Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille jotka haukutte suomalaisia naisia

Vierailija
04.06.2024 |

Aina saa lukea kuinka naiset ovat kauniimpia ja luonteeltaan parempia muualla. Miksi te prinssit ette hae itsellenne naista ulkomailta kun ne ovat siellä niin mahtavia?

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään suomalaisia naisia vastaan kaiken kaikkiaan. Taidan tosin suosia etenkin itä-eurooppalaisia naisia. Mutta suomalaiset naiset ovat toki kivoja, ovathan he omaa kansaani. :)

Vierailija
62/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae koska haluan suomalaisen lyhyen ja tasapaksun pötkönaisen. Koska nyt vaan pidän tuosta ruumiinrakenteesta naisella.

Tasapaksuja, ehkä, ainakin joihinkin muihin ryhmiin verrattuna, mutta suomalaisten lyhyeksi kutsumista en kyllä ole koskaan tajunnut. Suomalaiset eivät ole lyhyitä, vaan päinvastoin kookkaita, sekä hyvässä että huonossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hae koska haluan suomalaisen lyhyen ja tasapaksun pötkönaisen. Koska nyt vaan pidän tuosta ruumiinrakenteesta naisella.

Kaksi lyhyttä tasapaksua pötkylää sopii toisilleen just hyvin.

Olen 193 cm / 125 kg ja pidän pötkönaisista.

Oi kauhia. Olen 167 cm ja minulle olisit ihan liian pitkä.

Ja painavakin olisin. Tosin en minä sinua liiskaisi, ainakaan kovin paljoa.

No pikkuinen liiskaus kävisi kyllä. Voisit olla sellainen ihana lämmin painopeite 😘.

Vierailija
64/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään suomalaisia naisia vastaan kaiken kaikkiaan. Taidan tosin suosia etenkin itä-eurooppalaisia naisia. Mutta suomalaiset naiset ovat toki kivoja, ovathan he omaa kansaani. :)

Minä ajattelin tuota asiaa kerran, kun kotimaassa kaupassa asioidessani tuli jostain syystä vain mieleeni kuinka tuttua kaikki on ja kuinka helpoksi tuttuus kaiken tekee. Vanhat ihmiset seisoskelivat juttelemassa keskenään, ihmiset jonottivat mansikoita kojusta, ympäriltä kuului vaimeaa puheensorinaa (ei kovaäänistä puhetta toki, eihän nyt suomalaiset). Kieli oli tuttu, tavat olivat tuttuja. Tiesin kaikki sosiaalisten tilanteiden kommervenkit ja tiesin, miten suomalainen ajattelee. Minun kansaani, heidän joukkoon minä kuulun, hyvässä ja pahassa.

Vierailija
65/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasapaksuja, ehkä, ainakin joihinkin muihin ryhmiin verrattuna, mutta suomalaisten lyhyeksi kutsumista en kyllä ole koskaan tajunnut. Suomalaiset eivät ole lyhyitä, vaan päinvastoin kookkaita, sekä hyvässä että huonossa. 

Fun fact: suomalaisilla on maailman tilavimmat keuhkot ja pisin selkä! 

Vierailija
66/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu sama täällä.

Suomalaiset naiset on kyllä ihan mukavia, kun eivät sytytä ollenkaan ja ei ole pakko olla missään tekemisissä.

Vierailija
67/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietelmä: Suomalainen mies, joka ei tykkää suomalaisesta naisesta, joka hankkii ulkomaalaisen miehen, hankkii ulkomaalaisen naisen. Mitä mieltä? 

Ulkomainen nainen hankittu ja ei voisi vähempää kiinostaa suominaisten hankinnat.

Olen kyllä havainnut, että Afrikkalaistaustaiset miehet tykkää mehevistä takapuolista ja minä taasen pienistä ja kireistä.

Ilmeisesti WinWin kaikille.

Vierailija
68/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko sulla linkkiä tuohon selän pituuteen liittyen, keuhkot jo löysin.

Vierailija
69/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet tuskin on kovinta huutoa muuallakaan.

Väärin.

Vierailija
70/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokkolainen on tuo vaimo. Ihana on, vaikka välillä vähän kovapäinen.

Vierailija
71/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin.

Suomalaisena miehenä olen varmaan juuri ulkomaisilta naisilta saanut eniten huomiota. Toki runsaasti myös suomalaisilta naisilta, mutta ehkä tässä sitten näkyy jossain määrin suomalaisten ujous, ja kenties valikoivuus myös(?), koska ainakin ne ulkkarinaiset ovat yleensä innokkaimmin lähteneet minua tavoittelemaan ja osoittamaan kiinnostustaan. 

