Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille jotka haukutte suomalaisia naisia

Vierailija
04.06.2024 |

Aina saa lukea kuinka naiset ovat kauniimpia ja luonteeltaan parempia muualla. Miksi te prinssit ette hae itsellenne naista ulkomailta kun ne ovat siellä niin mahtavia?

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä kehopositiivisia feministejä naisina, vaikka niillä pillu onkin.

Mahtavatkohan kyseiset naiset pitää sinuakaan vastavuoroisesti miehenä? 

Minua ei kiinnosta v i t t u a k a a n mitä jotkut annika saarikon kaltaiset tantat minusta ajattelee.

Annika kieltämättä on hieman..sanoisinko vähemmän kaunis mutta eipä häntä älylläkään ole pilattu.

Vierailija
102/120 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi ottaa omaksi kun esimerkiksi thaimaalaisia naisia on hyvin saatavilla muutenkin? He ovat naisellisia ja miellyttäviä ihmisiä mitä nyt heihin olen tutustunut syvällisemmin viimeisen 7 vuoden aikana.

Thaimaalaisen määkimistä ei kukaan normaali mies kestä. Micromunaisten on kai pakko?

Taidat tykätä isosta mustasta ainakin mielikuvituksessasi

Ei mustissa mitään vikaa ole! Musti on meidän koira!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiivisuus on keksitty vain tekosyyksi olla lihava. Olla lihava ja mättää herkkuja naamaan ja silloinkin kun ollaan dieetillä popsitaan salaa makkaraa vessassa.

Sinä olet keksinyt kehopositiivisuudesta haukkumasanan, jolla purkaa vihaansa ylipainoisia kohtaan. Kehopositiivisuus koskee kaikenlaisia kehoja; vammautuneita, vitiligoja, ihosairaita, amputoituja, karvaisia, ihan kaikkia.

Vierailija
104/120 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista miehistä n 19% on narsistipiirteisiä ja naisvihamielisiä Peter Paneja. 

Vierailija
105/120 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavatkohan kyseiset naiset pitää sinuakaan vastavuoroisesti miehenä? 

Minua ei kiinnosta v i t t u a k a a n mitä jotkut annika saarikon kaltaiset tantat minusta ajattelee.

Kakarahan sua pidetään.  Niin miehet kuin naiset. Voi sulla olla ikääkin, mutta nyt on kyse henkisestä iästä.

Hah hah, juu.

Asia kunnossa.

Vierailija
106/120 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku, mutta suomalaisnaiset ovat yltiövasemmistolaisia.

Vierailija
107/120 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa. Olen mies.

Vierailija
108/120 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen onnellisesti naimisissa ihanan, tavallisen suomalaisen naisen kanssa, on pakko ihan empiirisen havainnoinnin perusteella todeta, että tuntemani ulkomailta puolison Suomeen tuoneet miehet ovat lähes poikkeuksetta löytäneet hyvin kauniita ja hyvin miellyttäviä naisia. 

Vierailija
109/120 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on Turkista. Kaverin vaimo on serbialainen. Toisen ystävän vaimo on filippiineiltä. Työkaveri muutti juuri Viroon virolaisen naisystävänsä kanssa asumaan.

Suomalaiselle miehelle on paljon kysyntää Suomen ulkopuolella. Valittavat suomiakat taidetaan korvata vähitellen.

Vierailija
110/120 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika mainio kokemus kun olin Italiassa, niin ensimmäistä kertaa elämässäni naiset teki aloitteita. Olen tällainen harvenevahiuksinen, pitkä vaalea laihaläski rillipää. Ja ei voi kyllä samana päivänä puhua suominaisista kuin näistä kuumista italiattarista. 

m41

Vierailija
111/120 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi mussukat on ihkuja ja tosi söpöjä kun hermostuvat.

Vierailija
112/120 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kommentit on 80% Hybridikeskuksen/Mossadin/Venäjän/muun mielipidevaikuttajan lähettämiä (saavat siis palkkaa tuosta), tarkoituksena jakaa kansaa. Loput on sitten suomalaisia vässyköitä.

