Temu kauppa kusetus vai ei??
Minne tuolta tilaamat tuotteet tulee? Ei ollut mitään järkevää vaihtoehtoa kuin oma kotiosoite talonnumeroineensa. Tuleeko kotiin asti vai miten??
Minulta ottivat kun tilasin vaatteita niin ylimääräistä 25 euroa eli kusettivat, toisin sanoen siis tämä firma harrastaa petosta ja kusettaa kansaa..
Kommentit (79)
Tuotteet (vaatteita, kengät, työkaluja) ovat olleet aivan järkyttävän huonolaatuisia. Ehdottomasti en osta enää sieltä enkä muutenkaan halua tukea kiinalaisia saastuttajayrityksiä. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on nyt tullut kaksi pakettia sieltä. Kaikki toiminut loistavasti, olen ollut tyytyväinen tuotteisiin, toimitus on tullut nopeasti, eikä mitään yllätyskuluja ole ollut, postitus on ollut ilmainen. Kotiosoite ollut ja minulla on toimitus ollut lähimpään matkahuollon pisteeseen. Paketin seuranta toiminut hyvin.
Miksi tätä on alapeukutettu. Uusi tilaaja minäkin. 6 pakettia tilannut eikä moitteen sanaa. Paketit tulleet lähikaupan Budbee-lokerikkoon kun olen ne sinne halunnut toimitettavan. Ilmainen ja nopea toimitus, paketin kulusta ilmoittaa niin Temu kuin Budbeekin. Tilauksesta 5-7 päivää niin ovat saapuneet. Verot kuuluu loppusummaan ja Klarna-laskulla olen aina maksanut, ihan siitä syystä että jos lähetys hajoaa/katoaa/muita ongelmia ilmenee niin silloin myös laskun maksu siirtyy kunnes asia hoidettu kuntoon. Klarnan laskusta ei myöskään mene mitään lisäkuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ne tuli, mitä tilasin. Ja tosi nopeasti myös. Mutta mä en ole sitä äppiä ladannut vaan tein selaimen kautta tilaukset.
Ja toimitus oli lähimpään Matkahuollon lokerikkoon, sitä varten oli pakko ladata Matkahuollon äppi, mutta sen nyt sit poistin samantien.
Ei minun ole tarvinnut mitään matkahuollon äppia ladata vaikka toimitus ollut matkahuollon kautta. Seuranta on onnistunut ihan siinä Temulta tulleessa sähköpostissa = paketin seurannassa.
Juuri näin. Matkahuollon pakettien seuraaminen ei vaadi minkään sovelluksen lataamista. Temustakin voi tilata ilman erillisiä sovelluksia.
Vierailija kirjoitti:
Temusta ei pidä koskaan tilata mitään. Myyvät tietoja asiakkaista eteenpäin, joskus jopa korttien numeroita. Lisäksi pyörittävät halpakrääsän tuotantoa ja lähetystä käytännössä orjatyövoimalla. Sovelluksensa vakoilee kaikkea puhelinliikennettäsi vaikka ei olisi altiivisesti auki sillä hetkellä. Eli riistävät ihmisiä ja vakoilevat sinua - onko joku halpa rätti sen arvoinen?
Mitään korttien numeroita eivät pysty myymään kun niitä ei sivustolle syötä. Heille pystyy maksamaan ihan laskullakin jälkikäteen (Klarna). Ja samaa halpakrääsää on Suomen kaupoissakin. Sovelluksiin saa myös estoja päälle, ootko ikinä kuullut?
Riippuu kai perspektiivistä. Todennäköisesti saat mitä tilaat, mutta älä odota ihmeitä. Varsinkin kopiokama on kopiokamaa. En ole tsekannut saako Temusta esim. Xiaomin originaalituotteita. Ne ovat aivan samaa kamaa kuin täälläkin myytävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temusta ei pidä koskaan tilata mitään. Myyvät tietoja asiakkaista eteenpäin, joskus jopa korttien numeroita. Lisäksi pyörittävät halpakrääsän tuotantoa ja lähetystä käytännössä orjatyövoimalla. Sovelluksensa vakoilee kaikkea puhelinliikennettäsi vaikka ei olisi altiivisesti auki sillä hetkellä. Eli riistävät ihmisiä ja vakoilevat sinua - onko joku halpa rätti sen arvoinen?
Itse en maksa kortilla vaan Klarnaa käyttäen. Tuotteiden hinta-laatu suhde on halvoissa räteissä ollut hyvä, ei minulla ole varaa ostaa Suomesta näillä hinnoilla (ikävä kyllä). Olin ennakkoluuloinen itse ennen Temua kohtaan.
Niin? Mitä sitten jos et maksa kortilla - onko sinusta ok että he vakoilevat ja myyvät muuten tietojasi sekä pahoinpitelevät työntekijöitään jotka sormet verillä pakkaavat ah niin
Järkkyjä fantasioita, josta kuultaa myös rasismi. Kannattaisi muistaa, että Suomessakin esiintyy työntekijöiden hyväksikäyttöä monillakin aloilla ja että se on lisääntymään päin kiitos nykyisen hallituksen toimenpiteiden, jotka heikentävät työntekijöiden asemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on nyt tullut kaksi pakettia sieltä. Kaikki toiminut loistavasti, olen ollut tyytyväinen tuotteisiin, toimitus on tullut nopeasti, eikä mitään yllätyskuluja ole ollut, postitus on ollut ilmainen. Kotiosoite ollut ja minulla on toimitus ollut lähimpään matkahuollon pisteeseen. Paketin seuranta toiminut hyvin.
