Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus jysähti jälkikäteen tajuntaani: mokasin mahdollisuudet ihastukseni suhteen

Vierailija
04.06.2024 |

Miten tästä pääsee yli... olen ollut ihastunut erääseen naiseen tässä jo pidempään ja tajusin tässä vasta äsken että tunne onkin ollut ehkä molemmin puolinen. Tai oli.

Ongelma on nyt se että tajuan ryssineeni ihan selvän lähestymisyrityksen. En nyt avaa tilannetta sen enempää, mutta sanotaan niin että kun tajusin erään tilanteen, hoksasin torjunneeni hänet. Tästä on nyt useampi viikko enkä ole sen jälkeen nähnyt häntä. Tuntuu aika lannistavalta tajuta, etten saa varmaan koskaan enää tilaisuutta korjata mokaani.

En itsekään uskoisi että olen ihan täyspäinen aikuinen ihminen. 

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä sen löydät, käytä mielikuvitustasi. Yritä nyt hyvä mies ryhdistäytyä. Nainen oli sinuun ihastunut ja yritti lähestyä, nyt on sun vuorosi. Tee jotain, oikeasti.

Tai sitten unohdat koko jutun iäksi äläkä sitten itke myöhemmin tätä menetettyä tilaisuutta. Takuulla jää kaivelemaan jos on oikeasti ihana nainen. 

Tämä. 

Vierailija
82/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, onko ap tehnyt asian eteen mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän sua AP. Jos sulla on keino jotenkin ilmaista hänelle kiinnostuksesi, tee se! Etenkin jos sulla oli tilaisuus, jonka mokasit, eli ilmeisesti tuo nainenkin on ilmaissut kiinnostuksensa sua kohtaan.

Mulla on tavallaan vähän samanlainen tilanne, mutta silti aika kaukana. :) Olen aamuisin metrossa pelaillut silmäpeliä yhden miehen kanssa, aika häpeilemättömästi ja se on kyllä vaikuttanut molemminpuoleiselta. Aika usein ollaan samaan metroon osuttu. Se on piristänyt päivää ihan valtavasti ja mun haaveissa me vielä päästäis juttelemaan jne., mutta nyt sitä miestä ei enää ole näkynyt metrossa! Hirveä pettymys joka aamu, kun se ei ole siellä. Ja koska en tiedä hänestä mitään, ei mulla myöskään ole mitään keinoa ottaa yhteyttä.

Tsemppiä sulle, anna mennä vaan! Et voi mitään menettää!

Some?

No siis miten löytäisin hänet somesta kun en tiedä nimeään enkä mitään muutakaan?

Vierailija
84/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et tiedä edes nimeä, voi olla vähän paha. Jos edes etunimen ja paikkakunnan tietäisi, vois aloitella. Tai työpaikan, työpaikan somepostaukset? Paikkakunnan mukaan? Harrastuksen mukaan? Nyt vaan netti laulamaan, kyllä se löytyy. 

Vierailija
85/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kun omassa päässään riittävästi pyörittelee tämmöisiä asioita, niin alkaa uskoa kaikenlaista. Tosissaan olevat ihmiset tekee lähestymisyrityksensä sen verran selväksi, että tulkinnan varaa ei liikaa jää.

Joku ujompi ihminen on varmasti varovainen näissä asioissa.

Vierailija
86/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteneekö asia mitenkään vai ei?

Vierailija
87/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta hyvä mies jo tuo ruikutus. Joko otat yhteyttä tai sit jatkat elämääsi. Mitä se avautuminen täällä auttaa? "Yyh, en enää kehtaa kysyä. Nyyh tilanne meni jo ohi. Yyh, mitähän se musta ajattelee? Nyyh, säälikää mua".

Pilkkaaminen ei auta ap:tä eteenpäin. Elämässä kohtaa hankalia tilanteita ja pettymyksiä. Jos oikeasti toivoo jotain, on pakko uskaltaa toimia. Voi tulla pettymys. Voi tulla monta pettymystä toisensa jälkeen, mutta ei kannata menettää toivoa. Jos ei yritä, ei voi onnistua.

Vierailija
88/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö höpsistä kukkuu...

Ei "molemminpuolinen tunne" yhdestä mokasta mihinkään katoa, ellei ole kyse väkivallasta tms. vakavasta "mokasta".

Ajan kuluessa kaikki löytää oikeat uomansa.

Vierailija
89/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paha moka, jos se heti kerrasta pyyhkäisee kaikki mahdollisuudet taivaan tuuliin.

Vierailija
90/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko mainita hänen lähestymisyritystään ollenkaan, pyydät vain kahville omasta aloitteestasi. Jos hän esimerkiksi pyysi sinua johonkin tapahtumaan, niin on ihan normaalia että ihmisten pitää joskus kieltäytyä vaikka olisi kiinnostunut kyseisestä ihmisestä. Jos on muuta menoa tms. 

Vierailija
91/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko mainita hänen lähestymisyritystään ollenkaan, pyydät vain kahville omasta aloitteestasi. Jos hän esimerkiksi pyysi sinua johonkin tapahtumaan, niin on ihan normaalia että ihmisten pitää joskus kieltäytyä vaikka olisi kiinnostunut kyseisestä ihmisestä. Jos on muuta menoa tms. 

No siinä tapauksessa sen voisi sanoa, että olen tuolloin paikassa x, mutta nähdäänkö vaikka merkeissä y?

Vierailija
92/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä tapauksessa sen voisi sanoa, että olen tuolloin paikassa x, mutta nähdäänkö vaikka merkeissä y?

Voisi, mutta yhtä hyvin voisi myös ottaa myöhemmin yhteyttä ja ehdottaa sitä omaa tapahtumaansa.

