Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille jotka haukutte suomalaisia naisia

Vierailija
04.06.2024 |

Aina saa lukea kuinka naiset ovat kauniimpia ja luonteeltaan parempia muualla. Miksi te prinssit ette hae itsellenne naista ulkomailta kun ne ovat siellä niin mahtavia?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa ettei tällä palstalla pyörivät "miehet" ole yhtään sen kuumempaa kamaa missään muualla kuin suomessakaan ja ihan johtuu asennevaurioistaan joita osalla vauhdittavat mt-ongelmat. En siis hirveästi laittaisi painoarvoa tän palstan inceleille. Eivät ole sen arvoisia. 

Totuus on se, että ne rumat, lihavat ja tyhmät tunnevammaiset miehet täällä rääkyy.  Jos se kaunis hoikka thaikkunainen olis miehen kyljessä niin ei varmasti tarttis olla täällä huutelemassa. Naisia haukkuu aina ne joilla ei mahkuja kauniisiin ja muut ei kelpaa vaikka se oma ulkonäkö ei riitä kuin rumaan ja lihavaan naiseen.

Amen👍🏻

Siitä puhe mistä puute kuten sanotaan. Ja oletteko koskaan nähneet naisia haukkumassa hyvännäköisen fiksun älykkään miehen. Niinpä heillä on vientiä näillä typeryksillä ei ja siksi pitää päästä haukkumaan että sais jotain kuvitelmaa siitä et

Vierailija
42/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useat hakee ulkomailta, en tiedä miksi niin moni mies elää mielikuvitusmaailmassa ja kuvittelee löytävänsä suomalaisten naisten joukosta hoikan, kauniin, ystävällisen ja miestä kunnioittavan naisen.

Missä on sun kunnioitus naisia kohtaan? Aivan, sitä ei ole.

kunnioitus on ansaittava

Myös miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi hyvinkin suomalainen nainen joka olisi 175,4 cm pitkä ja max 70 kiloinen ja sinisillä silmillä varustettu.. mutta siinäpä tuleekin se mutta..sellaisia on niin hyvin vähän ja yleensä nekin vähät on jo varattuja ja varattuihin naisiin en koske, sillä suomalainen mies on aina lojaali sekä luotettava.

Nyt liippaa läheltä. 174,5 ja 55 kg. Silmät tosin vihreät ja varattu. 

Vierailija
44/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haettu jo.

Vierailija
45/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet tuskin on kovinta huutoa muuallakaan.

Mulla on puolalaisvenäläinen tausta ja mieheni on suomalainen. Häntä parempaa ja rakkaampaa miestä ei voi olla olemassakaan. Hän on kaikin puolin aivan täydellinen. Myös muut tuntemani suomalaismiehet ovat läpeensä rehtejä ja kunnollisia. Aviomiesainesta:) 

Varmaankin miehesi on korkeasti koulutettu, älykäs ja suht hyvännäköinen jolla on hyvä suhde naisiin eli siis kaikkea muuta kuin nämä ulisevat ukot tällä palstalla. Hänen ystäväpiirinsä samoin joten en ihmettele. Täältä ei älykkäitä miehiä löydy. 

Vierailija
46/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useat hakee ulkomailta, en tiedä miksi niin moni mies elää mielikuvitusmaailmassa ja kuvittelee löytävänsä suomalaisten naisten joukosta hoikan, kauniin, ystävällisen ja miestä kunnioittavan naisen.

Missä on sun kunnioitus naisia kohtaan? Aivan, sitä ei ole.

Miksi läskejä ja rumia naisia pitäisi kunnioittaa?

Tuo oli aika outo lause. Vain kauniita ihmisiäkö pitää kunnioittaa ja muut ihmiset ovat roskaa? Juuri rumien palstamiesten luulisi olevan sitä mieltä, että ulkonäön ei pidä vaikuttaa siihen kohdellaanko ihmistä kunnioituksella.

Ei, koska olen itse hyvännäköinen mies.

Vierailija
47/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat kauniita, ihania ja sympaattisia. Älkää välittäkö katkerien miesten paskapuheista.

Vierailija
48/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae koska haluan suomalaisen lyhyen ja tasapaksun pötkönaisen. Koska nyt vaan pidän tuosta ruumiinrakenteesta naisella.

Vierailija
49/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa ettei tällä palstalla pyörivät "miehet" ole yhtään sen kuumempaa kamaa missään muualla kuin suomessakaan ja ihan johtuu asennevaurioistaan joita osalla vauhdittavat mt-ongelmat. En siis hirveästi laittaisi painoarvoa tän palstan inceleille. Eivät ole sen arvoisia. 

Totuus on se, että ne rumat, lihavat ja tyhmät tunnevammaiset miehet täällä rääkyy.  Jos se kaunis hoikka thaikkunainen olis miehen kyljessä niin ei varmasti tarttis olla täällä huutelemassa. Naisia haukkuu aina ne joilla ei mahkuja kauniisiin ja muut ei kelpaa vaikka se oma ulkonäkö ei riitä kuin rumaan ja lihavaan naiseen.

