Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman kellon ostaisit? Rolex Submariner vai Omega Seamaster?

Vierailija
05.06.2024 |

Onko mielipiteitä tai kokemuksia? Jos olette itse joutuneet saman valinnan eteen, niin kumman valitsitte?

Kommentit (186)

Vierailija
141/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo molemmat ole sellaista massakamaa, ehkä joku Voutilainen olis parempi.

Vierailija
142/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Submariner = Sukellusveneilijä? Kestää painetta ja meren kosteuden? Seamaster = Merimestari? Sukella mereen? Omega = omega and alpha? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan.

Vierailija
144/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitse Grand Seiko. Saat huippulaatua hyvään hintaan. Tosin Grand Seikon laatua ymmärtävät ainoastaan kelloharrastajat joten terassilla ei kateelliset tuijota.

Mitä jos kertoisin että ainakaan Suomessa ei about kukaan edes tunnista mikä kelläkin on ranteessa. Jos haluaa tulla huomatuksi, niin kannattaa laittaa kellorahat vaikka autoon.

T. Seikon (5), Omegan ja Rolexin onnellinen omistaja 

Eihän sillä ole mitään väliä noteeraako kukaan mikä kello on ranteessa kun itse tietää mikä se on. 

Vierailija
145/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni Bondin Seamaster on se kello, jonka pidän aina. Rolexia pitkään mietin, mutta ei sitten oikein ole iskenyt. Tudor myös hyvä, mutta Seamaster klassikko on ikuinen. Mulla on muutama erilainen Seamaster.

Tudor on halusin Rollen muttei ollut varaa kello :D

Ostan tuudorin kun vaaka näyttää 80kg. Submarinerkin kävisi, mutta jos haluaa uuden niin pitää jonottaa jopa vuosikausia. 

Vierailija
146/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kumman vaan. Jos Rolexiin varaa niin sen, koska jälleenmyyntiarvo vielä Omegaakin parempi. Itselläni Omega ja on loppuelämän kello. 

Vierailija
147/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitse Grand Seiko. Saat huippulaatua hyvään hintaan. Tosin Grand Seikon laatua ymmärtävät ainoastaan kelloharrastajat joten terassilla ei kateelliset tuijota.

Mitä jos kertoisin että ainakaan Suomessa ei about kukaan edes tunnista mikä kelläkin on ranteessa. Jos haluaa tulla huomatuksi, niin kannattaa laittaa kellorahat vaikka autoon.

Eihän sillä ole mitään väliä noteeraako kukaan mikä kello on ranteessa kun itse tietää mikä se on. 

Nykyään moni ostaa Rolexin ihan vain sen takia että muut huomaisivat. Kuitenkaan eivät ymmärrä itsekään kelloista yhtään mitään.

Vierailija
148/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitse kumpaakaan. Minulle riittää ihan tavallinen edullinen rannekello silloin kun kelloa tarvitsen. En brassaile kalliilla leluilla.

Omaksi iloksi voi ostaa. Kaikki eivät tykkää laittaa rahojaan samanlaisiin kohteisiin. Mikä olet arvostelemaan toisten ostoksia? 

Vierailija
149/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo molemmat ole sellaista massakamaa, ehkä joku Voutilainen olis parempi.

No olisi. Hinta on vain 90 000-600 000 euroa. Kalliimpiakin löytyy. Pitkä jonotusaika. Ai jai. Semmoisen ostaisin miehelle lahjaksi jos lotossa napsahtaisi. Ne on hienoja kelloja. 

Vierailija
150/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi Jaeger Le-Coultre? Minun mielestäni se on paras ja arvostetuin suurista valmistajista.

Vierailija
151/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sillä itselleni olekaan, mutta jos joku laittaa 10k€ Rolexiin saadakseen "statusta" ja sitten kukaan ei huomaakaan, niin voihan siinä olla hienoinen pettymys edessä.

Vierailija
152/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sillä itselleni olekaan, mutta jos joku laittaa 10k€ Rolexiin saadakseen "statusta" ja sitten kukaan ei huomaakaan, niin voihan siinä olla hienoinen pettymys edessä.

Joku voi laittaa sen 10k levysoittimeen tai veneen lisävarusteisiin. 

Vierailija
153/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vote ois kyllä kova.

Vierailija
154/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku voi laittaa sen 10k levysoittimeen tai veneen lisävarusteisiin. 

Veneellä kyllä saisi statusta, mutta saako kymppitonnilla ns. kunnollista? Olen maakrapu, enkä ole kuin soudellut järvellä.

Hifi-ukot vie kyllä voiton jos hifistelemään aletaan. Tosin siinä voi saada myös hullun maineen ulkopuolisten silmissä. 

Vierailija
155/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Omega Shemale.

Vierailija
156/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaappikello ainoa järkevä ostos.

Aidon Beckerin kun sais... 

Mulla on aito Wecker tuossa yöpöydällä. On hyvä.

Vierailija
157/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casio F91W

Vierailija
158/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta Subi - sellainen löytyykin tuolta laatikosta kolme muun automaattikellon kanssa (yksi Patek).

Vierailija
159/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme sveitsiläistä kelloa on, pari vähemmän laadukasta. Omegasta pidän eniten. Kovasti himoitsen Omegan Constellation 29 mm, Aventurasta valmistettu, vihreä, 18K. Hinta on viisinumeroisen, mutta vielä sen ostan. Ja ihan vain omaksi iloksi. Jokaisella on se oma juttunsa. 

N57

Vierailija
160/186 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta Citizen tai casio. Säästät pitkän pennin ja näet ajan myös. 

Et näköjään ymmärrä, että laatukellot voivat olla intohimo:) 

N27

Ainakin Casio on kuulemma God Tier luokkaa   ; )

Ja ihan asian vierestä: Citizenin Promaster diver eco drive  ja Casion G-shock sekin 'aurinko kellona' . Noissa on   ainakin vastinetta vähemmällä rahalla, ja käyttövarmoja kuin mitkä. Mainittu koska omassa ranteessa. Eikä vaihdu ainakaan otsikossa mainittuihin merkkeihin : )

(Seikoja vilkuiltu viimeksi, ei vaan sekuntti viisari osunut "Tuna" mallissa 'kohdalleen', oli siis ehta Seiko heh)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi