VAKAVA & soveltuvuuskoe
Mun on pakko tulla nyt edes tänne purkamaan omaa ahdistusta/stressiä tästä.
Siis huomenna viimeistään tulee tieto siitä, että pääseekö VAKAVA-kokeen kautta soveltuvuuskokeisiin. Mulla oli hyvä fiilis kokeen jälkeen, mutta nyt kun on saanut odottaa niin tuntuukin siltä, että se menikin ihan päin persettä.
Mä treenasin kokeeseen tekemällä vanhoja valintakokeita ja niissäkin mulla meni aina tosi läheltä, joko yli tai ali vanhojen rajojen. Ei auta yhtään ajatus siitä, että pääsy saattaa jäädä jostain parista pisteestä.
Tuntuu siltä, että maailma kaatuu jos en pääse. Tiedän ettei asia näin ole, mutta mä sydämeni pohjasta haluaisin päästä nyt syksyllä opiskelemaan kasvatustieteitä.
Onko täällä muita jotka kävi tekemässä kokeen? Mä niin haluaisin vertaistukea ja keskustelua tästä, omassa lähipiirissä ei ole ketään eikä muualtakaan ole löytynyt kunnollisia keskusteluja.
N20
Jos tätä joku tämän vuoden tekijä/aikaisempina vuosina päässyt sattuu lukemaan, niin millä taktiikalla teitte kokeen?
Jodelissa tosi moni sanoi, että aika loppui täysin kesken. Mulla jäi lopussa aikaa 30min pelkkään tarkisteluun. Mä en itse lukenut tekstejä oikeastaan yhtään sen enempää kuin tarvittavat kohdat ctrl+f toiminnon kanssa.
Jätin myös vastaamatta kohtiin joista en ollut varma. Kai? Alan jo epäilemään omaa muistia ja tekemisiäni.
AP