Siitä puhe mistä puute kuten sanotaan. Ja oletteko koskaan nähneet naisia haukkumassa hyvännäköisen fiksun älykkään miehen. Niinpä heillä on vientiä näillä typeryksillä ei ja siksi pitää päästä haukkumaan että sais jotain kuvitelmaa siitä et

Tunsin kerran aasialaisen naisen, jolla oli suomalainen mies. Hän ei koskaan arvostellut miestään, mutta hänen puheistaan kävi selväksi, että mies oli öykkäri ja kotityranni. Sääliksi kävi. Itse en ole ihastunut siihen, että miehet hakevat naisia ulkomailta, mutta en siitä syystä, kuin miehet luulevat. Minä vain aina mietin, ovatko he naistaan kohtaan samanlaisia kuin tämän tuttavanaiseni mies. Naista on helppo alistaa ja kohdella huonosti, kun hän ei tunne lakeja, eikä hänellä ole sukua ympärillään.

Vierailija
50/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae koska haluan suomalaisen lyhyen ja tasapaksun pötkönaisen. Koska nyt vaan pidän tuosta ruumiinrakenteesta naisella.

Kaksi lyhyttä tasapaksua pötkylää sopii toisilleen just hyvin.

Vierailija
51/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 193 cm / 125 kg ja pidän pötkönaisista.

Vierailija
52/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet tuskin on kovinta huutoa muuallakaan.

Kehitysmaissa kyllä. Siihen sitten jääkin.

Rahalla saa. Ja joissain maissa miehen c-kupin manboobsit ja megaröllykkä on vaurauden merkki, vaikka ne olisi saatu halpaa kaliaa juomalla.

Ai häv biig haus in Ilomantsi. It is hjuuuts. You liv laik kwiiin. I get 500 juurous ö manth. Miii veri rits. 

Vierailija
53/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka täällä pahiten suomalaisia naisia haukkuvat ovat teinejä ja lapsenmielisiä ukkoja laudalta. Siellä sitten postailevat kuvia killisilmäisistä aasialaismuijista ja gorillaperceisistä mustista eukoista. Eihän tuollaiset jätteet kelpaa muidenkaan maiden normaaleille naisille. 

Mutta eihän niillä ole varaa enää maksaa edes siitä laudalle kirjoittelusta :D

Vierailija
54/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi kauhia. Olen 167 cm ja minulle olisit ihan liian pitkä.

Vierailija
55/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en ole niin naiivi että uskoisin ulkomaalaisten naisten olevan suomalaisia parempia mutta kokemuksesta voin kertoa sen että ulkomailla (ainakin Latinalaisessa-Amerikassa) naiset kohtelevat minua valkoista miestä paremmin kuin suomalaiset naiset täällä kotimaassa. Kyse ei siis ole niinkään siitä että ulkomaalaiset naiset olisivat ihmisinä parempia, he vain kohtelevat minua paremmin.

Vierailija
56/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi hyvinkin suomalainen nainen joka olisi 175,4 cm pitkä ja max 70 kiloinen ja sinisillä silmillä varustettu.. mutta siinäpä tuleekin se mutta..sellaisia on niin hyvin vähän ja yleensä nekin vähät on jo varattuja ja varattuihin naisiin en koske, sillä suomalainen mies on aina lojaali sekä luotettava.

Pitäskö pikkusen noita kriteerejä laajentaa?

En ole ennen kuullut että ihan pilkun tarkkuudella toivotaan pituutta :D

Vierailija
57/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies tykkäisi laitetusta, kireästä naisesta, joka hemmottelisi häntä kun hän saapuu kotiin 7,5h perseellään istuttuaan töissä. 

Sama mies ei kuitenkaan olisi valmis maksamaan tuon naisen plastiikkakirurgiaa, viikottaisia kauneushoitola/kynsisalonki/kampaajareissuja taikka elättämään naista, jonka aika kuluisi miehelle omistautuessa. 

Minusta on vähän huolestuttavaa, että aikuinen ihminen haaveilee paperilla samasta kuin teinitytöt käänteisesti (komea ja rikas muskelimies, joka suojelee heitä kaikelta). Ovatko suomalaiset miehet sisäisesti teinejä?  

Vierailija
58/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole ensinnäkään ihan köyhän miehen puuhaa ja toisekseen mikä ihme elämän tarkoitus on hankkia joku hemmetin lehmä? Muitakin tapoja elää on.

Vierailija
59/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö pikkusen noita kriteerejä laajentaa?

En ole ennen kuullut että ihan pilkun tarkkuudella toivotaan pituutta :D

Toisaalta ne ovat aivan valtavan väljät, sisällöllähän ei ilmeisesti ole mitään merkitystä, aivan kaikki luonneviatkin käyvät. Ei ihme, että niin moni parisuhde epäonnistuu.

Vierailija
60/120 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi kauhia. Olen 167 cm ja minulle olisit ihan liian pitkä.

Ja painavakin olisin. Tosin en minä sinua liiskaisi, ainakaan kovin paljoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä