Kysymys miehille jotka haukutte suomalaisia naisia
Aina saa lukea kuinka naiset ovat kauniimpia ja luonteeltaan parempia muualla. Miksi te prinssit ette hae itsellenne naista ulkomailta kun ne ovat siellä niin mahtavia?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi ottaa omaksi kun esimerkiksi thaimaalaisia naisia on hyvin saatavilla muutenkin? He ovat naisellisia ja miellyttäviä ihmisiä mitä nyt heihin olen tutustunut syvällisemmin viimeisen 7 vuoden aikana.
Thaimaalaisen määkimistä ei kukaan normaali mies kestä. Micromunaisten on kai pakko?
Taidat tykätä isosta mustasta ainakin mielikuvituksessasi
Ei mustissa mitään vikaa ole! Musti on meidän koira!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä kehopositiivisia feministejä naisina, vaikka niillä pillu onkin.
Kehopositiivisuus on keksitty vain tekosyyksi olla lihava. Olla lihava ja mättää herkkuja naamaan ja silloinkin kun ollaan dieetillä popsitaan salaa makkaraa vessassa.
Sinä olet keksinyt kehopositiivisuudesta haukkumasanan, jolla purkaa vihaansa ylipainoisia kohtaan. Kehopositiivisuus koskee kaikenlaisia kehoja; vammautuneita, vitiligoja, ihosairaita, amputoituja, karvaisia, ihan kaikkia.
Suomalaisista miehistä n 19% on narsistipiirteisiä ja naisvihamielisiä Peter Paneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä kehopositiivisia feministejä naisina, vaikka niillä pillu onkin.
Mahtavatkohan kyseiset naiset pitää sinuakaan vastavuoroisesti miehenä?
Minua ei kiinnosta v i t t u a k a a n mitä jotkut annika saarikon kaltaiset tantat minusta ajattelee.
Kakarahan sua pidetään. Niin miehet kuin naiset. Voi sulla olla ikääkin, mutta nyt on kyse henkisestä iästä.
Hah hah, juu.
Asia kunnossa.
En hauku, mutta suomalaisnaiset ovat yltiövasemmistolaisia.
Vaikka olen onnellisesti naimisissa ihanan, tavallisen suomalaisen naisen kanssa, on pakko ihan empiirisen havainnoinnin perusteella todeta, että tuntemani ulkomailta puolison Suomeen tuoneet miehet ovat lähes poikkeuksetta löytäneet hyvin kauniita ja hyvin miellyttäviä naisia.
Tyttöystävä on Turkista. Kaverin vaimo on serbialainen. Toisen ystävän vaimo on filippiineiltä. Työkaveri muutti juuri Viroon virolaisen naisystävänsä kanssa asumaan.
Suomalaiselle miehelle on paljon kysyntää Suomen ulkopuolella. Valittavat suomiakat taidetaan korvata vähitellen.
Oli aika mainio kokemus kun olin Italiassa, niin ensimmäistä kertaa elämässäni naiset teki aloitteita. Olen tällainen harvenevahiuksinen, pitkä vaalea laihaläski rillipää. Ja ei voi kyllä samana päivänä puhua suominaisista kuin näistä kuumista italiattarista.
m41
Suomi mussukat on ihkuja ja tosi söpöjä kun hermostuvat.
Tuollaiset kommentit on 80% Hybridikeskuksen/Mossadin/Venäjän/muun mielipidevaikuttajan lähettämiä (saavat siis palkkaa tuosta), tarkoituksena jakaa kansaa. Loput on sitten suomalaisia vässyköitä.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä on Turkista. Kaverin vaimo on serbialainen. Toisen ystävän vaimo on filippiineiltä. Työkaveri muutti juuri Viroon virolaisen naisystävänsä kanssa asumaan.
Suomalaiselle miehelle on paljon kysyntää Suomen ulkopuolella. Valittavat suomiakat taidetaan korvata vähitellen.
mielenkiintoista, miten virolaisilla ja turkkilaisilla palstoilla puhutaan samoja juttuja, mutta vaan toisinpäin. miten virolaiset ja turkkilaiset miehet kyllä saavat vaimoja muualta, kuten Suomesta!
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset kommentit on 80% Hybridikeskuksen/Mossadin/Venäjän/muun mielipidevaikuttajan lähettämiä (saavat siis palkkaa tuosta), tarkoituksena jakaa kansaa. Loput on sitten suomalaisia vässyköitä.
Jep. Hybridisotaa ja samoja juttuja löytyy ihan samoilla ideoilla muun maalaisten keskustelusivuilta myöskin. Samaa "miehet hakee naiset ulkomailta, ei halua omanmaalaisia" tai "naiset hakee miehet ulkomailta, ei omanmaalaisia"
Tarkoitus on venäjän ja kiinan hajoittaa maat sisältäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Korvataanko turkkilaiset, serbialaiset, filipinot ja virolaiset valittavat akat myös?
Jos kaverisi ovat samanlaisia kun sinä olet niin ei ihme että pitää hakea ulkomailta eukko. Miksi muuten aina roudaatte ne ulkomaan elätit tänne, miksi ette pysy näiden ihanuuksien kotimaassa? Sinäkin tunnut oikein boostaavan suomalaisten häviämistä pallolta, bravo
Vierailija kirjoitti:
Oli aika mainio kokemus kun olin Italiassa, niin ensimmäistä kertaa elämässäni naiset teki aloitteita. Olen tällainen harvenevahiuksinen, pitkä vaalea laihaläski rillipää. Ja ei voi kyllä samana päivänä puhua suominaisista kuin näistä kuumista italiattarista.
m41
Älä nyt viitsi incöl. Italialaiset naiset ovat erittäin kranttuja miesten suhteen ja miksi eivät olisi, ovat itse nättejä ja maa täynnä mallin näköisiä miehiä. Niille ei todellakaan mikään punkero keski-ikäinen peruspertti kelpaa LOL.
Enemmänkin ihmetyttää miten tyhmänä pidät muita jos luulet että tämä menisi läpi.
Vierailija kirjoitti:
m41
Tollo luuli että jotkut prostituoidut jotka yrittivät saada asiakkaan olisivat olleet paikallisia naisia jotka ovat lääpällään tähän pönttöön :D (Italia on täynnä prosseja, monista eri maista)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvataanko turkkilaiset, serbialaiset, filipinot ja virolaiset valittavat akat myös?
Jos kaverisi ovat samanlaisia kun sinä olet niin ei ihme että pitää hakea ulkomailta eukko. Miksi muuten aina roudaatte ne ulkomaan elätit tänne, miksi ette pysy näiden ihanuuksien kotimaassa? Sinäkin tunnut oikein boostaavan suomalaisten häviämistä pallolta, bravo
Ymmärsit ihan väärin. Ne ulkomaalaiset naiset tulee tänne etsimään miehiä kun kotimaiden miehet on vääränlaisia.
Myöskin aika rasistinen vastaus. Ilmiannettu.
Niinhän miehet hakevatkin. Siitä vasta suomalaisnaiset suuttuvatkin.
Koska olen liian ruma, tyhmä, köyhä ja saamaton kaikille naisille.
Annika kieltämättä on hieman..sanoisinko vähemmän kaunis mutta eipä häntä älylläkään ole pilattu.