Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mikä on se punainen lanka jolla estät laukeamasta yhdynnässä liian äkkiä?

Vierailija
05.06.2024 |

Kertokaapa miehet kommentteja ja kokemuksianne, miten pitkittää seksiä?

Itselläni ongelma on aika akuutti kun seksiä on melko vähän kiireisen ja väsyttävän ruuhkavuosien takia ja sitten kun sitä on niin se on todella nopeaa. Lisäksi tuntuu, että olen niin tiukkaan hermotettu että yhdyntä tuntuu aloituksesta alkaen olevan heti lähestyvä orgasmi. Eli ei ole mitään tunnottomuuden vaihetta jolloin voisi vaan panna. Miten ylipäätään on mahdollista, että mies sanoo yhdynnän tuntuvan erittäin ihanalta, mutta sitten kumminkaan ei laukea? No joo, olen minäkin joskus kestänyt pidempään. Mahtaako se olla stressi tai mikälie, herkistää entisestään laukeamaan.

Keskeytykset joo, tiedetään mutta se tuo taukoa panoon ja vähentää läheisyyttä. Vaikka olisi liikkumatta emättimessä niin saattaa laueta silti. Runkkaaminen vie haluja, sekään ei ole hyvä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oikeastaan päinvastoin, nalli ei tahdo palaa millään ja paikat ihan turtana. Vaimo laukeaa kymmenen kertaa täristen ja pyytää lopettamaan ettei jaksa enää, ei edes hoidella minua - joten runkkaan lopuksi lavuaariin.

Ette tietenkään usko, mutta joskus näinkin

kyllä tollaistakin on, mulla yksi kaveri jolla ei tule toisella kertaa millään ja yksi tapailemani nainen kertoi, että sitä pani yksi mies takaapäin tunnin ja sit se mies piti hoidella käsin. tosin itselle ei kiva kuulla, kun olen max 1min muna.

Helvetin outoa kuulla, että joku panee tunnin eikä edes laukea. Onko se muna puutunut vai ajatukset ihan muualla ja miten sitten seisoo jos ei edes haluta laukeamiseen asti. No, meitä on joka lähtöön.

Meilläkin nainen on useimmiten ollut seksihalukas ihminen, mutta ikinä ei ole saanut orgasmiaan muutakuin seksileluilla.

Vierailija
22/23 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut tuota ongelmaa, paremminkin ei tule ajoissa ja pahimmillaan ei lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tulee ihan liian nopeasti. En kestä viittä minuuttia, vaikka mitä tekisin. "Pitkä pano" olis mulle 5min. Toisin kuin suurimmalla osalla niin minulla kesti vielä ennen nykyisen vaimoni tapaamista aivan liian kauan tulla. Pisimmät yhdynnät kirjaimellisesti tunninkin mittaisia. Harva nainen tykkäs siitä. 

Nykyinen vaimoni on todella seksuaalinen ja seksiä on noin joka toinen päivä. Nyt kolme päivää peräkkäin. Silti en aina ehdi edes vaimoon sisään kun tulee. Vaimolta itseltään siihen menee helposti 30 - 60min. 

Joudumme aloittamaan niin etten anna hänen juuri edes koskea minua. Autan häntä parhaani mukaan tulemaan ennen kuin edes tarjoan sisään. Eli joko odotan 30min ja oma suoritus 1- 2min, tai saatan tulla parista vedosta jo sen alkuvaiheen aikana vaimoni käteen.

Vaimo vaan nauraa, että "hyvä minun pillu yhä toimii". Minua itseäni se hävettää ja vitu

Omalla kohdalla laukeamista on lisännyt seksin vähentyminen, paineet seksin hyvyydestä, ehkä jätetyksi tulemisen pelko (ajaa miestä nalkittamaan naista nopealla laukeamisella?), mahdollisesti liian säännöllinen alkoholin käyttö voi lisätä jollain tavalla aivokemian kontrollien vaikeutta.

Miksi pitää käyttää alkoholia jos se kerran haittaa seksielämää. Vai onko alkoholi tärkeämpää kuin seisokki ja yhdynnän onnistuminen?  Olisiko alkoholin käytön syytä sekin, ettei vaiimo enää halua seksiä usein. Mutta jatkamalla entiseen tapaan ei ole kohta seisokkia ollenkaan, joten ongelma poistuu. Elämä on valintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme