. = )
Hirveen näköset ne kyllä mun mielestä on enkä ymmärrä ku toiset hiimailee niillä kesät talvet kaupungillaki...
En itse olisi moisia syöpäkenkiä hommannut.
kokkien trendijalkineet, oliko se nyt 10 vuotta sitten. Silloin muistan jonkun kokin niitä kehuneen hyviksi keittiössä ja ravintolahommissa, kaikki kuulemma hamstrasivat niitä.
meillä ei nelihenkisessä perheessä ollut niitä silloin, eikä ole nyt. rumia vaikka varmaan käytännöllisiä suurkeittiössä tai sairaalassa
Itselläni on feikit ja aidot ja eroa on todella kuin yöllä ja päivällä . Minulle myös valekenkä sopii, mutta lapselle en ostaisi. Ei ole niin tukeva ja muotoutuva kuin aito.
että se mökki tai roskakatos on todellakin se ainoa paikka missä niiden kanssa kannattaa liikkua???!!!! Aikuinen akka neonvihreät muovikengät jalassa kaupungilla on karseinta mitä silmään voi ikinä osua!!!!
Missä tilanteessa niitä on tarkoitus käyttää? Sisälläkö? Vai sandaaleina?
Musta ne on ihan karseen näkösiä kenkiä.
loistavat pihahommissa ja roskista viedessä tai postia hakiessa.
Nuorimmaisella 4v. ja miehellä ei vielä ole. Unohdin ostaa viimeisimällä soppailu reissulla tytölle vaikka ne olivat ostoslistalla.
Kesäkuun lopussa syntyvälle vauvalle olen tilannut ulkomaisesta nettikaupasta. Sieltä saa kokoja 13-15.
Mies ei halua, muilla on. Kesäisin en paljon muita kenkiä käytäkään. Aivan loistavat!
Ei oo, ei tuu, ei tipu lämpöö enkä sano juu
ei mua hilpeet croksit vie minnekkään
se on kyllä nou tänk juu!!!!!!
Mutta nyt pihalla ja veneellä tajunnut, kuinka hyvät on. :)
aivan ihanat ovat jalassa, ei voi valittaa :)
Lapset tykkävät myös, hyvin mieluusti ne laittavat jalkaansa.
Mies ei ensin tykännyt, ja tuumasi, että "ei koskaan", mutta itsepäisesti ostin, ja kappas, kylläpä vaan käyttää niitä, ja jopa tykkääkin niistä ;)