Miksi tätä on alapeukutettu. Uusi tilaaja minäkin. 6 pakettia tilannut eikä moitteen sanaa. Paketit tulleet lähikaupan Budbee-lokerikkoon kun olen ne sinne halunnut toimitettavan. Ilmainen ja nopea toimitus, paketin kulusta ilmoittaa niin Temu kuin Budbeekin. Tilauksesta 5-7 päivää niin ovat saapuneet. Verot kuuluu loppusummaan ja Klarna-laskulla olen aina maksanut, ihan siitä syystä että jos lähetys hajoaa/katoaa/muita ongelmia ilmenee niin silloin myös laskun maksu siirtyy kunnes asia hoidettu kuntoon. Klarnan laskusta ei myöskään mene mitään lisäkuluja.
Koska olet kiinalainen mainosbotti. Kukaan terve ihminen ei tuolta hikipajoissa tuotettua roskaa tilaa vaikka siitä maksettais.
Tilasin mekkoja. Sain mekkoja. Toimii.
Ei kaikilla ole mahdollisuus tilata laskulla todellakaan tai lähteä leikkimään klarnan sekoilun kanssa, jos ollut aiemmin epäselvyyksiä. Miksi korttimaksu olisi epäluotettava? Kun tuolla sanottiin että joku voi viedä kortin numerot. Todellako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, eli maksanut aina Klarnaa käyttäen, eli ensin vastaanotan paketin ja näen, että kaikki tulleet yms. Sitten vasta maksanut laskun.
Sitten joku veijari menee ja syöttää vain sähköpostiosoitteesi tai kotiosoitteesi kauppasivulla klarnalle ja ostelee kamaa sinun laskuusi, kun tietoturva on heillä aivan huippua.
Mikä sen väliviivan käytössä on niin vaikeaa? Temu kauppa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä on alapeukutettu. Uusi tilaaja minäkin. 6 pakettia tilannut eikä moitteen sanaa. Paketit tulleet lähikaupan Budbee-lokerikkoon kun olen ne sinne halunnut toimitettavan. Ilmainen ja nopea toimitus, paketin kulusta ilmoittaa niin Temu kuin Budbeekin. Tilauksesta 5-7 päivää niin ovat saapuneet. Verot kuuluu loppusummaan ja Klarna-laskulla olen aina maksanut, ihan siitä syystä että jos lähetys hajoaa/katoaa/muita ongelmia ilmenee niin silloin myös laskun maksu siirtyy kunnes asia hoidettu kuntoon. Klarnan lask
Jos sulla on esim. kännykkä niin ihan samanlainen mainosrobotti se olet sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, eli maksanut aina Klarnaa käyttäen, eli ensin vastaanotan paketin ja näen, että kaikki tulleet yms. Sitten vasta maksanut laskun.
Sitten joku veijari menee ja syöttää vain sähköpostiosoitteesi tai kotiosoitteesi kauppasivulla klarnalle ja ostelee kamaa sinun laskuusi, kun tietoturva on heillä aivan huippua.
Ihmettelin jokin aika sitten myös vähän kun olin jossain verkkokaupassa valitsemassa klarnaa maksutavaksi ja se tiesi minusta kaiken valmiiksi vaikken ollut sillä koneella kirjautunut edes koskaan klarnaan ja syötinköhän vain tyyliin jonkun osoitteeni siihen. Mitään varmistuksia se ei kysellyt.
Samaa myydään kaupoissa, hinta vaan huikea.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole mahdollisuus tilata laskulla todellakaan tai lähteä leikkimään klarnan sekoilun kanssa, jos ollut aiemmin epäselvyyksiä. Miksi korttimaksu olisi epäluotettava? Kun tuolla sanottiin että joku voi viedä kortin numerot. Todellako?
No mikset maksa verkkopankissa tilausta jos et laskua saa etkä uskalla kortilla ostaa. Suosittelen myös avaamaan PayPal tilin niin maksut menee sen kautta ilman että korttitietoja tarvii verkkokaupoille antaa. Ihan toimii maailmanlaajuisesti.
Mies tilasi tyhmyyksissään tuolta jotain. Ei aio tehdä samaa virhettä enää toista kertaa.
Mä kokeilin kerran ja tilasin yhden paketin, kun sain jonkun ensimmäisen tilauksen tarjouksen, tyyliin -90%. Tuotteet oli yllättävän hyviä ja tulivat suht nopiaan, hain ne lähi K-marketin tiskiltä. Siinä on posti ja matkahuolto jne, niin en muista mikä firma kuljetti. Latasin äpin tilauksen ajaksi ja poistin sen, kun tuotteet tulivat. Voisin tilata uudelleenkin, mutta en viitsi ihan tilaamisen takia vaan sitten vasta kun on jollekin tarvis. En maksanut klarnalla vaan tilatessa, en käytä Klarnaa.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei noin heppoisilla tiedoilla pysty ostamaan todellakaan. Kun Klarnaa käyttää niin ilman henkilötunnusta ja varmennuksia et saa ostettua sieltä mitään.
Kuka on pissinyt sun muroihin ?