Ex vei itselleen molemmat eläimet
Kissan ja koiran. Kissa oli kiintynyt minuun. Nukkui vieressä ym. Itse jätin exän ja lähdin. Tästä aikaa jo. Ex muutti toiseen kaupunkiin eläinten kanssa. Laittaa kuvia minulle eläimistä. Joka kerta tekee pahaa katsoa eläimiä kuvista ja iskee ikävä. Ei olla missään väleissä että nähtäisi.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jos ette ole missään väleissä, niin miksi viestittelette?
Meillä yhteinen talo vielä joka pitäisi laittaa myyntiin. Joudun tavallaan myötäilemään exän oikkuja
Ap
Nuo asiat pitää sopia jo ennen eroa, mieluiten kirjallisesti.
Toki sopimuksellakaan ei ole virkaa, jos vain toinen maksaa lemmikkien kuluja. Silloin ne kuuluvat sille, joka ne on viimeaikoina todistettavasti hoitanut rahallisesti.
Kissa on virallisesti mun nimissä, mulla on paperit siitä kun exää ei kiinnostanut ottaa niitä
Ap
Lähdin kotoa turvakodin kautta ja sieltä asunto itselle.
Ap
Ymmärsin että olisit halunnut olla kissan seurassa. Jos talon myy, eläimillä ei ole tuttu koti enää kuitenkaan. Ellei toinen osta osuuttasi tai sä sen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin että olisit halunnut olla kissan seurassa. Jos talon myy, eläimillä ei ole tuttu koti enää kuitenkaan. Ellei toinen osta osuuttasi tai sä sen.
Niin, kumpikaan ei asu asunnossa tällä hetkellä. Molemmilla eri kaupunki. Ex vei eläimet eri kaupunkiin ja muutti pois
Ap
Ole tyytyväinen siihen nyt, että on alkanut aika keskittyä itseesi eikä olla vastuussa mistään muusta. Pidä tätä vaihetta hengähdystaukona.
Kaikkea hyvää!
Jos ette ole missään väleissä, niin miksi viestittelette?