Vierailija
113/120 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä on Turkista. Kaverin vaimo on serbialainen. Toisen ystävän vaimo on filippiineiltä. Työkaveri muutti juuri Viroon virolaisen naisystävänsä kanssa asumaan.

Suomalaiselle miehelle on paljon kysyntää Suomen ulkopuolella. Valittavat suomiakat taidetaan korvata vähitellen.

mielenkiintoista, miten virolaisilla ja turkkilaisilla palstoilla puhutaan samoja juttuja, mutta vaan toisinpäin. miten virolaiset ja turkkilaiset miehet kyllä saavat vaimoja muualta, kuten Suomesta! 

Vierailija
114/120 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset kommentit on 80% Hybridikeskuksen/Mossadin/Venäjän/muun mielipidevaikuttajan lähettämiä (saavat siis palkkaa tuosta), tarkoituksena jakaa kansaa. Loput on sitten suomalaisia vässyköitä.

Jep. Hybridisotaa ja samoja juttuja löytyy ihan samoilla ideoilla muun maalaisten keskustelusivuilta myöskin. Samaa "miehet hakee naiset ulkomailta, ei halua omanmaalaisia" tai "naiset hakee miehet ulkomailta, ei omanmaalaisia"

Tarkoitus on venäjän ja kiinan hajoittaa maat sisältäpäin. 

Vierailija
115/120 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvataanko turkkilaiset, serbialaiset, filipinot ja virolaiset valittavat akat myös?

Jos kaverisi ovat samanlaisia kun sinä olet niin ei ihme että pitää hakea ulkomailta eukko. Miksi muuten aina roudaatte ne ulkomaan elätit tänne, miksi ette pysy näiden ihanuuksien kotimaassa? Sinäkin tunnut oikein boostaavan suomalaisten häviämistä pallolta, bravo

Vierailija
116/120 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aika mainio kokemus kun olin Italiassa, niin ensimmäistä kertaa elämässäni naiset teki aloitteita. Olen tällainen harvenevahiuksinen, pitkä vaalea laihaläski rillipää. Ja ei voi kyllä samana päivänä puhua suominaisista kuin näistä kuumista italiattarista. 

m41

Älä nyt viitsi incöl. Italialaiset naiset ovat erittäin kranttuja miesten suhteen ja miksi eivät olisi, ovat itse nättejä ja maa täynnä mallin näköisiä miehiä. Niille ei todellakaan mikään punkero keski-ikäinen peruspertti kelpaa LOL.

Enemmänkin ihmetyttää miten tyhmänä pidät muita jos luulet että tämä menisi läpi. 

Vierailija
117/120 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m41

Tollo luuli että jotkut prostituoidut jotka yrittivät saada asiakkaan olisivat olleet paikallisia naisia jotka ovat lääpällään tähän pönttöön :D  (Italia on täynnä prosseja, monista eri maista)

Vierailija
118/120 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvataanko turkkilaiset, serbialaiset, filipinot ja virolaiset valittavat akat myös?

Jos kaverisi ovat samanlaisia kun sinä olet niin ei ihme että pitää hakea ulkomailta eukko. Miksi muuten aina roudaatte ne ulkomaan elätit tänne, miksi ette pysy näiden ihanuuksien kotimaassa? Sinäkin tunnut oikein boostaavan suomalaisten häviämistä pallolta, bravo

Ymmärsit ihan väärin. Ne ulkomaalaiset naiset tulee tänne etsimään miehiä kun kotimaiden miehet on vääränlaisia.

Myöskin aika rasistinen vastaus. Ilmiannettu.

Vierailija
119/120 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän miehet hakevatkin. Siitä vasta suomalaisnaiset suuttuvatkin.

Vierailija
120/120 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen liian ruma, tyhmä, köyhä ja saamaton kaikille naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä