Totuus jysähti jälkikäteen tajuntaani: mokasin mahdollisuudet ihastukseni suhteen
Miten tästä pääsee yli... olen ollut ihastunut erääseen naiseen tässä jo pidempään ja tajusin tässä vasta äsken että tunne onkin ollut ehkä molemmin puolinen. Tai oli.
Ongelma on nyt se että tajuan ryssineeni ihan selvän lähestymisyrityksen. En nyt avaa tilannetta sen enempää, mutta sanotaan niin että kun tajusin erään tilanteen, hoksasin torjunneeni hänet. Tästä on nyt useampi viikko enkä ole sen jälkeen nähnyt häntä. Tuntuu aika lannistavalta tajuta, etten saa varmaan koskaan enää tilaisuutta korjata mokaani.
En itsekään uskoisi että olen ihan täyspäinen aikuinen ihminen.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Juna meni jo, ei muuta kuin nielet asian. Ei kai tuo nainen nyt niin ihmeellinen ole? Seuraavan neidon kohdalla olet sitten hereillä.
Kyllä hän on aika ihmeellinen, siksi en lähestymisyritykseksi tuota tajunnutkaan vasta kuin jälkeenpäin. Siksi arkailen nyt yhteydenottoakin. AP
Jos nainen ottaa ohjeistusta vastaan, hän on sinun tiimissä. Jos hän ei ota ohjeistusta vastaan, hän ei ole sinun tiimissä.
Sinulla oli piilotettu agenda. Jos sinulla on suunnitelma naisen varalle, älä vitkuttele. Vie, mutta älä töni.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ottaa ohjeistusta vastaan, hän on sinun tiimissä. Jos hän ei ota ohjeistusta vastaan, hän ei ole sinun tiimissä.
Sinulla oli piilotettu agenda. Jos sinulla on suunnitelma naisen varalle, älä vitkuttele. Vie, mutta älä töni.
What?
No, ainahan on mahdollista, todennäköisyydestä en tässä tapauksessa tiedä, että naisessa oli kuitenkin jotain piilevää vikaa. Voit ainakin sisimmässäsi lohduttautua tällä. Päällisin puolin kunnollinenkin nainen saattaa olla amiksen 2-vuotisen keittäjä- tai ompelijalinjan käyneen naisen tytär. Tämä amisporukka vetää valitettavasti puoleensa niin ikään 2-vuotisilta puu- ja koneenkorjauspuolen linjoilta erilaisia apukoulutaustaisia katutappelijoita. Samalla tietysti ne kiltit pojat jäävät lehdelle soittelemaan tai sitten pelaamaan lautapelejä ammattikoulun asuntolan kerhohuoneeseen. Näiden sinänsä ehkä myöhemmin järkiintyneiden ihmisten tyttäret ovat sisimmässään häikäilemättömiä kullankaivajia tai heillä on muita piileviä oireita. Vanhempien apukoulu-, tarkkailuluokka- teiniraskaus-, päihderiippuvuustaustat ja elämänhallinnan yleiset haasteet seuraavat näitä naisia vaikka kuinka olisivat opiskelleet yliopistossa tehden tohtorintutkintoja. Siitä katutappelijaskenestä kun ei vain pääse eroon. Nainen kannattaa valita tarkkaan eikä ihastua suinpäin kaupan maitohyllyllä kaikenlaisiin random-naisiin.
Ai se ei ollutkaan teini, vaan mieslapsi LOL. Onneksi nainen pääsi sinua pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What?
Mies osoittaa kiinnostustaan toiminnallaan ja sanoillaan, toivon mukaan rehellisesti mitään häpeilemättä. Ei sellainen ole kummoinen joka arvuuttelee tykkääkö naiset hänestä vai ei. Mies vie, muttei raahaa mukanaan. Jos esimerkiksi sanot, että mennään kahville, nainen tulee tai jättää tulematta. Sitten tiedät, onko hän kiinnostunut vai ei.
Some? Muu? Ehkä voit korjata tilanteen. Tai sitten voit elää tyytyväisenä sinkkuna rauhassa.
Etkö enää tapaa häntä missään, missä voisit osoittaa olevasi kiinnostunut hänestä ja paikata sillä tapaa möhlimisesi?
Jos sinulla oikeasti on mahdollisuuksia, niin et menetä niitä tuollaisesta syystä. Mene itse tekemään lähestymisyritys.