Vierailija
72/120 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useat hakee ulkomailta, en tiedä miksi niin moni mies elää mielikuvitusmaailmassa ja kuvittelee löytävänsä suomalaisten naisten joukosta hoikan, kauniin, ystävällisen ja miestä kunnioittavan naisen.

Missä on sun kunnioitus naisia kohtaan? Aivan, sitä ei ole.

Miksi läskejä ja rumia naisia pitäisi kunnioittaa?

Tuo oli aika outo lause. Vain kauniita ihmisiäkö pitää kunnioittaa ja muut ihmiset ovat roskaa? Juuri rumien palstamiesten luulisi olevan sitä mieltä, että ulkonäön ei pidä vaikuttaa siihen kohdellaanko ihmistä kunnioituksella.

Miehen ulkonäkö ei ole tärkeää. Miehellä on muitakin funktioita. Naisen ainoa tehtävä on olla kaunis

Minulle ulkonäkö on tärkein asia miehessä, jos se ei ole kunnossa, ei  herää kiinnostus muutenkaan. Onneksi ei ole tarvinnut mitään rumiluksia koskaan kelpuuttaakaan.

Nainen

Vierailija
73/120 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan naisilta vain pilua. Mut suomi naiset on läskejä, nuoretkin. M62

Mutta sinähän olet jo eltaantunut ikäloppu vanhus. N35

Olen 59v eltaantunut vanhus, jolla on suhde 20v nuoremman naisen kanssa. Olen katseenkestävä, nuorekas,hoikka ja urheilullinen

Vierailija
74/120 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vähän, kuin suomalaisen naisen, haluaisin ottaa enää vaivoikseni ulkomaalaista naista. Mutta se ei suinkaan estä minua kertomasta mielipiteitäni suomalaisista naisista. Onko ap muuta kysyttävää? Kielestä päätellen on ja paljonkin.

Vierailija
75/120 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, ovat ihan hyvässä kurssissa. Se porukka joka lähtee maailmalle ja pärjää siellä on kuitenkin aivan eri tyypit kuin ne jotka viettävät elämänsä palstalla oksentamassa pahaa oloaan. 

Vierailija
76/120 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tätä kerran yhdeltä tuttavamieheltäni, joka haukkui suomalaisia naisia läskeiksi perunanaamoiksi ja kehui filippiiniläisiä naisia. Kysyin, että eikö hänen kannattaisi hakea vaimo sitten sieltä Filippiineiltä. Vastaus oli, että naisen on oltava myös älykäs. Kyseinen mies on 33v. eikä ole seurustellut koskaan. Ei myöskään edennyt urallaan. Alkoholia kuluu reippaasti ja kerran jäi kiinni rattijuopumuksesta. Toisen kerran joutui putkaan tönäistyään tuntemattoman naisen päin tiiliseinää kadulla. Tai oli tutustunut naiseen illan aikana ja heille tuli sanaharkkaa. 

Vierailija
77/120 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäisiä naapureita ne on kun haukkuu vuoroin naisia, vuoroin miehiä.  Ja suomalaisia yleensä. 

Vierailija
78/120 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopusuhtaisessa kropassa jalat ovat pidemmät kuin selkä.

Vierailija
79/120 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies tykkäisi laitetusta, kireästä naisesta, joka hemmottelisi häntä kun hän saapuu kotiin 7,5h perseellään istuttuaan töissä. 

Sama mies ei kuitenkaan olisi valmis maksamaan tuon naisen plastiikkakirurgiaa, viikottaisia kauneushoitola/kynsisalonki/kampaajareissuja taikka elättämään naista, jonka aika kuluisi miehelle omistautuessa. 

Minusta on vähän huolestuttavaa, että aikuinen ihminen haaveilee paperilla samasta kuin teinitytöt käänteisesti (komea ja rikas muskelimies, joka suojelee heitä kaikelta). Ovatko suomalaiset miehet sisäisesti teinejä?  

Venäjällä on sanonta, että kauneus vaatii uhrauksia. Moskovassa onkin todella kauneushoitoloita vähän joka kulmassa. Miehet ymmärtävät tämän ja panostavat puolisoidensa ulkonäköön.

Vierailija
80/120 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totuuden sanominen haukkumista?

Ymmärrän että kukaan ei rakasta todenpuhujaa, mutta onko totuuden kuuleminen lopulta niin huono asia? Se antaa naisille ymmärryksen parantaa itseään, kehoaan ja luonnettaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä