Kumman kellon ostaisit? Rolex Submariner vai Omega Seamaster?
Onko mielipiteitä tai kokemuksia? Jos olette itse joutuneet saman valinnan eteen, niin kumman valitsitte?
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omega ilman muuta....tai osta molemmat...
Kellot on hyvä sijoitus joka nostaa arvoaan.
Tietyt käsilaukut kuuluu samaan kategoriaan. Valitettavasti niitä pidetään naisten hömppänä ja harrastajat haukutaan täällä maan rakoon, käsketään lahjoittamaan rahat hyväntekeväisyyteen.
Suurin osa näistä luksus- ja merkkituotteista onkin hömpää jossa laatu ei vastaa hintaa vaan mielikuvilla myydään - ihan tuotteesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Seamaster. Tyylikkäämpi ja nostaa arvoaan.
Taitaa kuitenkin Submarinerin arvonkehitys olla hieman toista luokkaa kuin tusina-omegan :P
Omega on edullisempi ja ylipäätään saatavilla. Submarineria täytyy jonottaa vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta molemmat. Seamaster pelkkään merikäyttöön ja Submariner sukellusveneeseen.
Breitling Aviator sitten jos joskus menee lentsikalla?
ps. Onko Seamaster nolo ruotsinlaivalla?
Junaan Omega Railmaster. Ja autolla ajoon Vacheron Constantin Historiques American.
Ja kun tarkistelet tiluksiasi ratsain cowboy -hattu päässä, niin ranteessa pitää olla Omega Rancero.
Vierailija kirjoitti:
Valitse Grand Seiko. Saat huippulaatua hyvään hintaan. Tosin Grand Seikon laatua ymmärtävät ainoastaan kelloharrastajat joten terassilla ei kateelliset tuijota.
Mitä jos kertoisin että ainakaan Suomessa ei about kukaan edes tunnista mikä kelläkin on ranteessa. Jos haluaa tulla huomatuksi, niin kannattaa laittaa kellorahat vaikka autoon.
T. Seikon (5), Omegan ja Rolexin onnellinen omistaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin Thaimaasta aidon Rolexin. Yllättävän edullinen oli kyllä. On tyylikäs.
Tomiiko patterilla? Niinkuin aidon Rolexin pitääkin?
Tiesitkö, että Rolex teki patterikellojakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta molemmat. Seamaster pelkkään merikäyttöön ja Submariner sukellusveneeseen.
Breitling Aviator sitten jos joskus menee lentsikalla?
ps. Onko Seamaster nolo ruotsinlaivalla?
Junaan Omega Railmaster. Ja autolla ajoon Vacheron Constantin Historiques American.
Ja kun tarkistelet tiluksiasi ratsain cowboy -hattu päässä, niin ranteessa pitää olla Omega Rancero.
Näin se menee. Kello tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin Thaimaasta aidon Rolexin. Yllättävän edullinen oli kyllä. On tyylikäs.
Tomiiko patterilla? Niinkuin aidon Rolexin pitääkin?
Tiesitkö, että Rolex teki patterikellojakin?
Tekivät kunnes niitä alkoi saamaan liian halvalla ja piti erottautua paskemmalla tekniikalla :D
Kaappikello ainoa järkevä ostos.
Vierailija kirjoitti:
Aidon Beckerin kun sais...
Vierailija kirjoitti:
Rannekelloa pidetään ranteessa ja taskukelloa taskussa, joten kaappikelloa pidetään kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ikävä kantaa ranteessa.
Jokin Breitlingin malleista olisi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rannekelloa pidetään ranteessa ja taskukelloa taskussa, joten kaappikelloa pidetään kaapissa.
Eli nämä ns. kelloharrastajat ovat todellisuudessa kaappikelloharrastajia koska ranteessa voi pitää vain niin montaa kerrallaan?
Itselleni Bondin Seamaster on se kello, jonka pidän aina. Rolexia pitkään mietin, mutta ei sitten oikein ole iskenyt. Tudor myös hyvä, mutta Seamaster klassikko on ikuinen. Mulla on muutama erilainen Seamaster.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni Bondin Seamaster on se kello, jonka pidän aina. Rolexia pitkään mietin, mutta ei sitten oikein ole iskenyt. Tudor myös hyvä, mutta Seamaster klassikko on ikuinen. Mulla on muutama erilainen Seamaster.
Tudor on halusin Rollen muttei ollut varaa kello :D
Paljonko nuo maksaa? Minulla maksimi rannekellolle on noin 30 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko nuo maksaa? Minulla maksimi rannekellolle on noin 30 euroa.
Kerrot 30 300:lla niin aletaan olla lähellä.
Lidlis on välillä myynnissä myös hyviä kelloja 9,9 €