On se nyt onnetonta jos et saa otettua yhteyttä edes sosiaalisen median välityksellä. Ihan vaan nyt kaivat naisen esille ig:sta, fb:sta tms. ellet ole jo tehnyt sitä, ja otat kontaktia. Mieluiten laittamalla viestiä jotta homman luonteesta ei jää epäselvyyttä, mutta vähintäänkin reagoimalla johonkin hänen päivityksiinsä.
Ellet edes sitä pysty nyt tekemään, on ihan paikallaankin että kaihoat hänen peräänsä vielä toinen jalka haudassa.
En nyt tietystikään tunne tilannetta tai henkilöitä, mutta itselleni tuli tällainenkin mieleen...
Eihän sitä kukaan tiedä, jos nainen onkin sinuun ihastunut ja on surullinen ja harmissaan ja toivoo salaa, että jostakin ilmestyisit hänen elämäänsä?
Kannatan, että otat häneen yhteyttä, ei se kuulosta ahdistavalta. Voi nainenkin olla imarreltu siitä. Jos hän sitten kieltäytyy tai ilmaisee, ettei halua olla kanssasi tekemisessä, niin sitten annat olla. Kannattaa yrittää (:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tietystikään tunne tilannetta tai henkilöitä, mutta itselleni tuli tällainenkin mieleen...
Eihän sitä kukaan tiedä, jos nainen onkin sinuun ihastunut ja on surullinen ja harmissaan ja toivoo salaa, että jostakin ilmestyisit hänen elämäänsä?
Kannatan, että otat häneen yhteyttä, ei se kuulosta ahdistavalta. Voi nainenkin olla imarreltu siitä. Jos hän sitten kieltäytyy tai ilmaisee, ettei halua olla kanssasi tekemisessä, niin sitten annat olla. Kannattaa yrittää (:
Samaa mieltä! Ja jos kerran nainen osoitti jo kiinnostustaan ap:ta kohtaan, miksi ihmeessä hän olisi pahoillaan ap:n yhteydenotosta?
Eiköhän sillä ole jo muut mielessä. Ap vaikuttaa vähän jähmeältä hepulta.
Oletteko nyt kaikki siis tätä mieltä? Että ei ole ahdistavaa lähestyä häntä nyt vielä jollain tapaa yhtäkkiä? AP
Kyse on siitä, että olisiko se ahdistuksesta yms. huolimatta sen arvoista? Monien mielestä olisi. Itse tiedät oman mielipiteesi.
Somessa tykkäyksiä ja / tai viesti...
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän sua AP. Jos sulla on keino jotenkin ilmaista hänelle kiinnostuksesi, tee se! Etenkin jos sulla oli tilaisuus, jonka mokasit, eli ilmeisesti tuo nainenkin on ilmaissut kiinnostuksensa sua kohtaan.
Mulla on tavallaan vähän samanlainen tilanne, mutta silti aika kaukana. :) Olen aamuisin metrossa pelaillut silmäpeliä yhden miehen kanssa, aika häpeilemättömästi ja se on kyllä vaikuttanut molemminpuoleiselta. Aika usein ollaan samaan metroon osuttu. Se on piristänyt päivää ihan valtavasti ja mun haaveissa me vielä päästäis juttelemaan jne., mutta nyt sitä miestä ei enää ole näkynyt metrossa! Hirveä pettymys joka aamu, kun se ei ole siellä. Ja koska en tiedä hänestä mitään, ei mulla myöskään ole mitään keinoa ottaa yhteyttä.
Tsemppiä sulle, anna mennä vaan! Et voi mitään menettää!
Some?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nurkkajussi sinä oletkin, kun ei hyvät neuvot kelpaa. Keksit kokoajan jotain, että miksi et toimisi asian eteen
Oletteko nyt kaikki siis tätä mieltä? Että ei ole ahdistavaa lähestyä häntä nyt vielä jollain tapaa yhtäkkiä? AP
Lähesty vaan. Kadut vaan, jos et yritä. Jos saat pakit, hetken vaan se kirpasee, ja onpahan sitten homma selvä. Vai pelkäätkö, mitä sitten, jos nainen vastaakin kyllä? Mulla on ollut elämässä miehiä, joille sanoisin heti kyllä näin vuosienkin jälkeen, jos lähestyisivät selkeällä ehdotukselle esim. treffeille.
Juna meni jo, ei muuta kuin nielet asian. Ei kai tuo nainen nyt niin ihmeellinen ole? Seuraavan neidon kohdalla olet sitten hereillä.