Totuus jysähti jälkikäteen tajuntaani: mokasin mahdollisuudet ihastukseni suhteen
Miten tästä pääsee yli... olen ollut ihastunut erääseen naiseen tässä jo pidempään ja tajusin tässä vasta äsken että tunne onkin ollut ehkä molemmin puolinen. Tai oli.
Ongelma on nyt se että tajuan ryssineeni ihan selvän lähestymisyrityksen. En nyt avaa tilannetta sen enempää, mutta sanotaan niin että kun tajusin erään tilanteen, hoksasin torjunneeni hänet. Tästä on nyt useampi viikko enkä ole sen jälkeen nähnyt häntä. Tuntuu aika lannistavalta tajuta, etten saa varmaan koskaan enää tilaisuutta korjata mokaani.
En itsekään uskoisi että olen ihan täyspäinen aikuinen ihminen.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Some nyt voisi tulla kyseeseen joo ehkä. AP
Pelle olet. Pyydä sirkukseen.
Olisi muuten ihanat treffit. Lähtisin. Ai niin, olenkin joskus pyytänyt miehen sirkukseen kanssani.
Voin samaistua ap hyvinkin.. tosin itse tein tuon mokani myöskin selvässä tilanteessa jo vuonna 98. Vieläkin sitä välillä miettii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nurkkajussi sinä oletkin, kun ei hyvät neuvot kelpaa. Keksit kokoajan jotain, että miksi et toimisi asian eteen
Oletteko nyt kaikki siis tätä mieltä? Että ei ole ahdistavaa lähestyä häntä nyt vielä jollain tapaa yhtäkkiä? AP
Lähesty vaan. Kadut vaan, jos et yritä. Jos saat pakit, hetken vaan se kirpasee, ja onpahan sitten homma selvä. Vai pelkäätkö, mitä sitten, jos nainen vastaakin kyllä? Mulla on ollut elämässä miehiä, joille sanoisin heti kyllä näin vuosienkin jälkeen, jos lähestyisivät selkeällä ehdotukselle esim. treffeille.
Ehkä ap pelkääkin tosiaan sitä että nainen vastaakin kyllä. Turvallisempaa ihailla vaan sivusta ja salaa?
Lainaukset menevät jotenkin pieleen, mutta tarkoitukseni oli kommentoida että
Ehkä ap pelkääkin tosiaan sitä että nainen vastaakin kyllä. Turvallisempaa ihailla vaan sivusta ja salaa?
Joku ihana nainen oli siis ihastunut, teki jonkinlaisen aloitteen jonka ap torjui ja nyt sitten harmittaa.
On se kyllä voi voi, ei muuta voi sanoa. Ainoa mitä ap voi tehdä on kokeilla lähestyä vielä tosiaan somessa, ellette enää näe.
Siis lakkasitteko näkemästä naisen häippäsemisen vuoksi vai kuinka..? Varmaan se lähestymisyritys ja torjuminen nolottaa häntä, tai sitten totesi että ap on juntti.
Jos tämä nainen todella yritti lähestyä sinua niin hänellä varmasti harmittaa torjumisesi. Miksi et siis ottaisi yhteyttä?
Itsekin olen kerran torjunnut ihastukseni ehdotuksen. Sillä samalla sekunnilla harmitti aivan älyttömästi, kun kieltäydyin. Ihan tyhmä olin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä nainen todella yritti lähestyä sinua niin hänellä varmasti harmittaa torjumisesi. Miksi et siis ottaisi yhteyttä?
Itsekin olen kerran torjunnut ihastukseni ehdotuksen. Sillä samalla sekunnilla harmitti aivan älyttömästi, kun kieltäydyin. Ihan tyhmä olin.
Aivan varmasti. Kuinka usein naiset edes tekevät aloitteita? Käsitykseni mukaan hänen on täytynyt olla ihastunut ap:een jos hän tosiaan teki jonkinlaisen lähestymisyrityksen. Taatusti häntä harmittaa enkä sinänsä ihmettele ettei häntä ole sen jälkeen näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti. Kuinka usein naiset edes tekevät aloitteita? Käsitykseni mukaan hänen on täytynyt olla ihastunut ap:een jos hän tosiaan teki jonkinlaisen lähestymisyrityksen. Taatusti häntä harmittaa enkä sinänsä ihmettele ettei häntä ole sen jälkeen näkynyt.
