Temu kauppa kusetus vai ei??
Minne tuolta tilaamat tuotteet tulee? Ei ollut mitään järkevää vaihtoehtoa kuin oma kotiosoite talonnumeroineensa. Tuleeko kotiin asti vai miten??
Minulta ottivat kun tilasin vaatteita niin ylimääräistä 25 euroa eli kusettivat, toisin sanoen siis tämä firma harrastaa petosta ja kusettaa kansaa..
Kommentit (79)
Pelkään ettet löydä asiaam vastaavaa, parempi pysyä irti näistä helppoheikeistä tyystin. Vitaaeeproo😂😅
Maksoit siis kortilla?
Siitä minulla ei ole kokemusta, kun maksan aina Klarnalla laskulla, että ehdin saada tuotteet kotiin ja nähdä onko ne mitä tilasin.
Kortin käyttö on riski noilla seuduilla.
Ihan ne tuli, mitä tilasin. Ja tosi nopeasti myös. Mutta mä en ole sitä äppiä ladannut vaan tein selaimen kautta tilaukset.
Minulle on nyt tullut kaksi pakettia sieltä. Kaikki toiminut loistavasti, olen ollut tyytyväinen tuotteisiin, toimitus on tullut nopeasti, eikä mitään yllätyskuluja ole ollut, postitus on ollut ilmainen. Kotiosoite ollut ja minulla on toimitus ollut lähimpään matkahuollon pisteeseen. Paketin seuranta toiminut hyvin.
Olen tilannut useamman kerran eikä koskaan ole otettu mitään ylimääräistä. Hyvin tarkat kuitit ja tilauksen päivitykset tulevat sähköpostiin. Kun teet tilauksen siellä näkyy vaihtoehdot paketin saapumispaikalle. Olet nyt itse sössinyt jotain, ottanut jonkun pikakuljetuksen tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Maksoit siis kortilla?
Siitä minulla ei ole kokemusta, kun maksan aina Klarnalla laskulla, että ehdin saada tuotteet kotiin ja nähdä onko ne mitä tilasin.
Kortin käyttö on riski noilla seuduilla.
Kortilla joo
Valitettavasti Klarnalla ei onnistunut omalla kohdallani. Tilasin yli satasella
Vierailija kirjoitti:
Ihan ne tuli, mitä tilasin. Ja tosi nopeasti myös. Mutta mä en ole sitä äppiä ladannut vaan tein selaimen kautta tilaukset.
Ja toimitus oli lähimpään Matkahuollon lokerikkoon, sitä varten oli pakko ladata Matkahuollon äppi, mutta sen nyt sit poistin samantien.
Minä suosittelen lämpimästi TEMU kauppasovellusta. Sieltä tilaamani tuotteet ovat tulleet aina ajassa ja niissä on ollut vaaditut ominaisuudet. TEMU sovelluksella voin aina shoppailla kuin biljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on nyt tullut kaksi pakettia sieltä. Kaikki toiminut loistavasti, olen ollut tyytyväinen tuotteisiin, toimitus on tullut nopeasti, eikä mitään yllätyskuluja ole ollut, postitus on ollut ilmainen. Kotiosoite ollut ja minulla on toimitus ollut lähimpään matkahuollon pisteeseen. Paketin seuranta toiminut hyvin.
Jatkan vielä, eli maksanut aina Klarnaa käyttäen, eli ensin vastaanotan paketin ja näen, että kaikki tulleet yms. Sitten vasta maksanut laskun.
Temusta ei pidä koskaan tilata mitään. Myyvät tietoja asiakkaista eteenpäin, joskus jopa korttien numeroita. Lisäksi pyörittävät halpakrääsän tuotantoa ja lähetystä käytännössä orjatyövoimalla. Sovelluksensa vakoilee kaikkea puhelinliikennettäsi vaikka ei olisi altiivisesti auki sillä hetkellä. Eli riistävät ihmisiä ja vakoilevat sinua - onko joku halpa rätti sen arvoinen?
Minä olen tilannut 3-4 kertaa äpin kautta ja laskulla, lasku tulee Klarnalta. En maksa ennenkuin tavara on tullut. Toimitus kestää 2-3 viikkoa eikä mulla ole ollut valittamista. On ollut sekä vaatteita (mekkoja, t-paitoja) että jotain pientä kodintavaraa, jota tai jollaista ei saa Suomesta (eikä niin edulliseen hintaan) kuten aurinkovoimalla toimivaa ja säiliöstä vettä ottavaa tippukastelulaitetta mun mökkikasvariini.. Eikä mitään ylimääräistä ole veloitettu. Ihan tuli mitä tilasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toimitus oli lähimpään Matkahuollon lokerikkoon, sitä varten oli pakko ladata Matkahuollon äppi, mutta sen nyt sit poistin samantien.
Ei minun ole tarvinnut mitään matkahuollon äppia ladata vaikka toimitus ollut matkahuollon kautta. Seuranta on onnistunut ihan siinä Temulta tulleessa sähköpostissa = paketin seurannassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun ole tarvinnut mitään matkahuollon äppia ladata vaikka toimitus ollut matkahuollon kautta. Seuranta on onnistunut ihan siinä Temulta tulleessa sähköpostissa = paketin seurannassa.
Itsekin käytän ihan perus selaimen sivustoa. En ole koskaan ladannut mitään äppejä. Luulen että nuo äpit ovat niitä kusetusjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ottaa paremmin selvää kustannuksista. Ota firmaan yhteyttä jos ovat perineet liikaa. Ei ketään saa kusettaa ja harmi jos näin käynyt.
Temuun yhteyttä? Kiinaan? Ei taitaisi edes kiinan kielen taitoiselta onnistua
Vierailija kirjoitti:
Temusta ei pidä koskaan tilata mitään. Myyvät tietoja asiakkaista eteenpäin, joskus jopa korttien numeroita. Lisäksi pyörittävät halpakrääsän tuotantoa ja lähetystä käytännössä orjatyövoimalla. Sovelluksensa vakoilee kaikkea puhelinliikennettäsi vaikka ei olisi altiivisesti auki sillä hetkellä. Eli riistävät ihmisiä ja vakoilevat sinua - onko joku halpa rätti sen arvoinen?
Itse en maksa kortilla vaan Klarnaa käyttäen. Tuotteiden hinta-laatu suhde on halvoissa räteissä ollut hyvä, ei minulla ole varaa ostaa Suomesta näillä hinnoilla (ikävä kyllä). Olin ennakkoluuloinen itse ennen Temua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on temun mainos, yläkulmassa pientä info kuvaketta napsauttamalla selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en maksa kortilla vaan Klarnaa käyttäen. Tuotteiden hinta-laatu suhde on halvoissa räteissä ollut hyvä, ei minulla ole varaa ostaa Suomesta näillä hinnoilla (ikävä kyllä). Olin ennakkoluuloinen itse ennen Temua kohtaan.
Niin? Mitä sitten jos et maksa kortilla - onko sinusta ok että he vakoilevat ja myyvät muuten tietojasi sekä pahoinpitelevät työntekijöitään jotka sormet verillä pakkaavat ah niin ihanan halpoja tuotteitasi hikipajoissa? Kukaan ei ole täydellinen ja onhan muissakin kaupoissa made in China -kamaa, mutta ei se ole mikään syy tieten tahtoen tukea orjuutta ja ostaa suoraan pahuuden pesästä.
Pitäisi ottaa paremmin selvää kustannuksista. Ota firmaan yhteyttä jos ovat perineet liikaa. Ei ketään saa kusettaa ja harmi jos näin käynyt.