Totuus jysähti jälkikäteen tajuntaani: mokasin mahdollisuudet ihastukseni suhteen
Miten tästä pääsee yli... olen ollut ihastunut erääseen naiseen tässä jo pidempään ja tajusin tässä vasta äsken että tunne onkin ollut ehkä molemmin puolinen. Tai oli.
Ongelma on nyt se että tajuan ryssineeni ihan selvän lähestymisyrityksen. En nyt avaa tilannetta sen enempää, mutta sanotaan niin että kun tajusin erään tilanteen, hoksasin torjunneeni hänet. Tästä on nyt useampi viikko enkä ole sen jälkeen nähnyt häntä. Tuntuu aika lannistavalta tajuta, etten saa varmaan koskaan enää tilaisuutta korjata mokaani.
En itsekään uskoisi että olen ihan täyspäinen aikuinen ihminen.
Kommentit (112)
Etsi nyt vaan hänet vaikka somesta ja laita tykkäyksiä kuviin tms. Siinä on sopiva tapa ilmaista että olet olemassa ja ajattelet häntä, ilman että olet liian ahdistava jos nyt sellaista mietit.
Byäääää!!! Tikkari putosi. Byäääää.
Enää en voi tehdä mitäääään. Byääääää!!!
Onneks kukaan muu ei mokaa. Ei koskaan.
Some nyt voisi tulla kyseeseen joo ehkä. AP
Vierailija kirjoitti:
Some nyt voisi tulla kyseeseen joo ehkä. AP
Pelle olet. Pyydä sirkukseen.
Hah. Maailman miesten missatut pimperot -historia on pitkä ja laaja.
Nurkkajussi sinä oletkin, kun ei hyvät neuvot kelpaa. Keksit kokoajan jotain, että miksi et toimisi asian eteen.
Mitä ihmettä nyt hannaat? Etsi hänet sieltä somesta ja laita ihan reippaasti viestiä. Jos hän oli sinusta kiinnostunut ja teki jonkinlaisen aloitteenkin, eiköhän hän kuitenkin ilahdu viestistäsi. Tilanne saattaa toki olla jo muuttunut muutaman viikon takaisesta, mutta kokeile nyt hyvä mies kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt hannaat? Etsi hänet sieltä somesta ja laita ihan reippaasti viestiä. Jos hän oli sinusta kiinnostunut ja teki jonkinlaisen aloitteenkin, eiköhän hän kuitenkin ilahdu viestistäsi. Tilanne saattaa toki olla jo muuttunut muutaman viikon takaisesta, mutta kokeile nyt hyvä mies kuitenkin.
Toi aapeen juttu on joku ihan pelle homma.
Ei kande reagoida enempää.
Vierailija kirjoitti:
Nurkkajussi sinä oletkin, kun ei hyvät neuvot kelpaa. Keksit kokoajan jotain, että miksi et toimisi asian eteen
Oletteko nyt kaikki siis tätä mieltä? Että ei ole ahdistavaa lähestyä häntä nyt vielä jollain tapaa yhtäkkiä? AP
Mä ymmärrän sua AP. Jos sulla on keino jotenkin ilmaista hänelle kiinnostuksesi, tee se! Etenkin jos sulla oli tilaisuus, jonka mokasit, eli ilmeisesti tuo nainenkin on ilmaissut kiinnostuksensa sua kohtaan.
Mulla on tavallaan vähän samanlainen tilanne, mutta silti aika kaukana. :) Olen aamuisin metrossa pelaillut silmäpeliä yhden miehen kanssa, aika häpeilemättömästi ja se on kyllä vaikuttanut molemminpuoleiselta. Aika usein ollaan samaan metroon osuttu. Se on piristänyt päivää ihan valtavasti ja mun haaveissa me vielä päästäis juttelemaan jne., mutta nyt sitä miestä ei enää ole näkynyt metrossa! Hirveä pettymys joka aamu, kun se ei ole siellä. Ja koska en tiedä hänestä mitään, ei mulla myöskään ole mitään keinoa ottaa yhteyttä.
Tsemppiä sulle, anna mennä vaan! Et voi mitään menettää!
Komppaan muita: nyt etsit hänet tavalla tai toisella ja ilmaiset kiinnostuksesi. Nyt se vielä on todellakin ok, 15 vuoden kuluttua ei kun olet jäänyt harmittelemaan.
Oi ei. Yks mies oli aivan ihana. Pyörittiin nuorena samassa kaveripiirissä. Aattelin aina (salaa), että tuohon ei mitään mahiksia. Tekeydyin hyvin viileäksi ja rempseäksi. Kunnes yks ilta hän tunnusti ihastuneensa... no joo varmaan... mutta totta!💕... upea nuoruuden kuuma kesä. Kun erottiin muutamaksi päiväksi, sanoin että kuolen ikävään... hän väitti että hänpäs. Jotenkin en voinut uskoa meihin. Syksyllä erottiin...
Suljin mun sydämen kuin simpukan
Ettet sä satuttas mua
Pelkäsin kipua, kiimaa
Silti mä ikävöin sua
Enkä tunteilleni
Uskaltanut antautua
Mietippä sitten tosiaan kun et nyt tee mitään ja haikailet häntä vielä kiikkustuolissa. Niinkin voi käydä kun päästää käsistään jonkun helmen eikä saa omien lukkojensa takia korjattua asiaa. Koska lukossahan sinä olet selvästi jos nyt et saa toimittua.
Laula sille Ufo Mustosen Pässinpää-laulu😉
Vierailija kirjoitti:
Mietippä sitten tosiaan kun et nyt tee mitään ja haikailet häntä vielä kiikkustuolissa. Niinkin voi käydä kun päästää käsistään jonkun helmen eikä saa omien lukkojensa takia korjattua asiaa. Koska lukossahan sinä olet selvästi jos nyt et saa toimittua.
Ihan hyvät pointit. Kai se itsensä nolaamisen pelko jarruttaa. AP
Onko ap minkä ikäinen? Onko nainen varattu? Jos on, niin unohda koko juttu.
Samalla tavalla itse mokannut nuorenmpana parikin kertaa. En vain oikein osannut ajatella että ne naiset olisivat voineet olla minusta kiinnostuneita ja siksi en tajunut. Jälkeenpäin sitten mietti että miten voikin olla niin tyhmä.
Onneksi en sitten mokannut sitä tilaisuutta kun kerrankin osasin tehdä oikeaan aikaan oikeanlaisen aloitteen kun tapasin nykyisen vaimoni. Joten ei enää tarvitse harmitella noita aikaisempia.
Joten uutta matoa koukkuun vain ja kyllä se vielä onnistuu.
Lue aapee noi omat juttusi. 😭😭😢😢😢😭😭😭😭😭