Tämä tässä juuri vituttaa rankasti. Mietin sitäkin mitä joku tuossa mainitsi, että pelkäänkö itse asiassa hänen vastaavan kyllä. Sekin on mahdollista. Hän on ihana nainen. Enkä muuten näytä löytävän häntä somesta. AP
Et ole saanut pakkeja ennen kuin olet saanut pakit. Eli voit vielä koettaa itse tehdä aloitteen ja pyytää häntä vaikka kahville, lounaalle tai terassille. Et voi enää menettää mitään! Tsemppiä, toivottavasti tärppää ja vaikka ei tärppäisi, niin ei maailmasi siihen kaadu.
Go, AP, Go!! Ja tuu sit kertomaan, miten meni.
Minulle kävi useamman kerran niin, että tein aloitteen, mutta mies ei tajunnut sitä. Kyllä he yleensä ottivat sitten yhteyttä jälkikäteen, kun tajusivat. Sanoivat suoraan, että tilanne oli yllättävä ja olivat niin tottumattomia deittailuun, etteivät edes tajunneet eka aloitteeksi. Minusta se oli ihan normaalia, eikä yhtään ahdistavaa. Fiksuja miehiä, eivätkä mitään ammattimaisia pelimiehiä.
Onhan tuo vähän vaikeaa nyt jos somestakaan ei löydy.
Tämä tässä juuri vituttaa rankasti. Mietin sitäkin mitä joku tuossa mainitsi, että pelkäänkö itse asiassa hänen vastaavan kyllä. Sekin on mahdollista. Hän on ihana nainen. Enkä muuten näytä löytävän häntä somesta. AP
No ehkä sun pitää vaan antaa olla? Ei ole nainen tarkoitettu sulle jos on noin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi useamman kerran niin, että tein aloitteen, mutta mies ei tajunnut sitä. Kyllä he yleensä ottivat sitten yhteyttä jälkikäteen, kun tajusivat. Sanoivat suoraan, että tilanne oli yllättävä ja olivat niin tottumattomia deittailuun, etteivät edes tajunneet eka aloitteeksi. Minusta se oli ihan normaalia, eikä yhtään ahdistavaa. Fiksuja miehiä, eivätkä mitään ammattimaisia pelimiehiä.
Tavallaan ihan sympaattista.
Mutta millainen taulapää ei tajua jos se oma ihastus yrittää lähestyä, tai tekee muutoin sellaisen eleen jonka voi tulkita kiinnostukseksi? Ymmärrän että jonkun randomin aloitteet saattavat mennäkin ohi, mutta jos kyseessä on ihminen johon on ITSE ihastunut, kuinka hitossa sellaisen onnistuu torjumaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ihan sympaattista.
Mutta millainen taulapää ei tajua jos se oma ihastus yrittää lähestyä, tai tekee muutoin sellaisen eleen jonka voi tulkita kiinnostukseksi? Ymmärrän että jonkun randomin aloitteet saattavat mennäkin ohi, mutta jos kyseessä on ihminen johon on ITSE ihastunut, kuinka hitossa sellaisen onnistuu torjumaan??
Minulle kävi niinkin päin. Olin kerran tooodella ihastunut yhteen kundiin. Vasta myöhemmin tajusin, että hänkin oli ollut ihastunut minuun. Kutsui esim treffeille ja lähetti postikortteja. En tajunnut silloin ihastukseksi, koska minulla oli niin huono itsetunto, että en uskonut, että kukaan voisi minuun ihastus.
T. Se sama nainen
Aivan 🙄
Kyllä sä sen löydät, käytä mielikuvitustasi. Yritä nyt hyvä mies ryhdistäytyä. Nainen oli sinuun ihastunut ja yritti lähestyä, nyt on sun vuorosi. Tee jotain, oikeasti.
Tai sitten unohdat koko jutun iäksi äläkä sitten itke myöhemmin tätä menetettyä tilaisuutta. Takuulla jää kaivelemaan jos on oikeasti ihana nainen.
Lopeta hyvä mies jo tuo ruikutus. Joko otat yhteyttä tai sit jatkat elämääsi. Mitä se avautuminen täällä auttaa? "Yyh, en enää kehtaa kysyä. Nyyh tilanne meni jo ohi. Yyh, mitähän se musta ajattelee? Nyyh, säälikää mua".
Luonnon valintaa.