Aloittajalla on tuo itsensä nolaamisen pelko nyt niin hallitseva, että melkein pitäisi nyt ihan tosissaan harjoitella sietämään sitä. Vain joku persoonallisuushäiriöinen ihminen ei koskaan koe nolostusta, mutta niistä pääsee yli kun ei ota itseään niin vakavasti.

Jotkut rohkeat tekevät aloitteita vaikka eivät tiedä onko saumoja. Alottajalla on tähtäimessä nainen joka on kiinnostunut. 

Turha nyt mennä sen taakse että onko ahdistavaa lähestyä naista. Kyllä ihmisiä voi asiallisesti lähestyä, mutta sitten pitää väistyä takavasemmalle jos saa pakit, kuten nainen ilmeisesti tehnytkin. 

Vierailija
93/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin totta: usein nuorena ei uskalla lähestyä, varsinkin jos on totisesti ihastunut. Toisaalta taas, nuorena uskaltaa paljon sellaista, mitä vanhempana voi vain ihmetellä.

Ap

Toimi! Sitten ei kaduta myöhemmin. Kuolinvuoteella kadutaan taatusti enemmän sitä, mitä ei tehnyt kuin tekemisiään

Tsemppiä! Ens tapaamisella voi onnistua💕

Vierailija
94/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voi, mutta ei haittaa jos ei siinä tilanteessa heti hoksaa, ja ottaakin yhteyttä myöhemmin. Jos nainen (tai mies, kumpi vaan kyseessä) siitä loukkaantuu niin vika on hänessä, ei kysyjässä.

Vierailija
95/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tässä nyt on joutunut silmätysten omien lukkojen kanssa kuten joku kuvaili. Olen taas lähtöpisteessä koska en tosiaan löydä naista somesta, olin jo ajatellut lähestyväni sitä kautta. Koko nimeä en tiedä, joten se nyt rajoittaa etsimistä. Ja nainen ei selvästikään enää tule sinne missä aina tapasimme, ymmärrän nyt että hänhän sai minulta tosiaan pakit kun olin niin idiootti. Mietin tätä nyt varmaan sitten hamaan tappiin. AP

Vierailija
96/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tässä nyt on joutunut silmätysten omien lukkojen kanssa kuten joku kuvaili. Olen taas lähtöpisteessä koska en tosiaan löydä naista somesta, olin jo ajatellut lähestyväni sitä kautta. Koko nimeä en tiedä, joten se nyt rajoittaa etsimistä. Ja nainen ei selvästikään enää tule sinne missä aina tapasimme, ymmärrän nyt että hänhän sai minulta tosiaan pakit kun olin niin idiootti. Mietin tätä nyt varmaan sitten hamaan tappiin. AP

Kai joku hänet tuntee, että voit löytää. 

Toisaalta nyt kun kerrot, ettet oikeastaan edes tunne ihmistä eikä hän sinua niin mikä oli se tilanne, kun ajattelit aloitteeksi. Todennäköisesti kun ei sitä sitten ollut, jos oli vain joku parin sanan vaihtaminen. 

Lähestymisyritys on selvä pyyntö treffeille tai puhelinnumeron pyyntäminen ym. Kaikki muu jutustelu on normaalia jutustelua. 

Vierailija
97/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta nyt kun kerrot, ettet oikeastaan edes tunne ihmistä eikä hän sinua niin mikä oli se tilanne, kun ajattelit aloitteeksi. Todennäköisesti kun ei sitä sitten ollut, jos oli vain joku parin sanan vaihtaminen. 

Lähestymisyritys on selvä pyyntö treffeille tai puhelinnumeron pyyntäminen ym. Kaikki muu jutustelu on normaalia jutustelua. 

Voi olla myös epäselvempiä tapauksia, vaikkapa:

"Ai säkin tykkäät Vivaldista, mä oon menossa konserttiin ensi viikonloppuna, ootko säkin tulossa / olis kiva nähdä siellä."

Sitten riippuen siitä tuntuuko toisesta henkilöstä että kohtaamisessa on muutenkin kipinöitä lentänyt ja tullut hyvin juttuun, sen voi tulkita lähestymiseksi tai sitten ei. Ja voi tulla väärintulkintoja mutta siinäkään ei ole mitään pahaa. 

Vierailija
98/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymisyritys on selvä pyyntö treffeille tai puhelinnumeron pyyntäminen ym. Kaikki muu jutustelu o

Tuo on selvä pyyntö nähdä. 

Vierailija
99/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntisiko joku hänet paikassa missä ennen tapasitte? Tai onko jotain aiheeseen liittyvää somesivustoa josta hän olisi mahdollisesti tykännyt? Löysin itse kerran jonkun pelkän etunimen perusteella, kun tapasimme festareilla ja etsin kyseisen festarin Instagram sivun ja katsoin ketkä olivat tykänneet sen kuvista. Jotkut varmasti sanoisivat että kuulostaa stalkkaamiselta, mutta kunhan asiallisesti kysyy niin ei minusta ole liian paha, ja jos tulee ei niin ei ala tankkaamaan sen enempää.

Vierailija
100/112 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo on selvä pyyntö nähdä."

Jos tarkoitit konserttiesimerkkiä, niin minä ainakin saattaisin sanoa noin uudelle tuttavalle jonka kanssa keskustelu luistaa, ihan vain sen takia että kuulen hänen olevan vaikka kiinnostunut samasta asiasta. Ihan riippumatta siitä onko hän varattu, 40 vuotta minua vanhempi tai kumpaa sukupuolta tahansa. Tässä tapauksessa olisin kuitenkin kiinnostunut ystävystymään / tutustumaan. Muutenkin en minä kokoajan mieti jokaista suusta tulevaa sanaa sen mukaan haluanko jonkun kanssa treffeille vai en.